Gå til innhold

Fetish som komme ut etter lang tid

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ville du blitt såret, eller reagert følelsesmessig på annet vis, om partneren din hadde fortalt deg først langt ut i forholdets levetid at han har en sterk fetish? Ikke noe "sykelig", men noe han ikke har delt med deg.

Anonymkode: 4160d...4d4

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Gjest ufiltrert
Skrevet

Eh... med tanke på din reaksjon kan jeg forstå det har tatt tid å komme frem. Du virker jo helt dramaqueen og syklig smutt på at hvordan kan han/hun VÅGE å tenne på noe hen ikke fortalte om DIREKTE dere hadde sex FØRSTE gang.

Om du tenner på stor tiss, og han ikke har det, burde du si det til han da?

Herregud

Skrevet

Jeg hadde reagert ved å si tusen takk for at han endelig følte seg klar for å dele den informasjonen med meg, og diskutert hvorvidt det er noe jeg er åpen for å prøve ut eller ikke. 

Pro life tip for å få dypere relasjoner med andre: når noen deler en hemmelighet, fetisj, frykt eller annet som de kanskje har bært på en stund, forsøk å unngå å reagere på en følelsesmessig negativ måte. Gjør man det, vil man senke sjansene for at personen tør å åpne seg for deg igjen, og man kan gå glipp av svært viktige samtaler. For noen er det veldig vanskelig å blottlegge sine innerste tanker, så dersom du er heldig nok til at noen tør å gjøre dette, så bør man være takknemlig. 

Særlig akkurat fetisjer forstår jeg jo GODT at mange unngår å dele før det går tid, ettersom det kan være mye skam knyttet rundt slikt. Selvsagt avhengig av hva det er. 

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Jeg postet denne i feil underforum. Det var meningen at den skulle i "Seksualitet" eller "Samliv", ikke "Dating".

Takk for svar. Jeg sliter med at han ikke har fortalt meg tidligere, jeg er såret over at han ikke har fortalt meg det før. Og nå synes han ikke noe om meg fordi jeg får det til handle om meg, som han sier. Da blir det bare verre.

Skrevet

Vi tenker at vi begge er i flyt seksuelt, og at hva som til enhver tid kommer opp til overflaten ikke alltid er så lett å bestemme. Etter ti år klarer vi begge å være begeistret overfor den andres mangslungne seksualitet. Det er faktisk overraskende enkelt.

• Liker 3
Gjest ufiltrert
Skrevet (endret)
54 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg postet denne i feil underforum. Det var meningen at den skulle i "Seksualitet" eller "Samliv", ikke "Dating".

Takk for svar. Jeg sliter med at han ikke har fortalt meg tidligere, jeg er såret over at han ikke har fortalt meg det før. Og nå synes han ikke noe om meg fordi jeg får det til handle om meg, som han sier. Da blir det bare verre.

Igjen, min antagelse var korrekt, du får det jo å handle om deg.  Han visste nok at du kom til å overreagere som du sikkert gjør ganske ofte høres det ut som. Derfor tok det lengre tid for ham å bli trygg på å kunne si det. Du hører ikke etter i det hele tatt og viser at du kun egentlig bryr deg om ditt forvrengte syn på sex og følelser.

Hans sexuelle preferenser og tenningsmønster har INGENTING med deg å gjøre. Det er din JOBB å finne utav hva DU er komfortabel med å prestere i senga, samme som det er hans jobb. Og han utførte deler av sin jævla jobb ved å dele med seg sin fetisj. Og du gikk føkkings bananas.

Skjerp deg kjerring!

Endret av ufiltrert
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Ville du blitt såret, eller reagert følelsesmessig på annet vis, om partneren din hadde fortalt deg først langt ut i forholdets levetid at han har en sterk fetish? Ikke noe "sykelig", men noe han ikke har delt med deg.

Jeg vil skammet meg over meg selv - og virkelig reflektert over hvem jeg er som menneske som oppfører meg sånn at min partner ikke føler seg komfortabel til å dele sånt med meg. 

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Vet at det er mange slags fetisher. Men at treghet var en av dem overrasket meg.

Anonymkode: 56a4a...3aa

• Liker 1
Skrevet

Det spørs hva fetisjen handlet om og hvor stor del av livet hans den tok 

Anonymkode: bb4fe...88a

Skrevet

Hva slags fetisj er dette?

Anonymkode: e3fdd...e85

Skrevet
Blått skrev (5 timer siden):

Jeg vil skammet meg over meg selv - og virkelig reflektert over hvem jeg er som menneske som oppfører meg sånn at min partner ikke føler seg komfortabel til å dele sånt med meg. 

Jeg har fetisher jeg ikke deler med min samboer igjennom snart 20 år. Men det handler ikke om min samboer eller at jeg ikke er komfortabel med å dele. 
Jeg bare ønsker ikke å dele.

Anonymkode: 8bb67...c9c

• Liker 8
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Du mener livet, følelser, tanker, behov, lyster, begjær osv burde være statisk fra det tidspunktet du treffer en person? 

Unnskyld at jeg spør, men er du helt tullete i hidet ditt? 

Anonymkode: cc620...2f0

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Jeg har fetisher jeg ikke deler med min samboer igjennom snart 20 år. Men det handler ikke om min samboer eller at jeg ikke er komfortabel med å dele. 
Jeg bare ønsker ikke å dele.

Anonymkode: 8bb67...c9c

Samme her. Er ikke sånn at en partner trenger å vite absolutt alt om ens innerste tanker. Er det derimot en fetisj man har behov for å leve ut og har levd ut bak ryggen på partner via utroskap burde man heller sagt det enn å holde det skjult. Er det å gå i dametruser en gang i blandt gjør det meg ingenting om det får være hans lille hemmelighet så er stor dildo min hemmelighet 😉

Anonymkode: bb4fe...88a

• Liker 4
Skrevet

Jeg tenker at både vi selv og evnen til å dele er i stadig utvikling. 

Anonymkode: 65f63...eeb

• Liker 1
Skrevet

Lol nei, ville ikke laget drama eller 3vk av det 🤣🤣 Om min mann fortalte meg om en fetish han hadde… Hadde vært koselig det :) Så lenge ingenting sykt da. 

Anonymkode: 1a762...7b3

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Helt enig med han. 

Anonymkode: 0ca8c...0e4

• Liker 2
Skrevet

Barnslig reaksjon av ts. Slike ting kan ta lang tid å åpne seg om. 
Å få det til å handle om at han burde sagt det før er så umodent. Det bestemmer ingen andre.

• Liker 3
Skrevet

Finnes det en tråd noen av oss har gått glipp av? Føler mange svarer på mer enn det tråden her forteller om. 

Anonymkode: 984a2...c7d

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Finnes det en tråd noen av oss har gått glipp av? Føler mange svarer på mer enn det tråden her forteller om. 

Anonymkode: 984a2...c7d

Da har du kanskje ikke lest alle innlegg.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Selvfølgelig ikke, har du en uvanlig fetish, så kan jo det være veldig flaut og tabu og da er det jo naturlig å vente til man føler seg trygg.

• Liker 2
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...