AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #1 Del Skrevet 5. desember 2022 Anonymkode: 51630...123 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #2 Del Skrevet 5. desember 2022 ☝️ Anonymkode: 51630...123 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #3 Del Skrevet 5. desember 2022 Låtene hans Brainwashed og Fake Woke føles fullstendig riktig for min del. Jeg lytter vanligvis aldri til denne type musikk, og jeg lytter forsåvidt ikke til hans musikk heller, men tekstene fenget meg. Det føles svært passende, dessverre. Anonymkode: 5e739...e7e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #4 Del Skrevet 5. desember 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Låtene hans Brainwashed og Fake Woke føles fullstendig riktig for min del. Jeg lytter vanligvis aldri til denne type musikk, og jeg lytter forsåvidt ikke til hans musikk heller, men tekstene fenget meg. Det føles svært passende, dessverre. Anonymkode: 5e739...e7e Enig i at tekstene kan sette ord på det man selv tenker. Men dette er ikke akkurat musikk jeg vile hørt på. Ikke pga tekstene, men fordi jeg ikke liker det musikalske. Dette er ikke en sang jeg vil danse eller nynne til. Anonymkode: 1a99b...4ee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #5 Del Skrevet 5. desember 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Låtene hans Brainwashed og Fake Woke føles fullstendig riktig for min del. Jeg lytter vanligvis aldri til denne type musikk, og jeg lytter forsåvidt ikke til hans musikk heller, men tekstene fenget meg. Det føles svært passende, dessverre. Anonymkode: 5e739...e7e Dette!! kunne ikke vært mer enig 💪🙏 Anonymkode: 51630...123 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Egvilværeanonym Skrevet 6. desember 2022 #6 Del Skrevet 6. desember 2022 Elsker mange av hans sanger. De er SPOT ON når det faktisk kommer til hvordan samfunnet er. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ramona1970 Skrevet 6. desember 2022 #7 Del Skrevet 6. desember 2022 Tenker at han har ganske rett, han ser det hele ovenfra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #8 Del Skrevet 6. desember 2022 Orker ikke høre den, men brukte et minutt på å google og lese teksten. Litt av ei suppe! Veldig opptatt av «de» som kontrollerer alt, jaja, kjente toner det. Mene at Trump-fans umulig kan være rasister siden republikaneren Lincoln opphevet slaveriet. Kanskje en liten feilslutning der… Ikke begeistra for at andre skal ha rettigheter, samtidig som han tydeligvis mener at «de» undertrykker ham. Våpen er kjekt å ha. Jadda. At amerikanere ser for mye tv og lar seg manipulere, det stemmer nok, men han retter skytset mot feil mål. Han har jo nettopp latt seg lure… Tror at svarte og skeive og de som jobber mot våpenbruk er fiendene hans, i stedet for å forstå at det er kynikerene med profitt som eneste mål. Han er et offer for splitt og hersk, har internalisert hersketeknikken og bruker den videre. En nyttig idiot. Anonymkode: fd992...22f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå