Gå til innhold

Fryser HELE tiden!!

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Samme her! Har fridag i dag, og det eneste jeg orker er å sitte i sofaen med ulltøy, pulsvanter og varm tekopp, likevel føler jeg meg frossen. Har mest lyst til å krype under dyna, men da sovner jeg sikkert og ender opp groggy og ENDA kaldere når jeg våkner😔

Anonymkode: 491f6...907

Ikke så rart du blir kald da! Jeg kan også bli iskald av å sitte stille, og da hjelper det liksom ikke uansett hvor mye ull jeg tar på. Gå deg en rask tur, eller gjør noe fysisk arbeid inne, ellet bare sett på litt musikk og ta en liten treningsøkt eller en dans i stua. Få opp pulsen!

Anonymkode: 2a36d...8b4

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Kan ikke huske å ha frøset så mye om vinteren før som i år. Varmepumpa står på for fullt, jeg går i tjukke sokker og varme ullgensere. Likevel er jeg alltid iskald på hender og føtter og har en ubehagelig «frost» inni meg. Morgnene er verst, vil bare ligge under den varme dyna mi! 

Anonymkode: 54130...388

Sjekk stoffskifte, og jern. Som andre sier her. Og få opp pulsen av og til. Med trening. 

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Fryser konstant jeg også. Har alltid gjort det, uavhengig av hvor fysisk aktivt jeg at vært. Antar det er pga det lave blodtrykket mitt 90/55). Får det bare ikke opp uansett hva jeg gjør. 

Varmeflaske er godt å ha. 

Anonymkode: c5461...28b

Salt? Lakris? Prøvd det? 

Anonymkode: 4e56b...4b8

Skrevet

Radmager? Legg på deg noen kilo. 

Skrevet

Pulsvarmere og lue på inne😁

Skrevet

Jeg har vært virkelig frysepinne i alle år, spesiellt under mensen... da var jeg konstant frossen uansett hvor mye jeg kledde meg. 

Bytta til minipiller zeracette og etter det har jeg blitt såå varmblodig! Nå fryser jeg aldri. 🙏  

Anonymkode: 5c907...68a

Skrevet

Varme bad hjelper veldig mye for meg. Har en jacuzzi innendørs som brukes flittig.

Anonymkode: fc7f1...625

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...