Gå til innhold

Negativ test 10 dpo - erfaringer

Tussilussi86

Anbefalte innlegg

Jeg klarte gå på en smell med en test i dag. 10 dpo, rugedag 5. Satte inn fryst blasto på onsdag. Helt blendahvit, og jeg kjenner med en gang at jeg blir negativ og tenker at all håp er ute 😭 Jeg vet jo at det ikke nødvendigvis er tilfellet, men da jeg var gravid sist, i 2019 (men mistet) så kjente jeg ligsmentsmerter og tidlige tegn på graviditet. Nå kjenner jeg ingenting annet enn litt murringer, men går på lutinus så det kan like gjerne være derfor. Når jeg har vært gravid tidligere, så er det på en måte de symptomene jeg kjenner etter for å kjenne igjen en graviditet. Men alle graviditeter kan sikkert være forskjellig.. 

Jeg mener å huske å ha lest at fryseforsøk kan være litt tregere med å feste seg (eller noe sånt). Noen som har noen erfaringer med det? Og er det noen som har opplevd å være gravide uten noen symptomer? 

Endret av Tussilussi86
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har vært gravid 7 ganger, og har så vidt skimtet noe dpo 11 👍 Og da vet jeg når eggløsning har vært :) Dpo 12 har jeg vært helt sikker på at testene er positiv. Så hold ut 👍🙌

Anonymkode: 12aaf...cbe

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde prøverør og helt negativ test 10dpo, ble postitiv 11 dpo og er nå snart blitt 2 år gammelt barn 🥰

Anonymkode: 8326b...d09

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...