Gå til innhold

Loppebitt? Nytt sengetøy…

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte nytt flanell sengesett på princess for et par uker siden. Ble syk så fikk ikke vasket det og byttet på sengen. Da jeg skulle bytte på sengen forleden tok jeg meg dessverre ikke tid til å vaske det nye sengetøyet først. Tenkte det gjør sikkert ikke noe… men våknet opp dagen etter med noe som ligner stikk. Flere myggstikk lignende «flekker» på rygg, hofte og et lite på leggen. Kan det komme av at det nye sengetøyet? Noen som har opplevd det? Vet en bør vaske nytt sengetøy først pga bla kjemikalier o.l, men det var litt rart å få stikk… 

Anonymkode: f7dfc...ab8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Er lageret til Princess på et loft? 

Anonymkode: 68dc5...3ea

Skrevet

Hvem i alle dager legger på uvasket sengetøy?!? Da er det mye bedre å beholde det skitne en dag til så man får vasket det nye.

Det kan være alt fra insektstikk til kjemikalier. Mest sannsynlig kjemikalier.

Skrevet
altflyter skrev (42 minutter siden):

Hvem i alle dager legger på uvasket sengetøy?!? Da er det mye bedre å beholde det skitne en dag til så man får vasket det nye.

Det kan være alt fra insektstikk til kjemikalier. Mest sannsynlig kjemikalier.

Jeg var i bedre form, men ikke helt bra. Store smerter fra skulder. Benyttet anledningen til å bytte på sengetøy, mens jeg endelig klarte å løfte armen. Hadde jeg ventet en dag til, så hadde det ikke blitt gjort siden smertene var tilbake. Det visste jeg kunne skje, derfor ble det byttet uten å vaske først. En annen greie er jo at det er gjerne mye som skulle vært gjort unna i hjemmet etter to uker ute av funksjon. Så det ble som det ble. Som jeg selv skrev, så vet jeg at nytt sengetøy bør vaskes før det tas i bruk, så unødvendig å kommentere akkurat det. 

Dette ser veldig ut som typisk loppebitt, men er jo rart at det kom fra sengetøyet. Det var kanskje tilfeldig. Sengesettet lå i posen på gulvet i to uker før det ble lagt på. Så det kan selvsagt ha kommet noe på det her. Vi har hund, så hvem vet. Han sover ikke i sengen vel og merke.

Anonymkode: f7dfc...ab8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...