AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #1 Skrevet 5. desember 2022 Joda, jeg har Google jeg også, men kjekt å høre om «brukererfaring» bland befolkningen og særlig årets influensa. Ungene mine har vært sjuke i 7 døgn nå. De yngste er egentlig ca friske mens den eldste enda bare sover, hoster hele nettene, spiser knapt, orker ikke se på skjerm, orker ingen ting. Hun er feberfri og har vært det noen dager. Lege har sjekket hals og lunger og alt ser fint ut. Formen gjør at det ikke er mulig å sende henne på skolen i dag heller tross fravær hele forrige uke. Ikke vært med på at influensa sitter så hardt før. Influensavirus er foresten påviste og kyssesyke har vi sjekket for men er ikke det. Anonymkode: 4247d...4db
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #2 Skrevet 5. desember 2022 7 til 10 dager er mest normalt. Anonymkode: f5bcb...757
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #3 Skrevet 5. desember 2022 Kan godt være 10-14 dager. Anonymkode: 306dc...306
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #4 Skrevet 5. desember 2022 Eldste hadde høy feber i 9 dager ene gangen han hadde influensa, men hadde hoste i flere uker etter det. Fikk heldigvis i seg mat og drikke så energien kom delvis tilbake. Det gikk mye i smoothies. Trengte 8 fraværsdager pluss to helger på å komme tilbake på skolen. Anonymkode: 915db...d69
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå