Anonym-bruker Skrevet 5. desember 2022 #1 Skrevet 5. desember 2022 Jeg fryser lett og er på utkikk etter en god og varm innejakke. Har sett en som har teddyfor, og en fleece jakke. Hvem av disse vil være varmest? Noen som vet?
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #3 Skrevet 5. desember 2022 Ullgenser/jakke. Jada, plastikk kan være varmt, men anbefaler det ikke. Anonymkode: 2f9d3...7fd 2
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #4 Skrevet 5. desember 2022 Om jeg ikke bruker ull, så er det fleece. Teddy blir jeg bare klam og iskald av. Fryser også veldig lett. Anonymkode: fdb0f...dd4 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #5 Skrevet 5. desember 2022 Ingenting slår ull. Så ull i kombinasjon med fleece eller teddy blir top notch. Anonymkode: a0577...756 1
Gjest Athena Catalina Skrevet 5. desember 2022 #6 Skrevet 5. desember 2022 Fleece. Men det beste er ull. Teddyfor syns jeg ikke varmer i det hele tatt.
Rebecca30 Skrevet 5. desember 2022 #7 Skrevet 5. desember 2022 Både teddyfor og fleece er gode materialer for å holde varmen, men fleece vil normalt være varmere enn teddyfor. Fleece er laget av syntetiske fibrer som gir god isolering, mens teddyfor er laget av pelsimitasjon som ikke isoler like godt. Så hvis du fryser lett og ønsker en varm innejakke, kan det være lurt å velge en fleece jakke. Det er imidlertid viktig å prøve jakken først for å sjekke at den gir den varmen du trenger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå