AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #1 Skrevet 5. desember 2022 Daten min er på ferie utenlands. Vi kjenne3 hverandre ikke sååå godt men møttes 6 ganger i alt og hatt sex fem ganger og blitt enig om å fortsette å date når han kommer tilbake. Jeg ønsker meg noe fra taxfree skulle egentlig ønske han kjøpte det som gave til meg på eget initiativ men han kan ikke gjette at jeg ønsker meg det så lurer på 1) er det frekt å spørre om han kan legge ut og kjøpe det for meg og si at jeg betaler tilbake? Også lurer jeg på et extraspørsmål 2) er det frekt å ikke betale tilbake om han ikke sier noe om det? Om han bare sier her værsego og jeg sier åå takk så snill du er som husket det liksom? Er det en gave da eller forventer han pengene? Håper på litt gentleman da...🙃 men har ikke noe imot å betale da 🙂 Anonymkode: c4449...918
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #2 Skrevet 5. desember 2022 Hele tankegangen er frekk. Anonymkode: b8ba2...4c0 24 3
Hmmmmmm Skrevet 5. desember 2022 #3 Skrevet 5. desember 2022 Hadde aldri spurt om det. Hva hadde du syntes om han tenkte det samme om deg? 1 1
Brunello Skrevet 5. desember 2022 #4 Skrevet 5. desember 2022 Det går helt fint an å sende melding og spørre om han kan kjøpe for deg og st du vippser. 14 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #5 Skrevet 5. desember 2022 Hmmmmmm skrev (Akkurat nå): Hadde aldri spurt om det. Hva hadde du syntes om han tenkte det samme om deg? Jeg elsker å gi gaver og gjøre tjenester så hadde selvfølgelig gledelig handlet til han om jeg var i taxfree og han trengte noe der. Om jeg hadde forventet pengene for det eller ikke kommer litt an på hvor godt jeg likte han Anonymkode: c4449...918
Hmmmmmm Skrevet 5. desember 2022 #6 Skrevet 5. desember 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg elsker å gi gaver og gjøre tjenester så hadde selvfølgelig gledelig handlet til han om jeg var i taxfree og han trengte noe der. Om jeg hadde forventet pengene for det eller ikke kommer litt an på hvor godt jeg likte han Anonymkode: c4449...918 Hvordan skal du vite om han liker deg, og derfor ikke forventer tilbake? 2
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #7 Skrevet 5. desember 2022 Brunello skrev (4 minutter siden): Det går helt fint an å sende melding og spørre om han kan kjøpe for deg og st du vippser. Ja var det jeg lurte på om jeg kunne gjøre men det er et litt dyrt sminkesett så vet ikke om det er frekt å spørre om han kan legge ut. Kunne jo vippset først ja det går! Jeg KAN kjøpe settet i sminkebutikk i byen også men da er det litt dyrere. Kanskje pittelitt redd for at han syns jeg er tafatt eller noe som ikke klarer å handle det selv men må spørre en jeg egentlig ikke kjenner så godt.. 😬 Anonymkode: c4449...918
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #8 Skrevet 5. desember 2022 Hmmmmmm skrev (3 minutter siden): Hvordan skal du vite om han liker deg, og derfor ikke forventer tilbake? Skjønte ikke helt spm ditt? Nei tenkte at hvis han sier værsågod og husk å vipps meg istedet for å bare si værsågod når han gir den? Ja skjønner litt dumt spm altså!!! Jeg får vippse han siden det ikke bare er en konfekt lix..! Anonymkode: c4449...918
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #9 Skrevet 5. desember 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Skjønte ikke helt spm ditt? Nei tenkte at hvis han sier værsågod og husk å vipps meg istedet for å bare si værsågod når han gir den? Ja skjønner litt dumt spm altså!!! Jeg får vippse han siden det ikke bare er en konfekt lix..! Anonymkode: c4449...918 Selvfølgelig vippser du om han kjøper til deg. Når jeg har kjøpt noe for noen så slenger jeg jo aldri på "husk å vippse da!" , når jeg overleverer og sier "værsågo'" Såpass regner jeg med at folk skjønner selv at de skal gjøre. Uoppfordret! Anonymkode: 95b79...ff0 17 5
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #10 Skrevet 5. desember 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Selvfølgelig vippser du om han kjøper til deg. Når jeg har kjøpt noe for noen så slenger jeg jo aldri på "husk å vippse da!" , når jeg overleverer og sier "værsågo'" Såpass regner jeg med at folk skjønner selv at de skal gjøre. Uoppfordret! Anonymkode: 95b79...ff0 Altså jeg pleier å ha med kvittering om jeg forventer pengene tilbake. Fredag kjøpte kjøtt og tacoting og la kvitteringen på bordet så venninnene mine kunne dele den på fire og vippse! Andre ganger bryr jeg meg ikke og sier det går bra om de tilbyr seg å vippse Anonymkode: c4449...918 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #11 Skrevet 5. desember 2022 Men syns dere det er for tidlig å spørre om en sånn tjeneste???? (Ja jeg skal vippse!!! ) kjenner han ikke SÅ godt.. Anonymkode: c4449...918
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #12 Skrevet 5. desember 2022 Altså å spørre en mann om å kjøpe med et sminkesett? Tipper det i seg selv er stress nok, og at du attpåtil forventer at han er synsk og skal forstå at du ønsker det i gave fra han, fordi det tyder på at han liker deg. Wtf?? Anonymkode: 53c5e...f4d 9 4
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #13 Skrevet 5. desember 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Altså å spørre en mann om å kjøpe med et sminkesett? Tipper det i seg selv er stress nok, og at du attpåtil forventer at han er synsk og skal forstå at du ønsker det i gave fra han, fordi det tyder på at han liker deg. Wtf?? Anonymkode: 53c5e...f4d Lita disney prinsesse dette 😆 Anonymkode: 3c137...7ad 8 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #14 Skrevet 5. desember 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Altså å spørre en mann om å kjøpe med et sminkesett? Tipper det i seg selv er stress nok, og at du attpåtil forventer at han er synsk og skal forstå at du ønsker det i gave fra han, fordi det tyder på at han liker deg. Wtf?? Anonymkode: 53c5e...f4d Nei nei mener ikke det sånn!!!! Jeg må si hva settet heter så han finner riktig når han spør personalet! Jeg vet at han liker meg siden han vil fortsette å date når han kommer tilbake om to uker 😊 Tenkte bare hyggelig bonus med en gave fra han men skjønner at det er for tidlig og at han ikke er tankeleser!😸🤭😊 Anonymkode: c4449...918 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #15 Skrevet 5. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Lita disney prinsesse dette 😆 Anonymkode: 3c137...7ad Ja litt hihi ☺️😇 Anonymkode: c4449...918
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #16 Skrevet 5. desember 2022 Tror dere han syns det er for tidlig å spørre om den tjenesten eller at han tenker at jeg burde klare å kjøpe det selv siden de har det i byen? 😬 Anonymkode: c4449...918
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #17 Skrevet 5. desember 2022 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): 1) er det frekt å spørre om han kan legge ut og kjøpe det for meg og si at jeg betaler tilbake? Også lurer jeg på et extraspørsmål 2) er det frekt å ikke betale tilbake om han ikke sier noe om det? Om han bare sier her værsego og jeg sier åå takk så snill du er som husket det liksom? Er det en gave da eller forventer han pengene? Håper på litt gentleman da...🙃 men har ikke noe imot å betale da 🙂 Anonymkode: c4449...918 1. Nei, ikke frekt. Hadde du hatt problemer med å spørre en venn om det samme? 2. Ja. Det er frekt. 3. Hvis han sier at du ikke trenger å betale tilbake, så er det en gave. Anonymkode: b7a19...f56 2 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #18 Skrevet 5. desember 2022 Spyr av tankegangen din, og ja, alt ved dette er frekt Anonymkode: 55d2e...fe5 4 3
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #19 Skrevet 5. desember 2022 Ja, det er frekt. Det er stress nok å reise. Du gir han heller ikke en mulighet til å si nei, uten at det blir rart. Anonymkode: 78f57...ccb 4 3
Fru Uperfekt Skrevet 5. desember 2022 #20 Skrevet 5. desember 2022 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Daten min er på ferie utenlands. Vi kjenne3 hverandre ikke sååå godt men møttes 6 ganger i alt og hatt sex fem ganger og blitt enig om å fortsette å date når han kommer tilbake. Jeg ønsker meg noe fra taxfree skulle egentlig ønske han kjøpte det som gave til meg på eget initiativ men han kan ikke gjette at jeg ønsker meg det så lurer på 1) er det frekt å spørre om han kan legge ut og kjøpe det for meg og si at jeg betaler tilbake? Også lurer jeg på et extraspørsmål 2) er det frekt å ikke betale tilbake om han ikke sier noe om det? Om han bare sier her værsego og jeg sier åå takk så snill du er som husket det liksom? Er det en gave da eller forventer han pengene? Håper på litt gentleman da...🙃 men har ikke noe imot å betale da 🙂 Anonymkode: c4449...918 Spørre ja, betale ja, forvente at det er en gave uten at det på noen som helst måte er spesifisert NEI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå