Gjest Adobyen Skrevet 4. desember 2022 #1 Skrevet 4. desember 2022 (endret) Sjekk denne: https://www.vg.no/stromprisen/kommune/oslo/ (Den er for dårlig angående nettleie, men ellers grei) Endret 4. desember 2022 av Adobyen
newman01 Skrevet 5. desember 2022 #2 Skrevet 5. desember 2022 9 hours ago, Adobyen said: Sjekk denne: https://www.vg.no/stromprisen/kommune/oslo/ (Den er for dårlig angående nettleie, men ellers grei) Om du laster ned appen til Elvia (om du bor i dems område) får du avlest strømforbruk, nettleiekostnad, effektledd og strømstøtte direkte for ditt forbruk. Og har du også en app fra strømleverandøren din får du forbruksdata der med spotpris og forbruk justert for faktisk forbruk
Gjest Adobyen Skrevet 5. desember 2022 #3 Skrevet 5. desember 2022 newman01 skrev (1 time siden): Om du laster ned appen til Elvia (om du bor i dems område) får du avlest strømforbruk, nettleiekostnad, effektledd og strømstøtte direkte for ditt forbruk. Og har du også en app fra strømleverandøren din får du forbruksdata der med spotpris og forbruk justert for faktisk forbruk Takk, men jeg har app hos min strømleverandør også. Jeg synes at den jeg linket til var interessant som tillegg. Jeg har fastprisavtale hos Polarkraft.
newman01 Skrevet 5. desember 2022 #4 Skrevet 5. desember 2022 Tilbyr ikke Polarkraft kun fastprisavtaler oppi nord for tiden da?
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #5 Skrevet 5. desember 2022 newman01 skrev (1 time siden): Tilbyr ikke Polarkraft kun fastprisavtaler oppi nord for tiden da? Avtalen kan vel være inngått for lenge siden? Anonymkode: bc3ea...52b
Gjest Adobyen Skrevet 5. desember 2022 #6 Skrevet 5. desember 2022 (endret) newman01 skrev (8 timer siden): Tilbyr ikke Polarkraft kun fastprisavtaler oppi nord for tiden da? Jeg fikk den fra 1.januar i år, så det var nok i siste liten. Egentlig bestilte jeg den i november, men fikk den utsatt til 1/1 tok 3 år, men angrer på at jeg ikke våget meg på 5 år. Endret 5. desember 2022 av Adobyen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå