AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #1 Skrevet 4. desember 2022 For ca. 2 måneder siden ble jeg invitert i en middag sammen med rundt 20 stk. Han som inviterte er 50 år og jeg er 25 år. Gjestene var i alle aldre. Jeg ble bedt om å betale 300 kr. Da kvelden kom hadde jeg noen symptomer som gjorde at jeg dro til legevakten. Legen fortalte at jeg kunne bli blind. Det var en stor påkjenning å få den beskjeden. Jeg meldte derfor avbud på middagen, men han som inviterte maste på meg om å komme likevel. Jeg dro selv om jeg virkelig ikke følte for det. Det var veldig vanskelig å finne frem så jeg kom over 1 time senere. Jeg ble møtt av at vedkommende så på øynene mine og påsto at det ikke var noen risiko for at jeg kom til å bli blind. Videre var det ikke mer middag igjen til meg. Spiste litt dessert. Ingen andre hadde betalt for middag. De hadde tatt med noen småting hver. Da jeg skulle gå, presset han på for at noen andre skulle ta med "takeaway". Jeg ble ikke tilbudt noe selv om jeg hadde betalt. Nå i ettertid viser det seg at jeg har en kronisk sykdom der jeg bl.a. kan bli blind. Jeg kommer ikke til å fortelle det til noen om jeg ikke blir nødt. Jeg burde ikke sagt den virkelige grunnen til ham heller, men jeg var så redd på det tidspunktet at jeg ikke tenkte ordentlig. Tror dere han tror jeg laget opp en løgn for å vri meg unna middagen? Anonymkode: 89f19...3e6 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #2 Skrevet 4. desember 2022 Nei jeg tror han bare driter i deg og helsa di generelt og ville manipulere deg til å komme så han kunne skryte av å ha en yngre date Anonymkode: f4c7e...1b7 6 2
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #3 Skrevet 5. desember 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Nei jeg tror han bare driter i deg og helsa di generelt og ville manipulere deg til å komme så han kunne skryte av å ha en yngre date Anonymkode: f4c7e...1b7 Kanskje det første. Men jeg var ikke daten hans. Vi har felles bekjente. Anonymkode: 89f19...3e6
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #4 Skrevet 5. desember 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Kanskje det første. Men jeg var ikke daten hans. Vi har felles bekjente. Anonymkode: 89f19...3e6 Fortsatt et statussymbol for gamle gubber å vise at de kjenner pene jenter i 20 årene Anonymkode: f4c7e...1b7 6
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #5 Skrevet 5. desember 2022 Altså… Er det helt trollorama her? Hva bryr det deg hva han tror? Ville tenkt du var mer opptatt av syldommen din enn hva en bekjent tror og ikke tror, om dette var sant… Anonymkode: b8d2b...422 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #6 Skrevet 5. desember 2022 Hva den personen tenker om deg og helsen din, skal du ikke bekymre deg for. Du bør derimot ha minst mulig med den personen å gjøre, for han høres mindre hyggelig ut. Virker også svært suspekt at du måtte betale 300 kroner uten å få noe annet enn litt dessert. Jeg har aldri vært borte i lignende. Fokuser heller på deg selv, og finn deg venner som har omtanke for andre. Anonymkode: 9d271...f3f 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #7 Skrevet 5. desember 2022 23 hours ago, AnonymBruker said: For ca. 2 måneder siden ble jeg invitert i en middag sammen med rundt 20 stk. Han som inviterte er 50 år og jeg er 25 år. Gjestene var i alle aldre. Jeg ble bedt om å betale 300 kr. Da kvelden kom hadde jeg noen symptomer som gjorde at jeg dro til legevakten. Legen fortalte at jeg kunne bli blind. Det var en stor påkjenning å få den beskjeden. Jeg meldte derfor avbud på middagen, men han som inviterte maste på meg om å komme likevel. Jeg dro selv om jeg virkelig ikke følte for det. Det var veldig vanskelig å finne frem så jeg kom over 1 time senere. Jeg ble møtt av at vedkommende så på øynene mine og påsto at det ikke var noen risiko for at jeg kom til å bli blind. Videre var det ikke mer middag igjen til meg. Spiste litt dessert. Ingen andre hadde betalt for middag. De hadde tatt med noen småting hver. Da jeg skulle gå, presset han på for at noen andre skulle ta med "takeaway". Jeg ble ikke tilbudt noe selv om jeg hadde betalt. Nå i ettertid viser det seg at jeg har en kronisk sykdom der jeg bl.a. kan bli blind. Jeg kommer ikke til å fortelle det til noen om jeg ikke blir nødt. Jeg burde ikke sagt den virkelige grunnen til ham heller, men jeg var så redd på det tidspunktet at jeg ikke tenkte ordentlig. Tror dere han tror jeg laget opp en løgn for å vri meg unna middagen? Anonymkode: 89f19...3e6 Jeg hang meg litt opp i dette 😄 Ikke middag igjen, men ba folk ta meg take away hjem..Du roter mye i dette innlegget. Er du et troll? 🙄 Anonymkode: b2b5c...2a3 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #8 Skrevet 5. desember 2022 Veldig rare drømmer du har... Anonymkode: 78a30...1e1
Gjest ufiltrert Skrevet 5. desember 2022 #9 Skrevet 5. desember 2022 Du kanskje skal gro litt hår på huffsa å be sånne folk dra til helvete?
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #10 Skrevet 7. desember 2022 Hvorfor er du venn med denne fyren? Han har jo åpenbart null omtanke og omsorg for deg. Dette er ikke venn. Anonymkode: 4b74a...066
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå