AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #1 Skrevet 4. desember 2022 Hvilket kondom er best for mannen og dama? Kun ute etter konkrete svar og ikke "Ingen" Anonymkode: cec08...c38
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #3 Skrevet 7. desember 2022 Hvilken bil er best for mannen og dama? Det vanlige er å prøve seg fram, og passformen er alfa og omega. Tynt er bra, men de ryker også fortere. Du har egentlig stilt et umulig spørsmål. Anonymkode: b5e1f...c42
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #4 Skrevet 7. desember 2022 Hei.. jeg kjøpte Geil Yr Ultratynne kondom til min kjæreste før helgen som var:) anbefaler den Anonymkode: fa208...604
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #5 Skrevet 7. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hei.. jeg kjøpte Geil Yr Ultratynne kondom til min kjæreste før helgen som var:) anbefaler den Anonymkode: fa208...604 Litt dyr, men veldig bra. Anonymkode: 67b71...5a0
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #6 Skrevet 7. desember 2022 Bestill fra gratiskondomer.no Der kan du prøve forskjellige, bestiller du og partner hver deres sending så tar dere bare forskjellig kondom. Du får bare en type per sending. Anonymkode: 3e01c...6c9
blaffen Skrevet 7. desember 2022 #7 Skrevet 7. desember 2022 Det spørs på dama(og mannen). Jeg har prøvd durex sine ekstra tynne men dama var ikke så begeistrert, hun følte for lite mente hun. Hennes favoritt er de med riller/nupper (pleasuremax?). Selv merket jeg ikke så stor forskjell så da lot jeg selvfølgelig hun velge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå