Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! 
Jeg vurderer å utdanne meg som hudpleier eller hudterapeut. Noen her inne som har noen erfaringer å dele? 
Er det lett å få seg jobb innen det og hva tjener dere? Hva er forskjellen på hudpleier og hudterapeut? Noen som har noen skoler å anbefale osv? 

Takk på forhånd. 

Anonymkode: 17bee...000

Skrevet

Hei! Jeg er hudterapeut og har jobbet i dette yrket i 2 år nå. Synes det var lett å få jobb, fikk to jobbtilbud ganske raskt etter utdannelsen. Det er ingen forskjell på hudpleier og hudterapeut - bare hva man foretrekker å si. Derimot finnes det jo mange forskjellige skoler, vil absolutt fraråde sånne deltids og nettbaserte. Anbefaler å ta Cidesco, som er en internasjonal kvalitetssikring. Hudpleieakademiet er en bra skole i Oslo som tilbyr Cidesco. Styr unna Tone lise akademiet(nytt navn nå: Helse og beauty)! Lønnen er dessverre veldig dårlig.. Min første jobb fikk jeg 165 kr timen, inkl. 6% provisjon på salg av produkter. Nå jobber jeg i Sverige og får en månedslønn på 22.500, samt provisjon 7 % på solgte produkter og 7% på behandlinger jeg gjør etter å ha gjort beh. for 40k. 

Anonymkode: 0bc63...78a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...