AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #1 Skrevet 4. desember 2022 Pappa døde brått. Jeg sørger og er i sjokk. Jeg håper på tegn på at han fortsatt finnes rundt meg på et vis. Noen som har opplevd det selv som kan fortelle? Anonymkode: 26133...689 3
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #2 Skrevet 4. desember 2022 Nei, de er jo død. De eksisterer ikke lengre. Blir som å få kontakt med fra en person som ikke født enda. Anonymkode: 03a82...f17 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #3 Skrevet 4. desember 2022 Døde mennesker er ikke gjenferd som går igjen som mange tror. Dem er døde. Det er onde ånder som dem synske kan få kontakt med som narrer folk til å tro at en har kontakt med avdøde mennesker. Fordi dem kan late som dem er avdøde personer. Trist at folk ikke vet og forstår dette. Vi har ånder rundt oss hele tiden men vi kan ikke se dem. Dem er like usynlige for oss slik luften er usynlig for oss. Men vi puster forde fordi luften er virkelig, men ånder er og virkelige. Det fins gode og onde ånder. Dem kan påvirke mennesker mer enn vi tror og aner. Men vi bør ikke kontakte dem. Anonymkode: 7d8a2...5de 1 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #4 Skrevet 4. desember 2022 Ja, med min oldemor, ganske lenge etter hun døde, har drømt om hun flere ganger. Mamma får ofte rare drømmer før noen nære dør, kanskje er vi noen drømmere i familien. Var en periode i livet jeg var plaget, følte noen hang etter meg, dårlig nattesøvn, rare ting skjedde. Drømte i denne tiden en skikkelig livlig drøm om oldemor som er brent fast i minnet. Var inni huset hennes, det var ganske mørkt å hun prøvde å fortelle meg noe, men det ble bare suppe, klarte ikke høre hva hun sa. Sa til hun flere ganger at jeg ikke hørte henne, hun prøvde på nytt å på nytt. Til slutt bar jeg henne i armene mine ut av huset, så våknet jeg. Var ikke en ekkel drøm, men det plager meg så at jeg ikke forsto hva oldemor ville fortelle meg. En annen gang drømte jeg at hun satt på sengekanten å passer på meg. Liker å tro at hun er her, følger med å passer på. Gode, snille oldemor ❤️ Anonymkode: c2bb6...137 1 4
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #5 Skrevet 4. desember 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ja, med min oldemor, ganske lenge etter hun døde, har drømt om hun flere ganger. Mamma får ofte rare drømmer før noen nære dør, kanskje er vi noen drømmere i familien. Var en periode i livet jeg var plaget, følte noen hang etter meg, dårlig nattesøvn, rare ting skjedde. Drømte i denne tiden en skikkelig livlig drøm om oldemor som er brent fast i minnet. Var inni huset hennes, det var ganske mørkt å hun prøvde å fortelle meg noe, men det ble bare suppe, klarte ikke høre hva hun sa. Sa til hun flere ganger at jeg ikke hørte henne, hun prøvde på nytt å på nytt. Til slutt bar jeg henne i armene mine ut av huset, så våknet jeg. Var ikke en ekkel drøm, men det plager meg så at jeg ikke forsto hva oldemor ville fortelle meg. En annen gang drømte jeg at hun satt på sengekanten å passer på meg. Liker å tro at hun er her, følger med å passer på. Gode, snille oldemor ❤️ Anonymkode: c2bb6...137 Du blir dessverre narret og lurt av onde ånder som kan gjøre seg om til avdøde mennesker, dem kan oppsøke mennesker og lure dem til og tro at dem er avdøde mennesker. Men det er bare løgn. Anonymkode: 7d8a2...5de
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #6 Skrevet 4. desember 2022 Jeg tror jeg fikk det en gang av faren min som barn. Jeg satt på gulvet på rommet mitt, fikk plutselig en veldig rar fornemmelse og det føltes som om noen strøk meg på kinnet. Jeg er ikke spes overtroisk eller noe. Det var den ene gangen, blir egentlig litt på gråten av å skrive dette. Anonymkode: 3c8da...aca 4
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #7 Skrevet 5. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du blir dessverre narret og lurt av onde ånder som kan gjøre seg om til avdøde mennesker, dem kan oppsøke mennesker og lure dem til og tro at dem er avdøde mennesker. Men det er bare løgn. Anonymkode: 7d8a2...5de Må du slutte å tro at du vet alt her i livet. Det gjør du ikke! La folk få tro på det dem vil! En bedreviter som deg driter folk i. Fine meninger er likegyldige:) Anonymkode: 24d13...e48 4 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #8 Skrevet 5. desember 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Må du slutte å tro at du vet alt her i livet. Det gjør du ikke! La folk få tro på det dem vil! En bedreviter som deg driter folk i. Fine meninger er likegyldige:) Anonymkode: 24d13...e48 Dine Anonymkode: 24d13...e48
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #9 Skrevet 5. desember 2022 Jeg hadde en veldig spesiell opplevelse like før min onkel døde samt kvelden før begravelsen. Anonymkode: 45b4a...710 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #10 Skrevet 5. desember 2022 Ja, min farmor var innom noen måneder etter at hun døde. Vær åpen, men ikke tro at han ikke er innom selv om du ikke merker det. De vil ikke skremme deg om du fort blir redd ❤️ Anonymkode: 9aa7e...101 3
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #11 Skrevet 5. desember 2022 Kondolerer🕯 Ja. Opplevd og hørt om mange som har opplevd, både fra mennesker og dyr. Det rareste var når jeg kjente hunden min legge seg inntil bena mine 6 uker etter at den var død, og naboen nektet å tro at den var død, for hen så at den gikk ved siden av meg langs veien. Ikke vent på et tegn. De vi har elsket lever i hjertene våre. Om vi innbilder oss at de besøker oss, eller om de faktisk gjør det, det er kanskje uviktig. Husk ham og hans kjærlighet, med kjærlighet❤ Anonymkode: 54b04...237 4
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #12 Skrevet 5. desember 2022 Jeg fikk bilder av et bestemt dyr når kollega døde og jeg tenkte på henne. Senere fortalte sønnen at dette dyret alltid var på hytten deres. Jeg tror ikke det var tilfeldig. Anonymkode: 321e0...168 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #13 Skrevet 7. desember 2022 Ts her. Takk for seriøse svar fra flere av dere. Kun ute etter svar fra de som faktisk har opplevelser å melde om. Dere andre som ikke «tror» dette er mulig, ber jeg la være å svare. Familien vår reagerte på en ting på begravelsesdagen. På vei til begravelsen kom plutselig en litt spesiell sang på radioen som var en av de sangene som skulle synges av artist i kirken, når begravelsen var ferdig kom den samme sangen på nytt på radioen med en gang vi satt oss i bilen. Tredje gangen vi satt oss i bilen, kom sangen på radioen på nytt i løpet av en kort biltur. Anonymkode: 26133...689 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #14 Skrevet 7. desember 2022 Ja mange ganger. Både lukt av avdøde og mer fysiske tegn. Ingen tvil i min sjel om at jeg har dem rundt meg 🥰 Anonymkode: 1c103...5a4 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #15 Skrevet 7. desember 2022 AnonymBruker skrev (På 4.12.2022 den 23.57): Pappa døde brått. Jeg sørger og er i sjokk. Jeg håper på tegn på at han fortsatt finnes rundt meg på et vis. Noen som har opplevd det selv som kan fortelle? Anonymkode: 26133...689 Du får like go kontakt med han som du får brukt en avslått pc. Absolutt ingenting. Det at folk kjenner lukt og andre ting er underbevisstheten som spiller de ett puss. Anonymkode: 1cc5b...97d
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #16 Skrevet 7. desember 2022 Jeg hadde morfar med meg i flere år! Til og begynne med var han der nesten hele tiden, så gikk det lengre og lengre tid mellom hver gang jeg følte noe før han til slutt ble helt borte. Anonymkode: 5f97d...0f1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #17 Skrevet 7. desember 2022 AnonymBruker skrev (På 4.12.2022 den 23.57): Pappa døde brått. Jeg sørger og er i sjokk. Jeg håper på tegn på at han fortsatt finnes rundt meg på et vis. Noen som har opplevd det selv som kan fortelle? Anonymkode: 26133...689 Jeg håpet også på det, men har ikke fått noen tegn i det hele tatt. Håpet deretter at min far hadde laget noe eller at det skulle komme en slags overraskelse fra han som et siste farvel, men nei. jeg er 30 år , men enda så barnslig! Kunne han bare kommet tilbake. Anonymkode: 0eb0d...594
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå