Gå til innhold

Hvordan er det å ha sex? Overvurdert?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i et forhold, men fordi jeg sliter med smerter i underlivet, har vi aldri hatt penetrerende sex, men vi gjør andre ting for intimitet, som å gå ned på hverandre.

Jeg tenker ofte på hvor lettere sexlivet mitt hadde vært om jeg ikke hadde hatt smerter og kunne hatt «vanlig sex». Jeg kvier meg ofte til «sex», det føles som en plikt, fordi jeg ikke er så glad i å gå ned på han/at han kommer i munnen min, men det er det minste jeg kan gjøre, så da gjør jeg det (Han har selv sagt at om dette stopper så vil ikke forholdet fungere lenger, naturligvis).

I det siste har jeg fått opp videoer på Tiktok om at penetrerende sex er overvurdert og at annen intimitet rundt penetreringen er mye bedre. Typ teasing, kyssing, fingring, slikking, Jeg snakket med ei venninne om dette og hun sa seg enig. Dette skuffet meg litt, for jeg håpet at når jeg en dag blir bedre, så kan jeg endelig få et bedre sexliv, ikke kvie meg og slappe av og nyte istedet.

Jeg lurer derfor på hvordan det er å ha «vanlig sex»? Er det overvurdert eller er det faktisk så bra? 

Anonymkode: 77acb...730

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Penetrering er ganske kjedelig for mange kvinner, da det er lite følelser inni vagina.  Personlig mener jeg det er ekstremt oppskrytt.

Det er ganske sykt at kjæresten din sier det blir slutt om han ikke kan komme i munnen din.

(Selv de fleste fuckboys lever veldig godt på å sprute utenfor de fleste steder for å unngå graviditet ect)

Kjæresten du har nå har allerede ødelagt mye for sexlivet ditt, så kvitt deg med han først.

Anonymkode: 7e39d...4bc

• Liker 11
Skrevet

Jeg syntes det er fantastisk bra ETTER barn. Før det var jeg for trang, trengte st vi liiiiiiirket den saaaakte støtvis inn og jeg ble veldig ofte sår etter kort tid. Dette selv om jeg var veldig våt. 

Nå, etter barn når han treffer g-punkt og jeg bruker vibrator og får multiorgaseme er det helt fantastisk. Men det er avslutningen. Alt før, langt vorspiel, teasing osv som bygger opp stemningen er jo helt sentralt. Et raskt samleie, uten alt det kjekke, kosete først er bare kjedelig. Men jeg må ha den avslutningen med penetrering og vibrator på klitten. 

Anonymkode: b09f2...119

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Penetrering er ganske kjedelig for mange kvinner, da det er lite følelser inni vagina.  Personlig mener jeg det er ekstremt oppskrytt.

Det er ganske sykt at kjæresten din sier det blir slutt om han ikke kan komme i munnen din.

(Selv de fleste fuckboys lever veldig godt på å sprute utenfor de fleste steder for å unngå graviditet ect)

Kjæresten du har nå har allerede ødelagt mye for sexlivet ditt, så kvitt deg med han først.

Anonymkode: 7e39d...4bc

Oppklaring, han har ikke sagt han må komme i munnen min, det er absolutt ikke noe av krever. Men jeg har gjort det så mye og vet han liker det så nå føles det for sent å slutte med det. Jeg svelger ikke da, selvom han vil. Jeg klarer bare ikke.

Skrevet

For det første: forlat han der. 

Og ja, kom faktisk aldri bare av penetrering før etter jeg ble mor? Rart, men føler jeg ble mer følsom inni? 😅

Før fikk jeg bare orgasme da jeg stimulerte klitoris. 

Sex er ofte overvurdert for kvinner om mannen ikke bryr seg om hva du liker. 

Anonymkode: 79709...faa

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Penetrering kan være ekstremt oppskrytt om man ligger med en dårlig elsker som desverre mange menn er. Da er det mer nytelse i å ta seg en kakebit,  tekopp og kose seg med en bok eller ansiktsmaske. 

Men de gangene man er med en god elsker da kan sex være fantastisk. Eller bra, kanskje ikke fantastisk om man måler på skalaen der å bli lottomillionær er fantastisk. Da er sex mer som å vinne en bamse på tivoli om man kan sammenligne på en skala.

Jeg hadde fortsatt valgt kake om jeg måtte velge bare én av tingene resten av livet. 

Anonymkode: ac976...6e1

• Liker 11
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

For det første: forlat han der. 

Og ja, kom faktisk aldri bare av penetrering før etter jeg ble mor? Rart, men føler jeg ble mer følsom inni? 😅

Før fikk jeg bare orgasme da jeg stimulerte klitoris. 

Sex er ofte overvurdert for kvinner om mannen ikke bryr seg om hva du liker. 

Anonymkode: 79709...faa

Helt likt her! Nå kommer jeg helt syyyykt kun av penetrering alene, trenger ikke stimulere klitoris engang. Før var det kun klitoris. Det gjør opplevelsen mye bedre å kunne komme av penis alene 🥰

Anonymkode: e6f73...485

• Liker 2
Skrevet

Penetrering kan være like kjedelig og like ubehagelig som å sitte på et sykkelsete ned en steinete vei (bli "slått" i underlivet og ristet), men det kan også være helt vanvittig deilig, og nesten føles som en guddommelig opplevelse. Det kommer mye an på mannen. Menn som bare stikker den inn og kjører på er det mindre verdt å ha sex med enn å suge på et kronestykke. Det finnes ikke godt! 

Så har man dem som kan det, og da er det så herlig at det er trist at alle ikke får oppleve det. 

Heldigvis er det også slik at har man opplevd bare en av de fantastiske nøyer man seg ikke med annet, og tar fort et skritt tilbake om man møter menn som rister deg ubehagelig istedenfor å gjøre deg godt. 

Anonymkode: 4d5db...cb5

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Syns penetrering er helt fantastisk med riktig partner. Men det er stor forskjell fra mann til mann.

Anonymkode: d0fd5...84f

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

etter jeg fikk barn føltes det myyyye bedre ut 

Anonymkode: 5299b...e1a

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg elsker penetrering. Liker det bedre enn oralsex etc. 

Anonymkode: 5c2b5...866

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Jeg kan forstå at du kan føle deg skuffet over at du ikke kan ha penetrerende sex på grunn av smerter i underlivet, og at du gjerne skulle ønske at du kunne nyte det mer. Samtidig er det viktig å huske at det finnes mange ulike former for intimitet og nytelse, og at det som fungerer for noen, ikke nødvendigvis fungerer for alle.

Som en kvinne på 30 år som elsker penetrerende sex, kan jeg si at jeg synes det er fantastisk. Det gir meg en dyp følelse av tilfredsstillelse og nytelse, og jeg elsker å kjenne mannen min dypt inne i meg. Jeg synes også at det er deilig å ha han komme over brystene mine, det gir en ekstra dimensjon til opplevelsen.

Samtidig er det viktig å huske at det finnes mange ulike former for intimitet og nytelse, og at det er viktig å respektere hverandres grenser og ønsker. Dersom du sliter med smerter i underlivet, kan det være lurt å snakke med legen din om dette og få hjelp til å finne en form for intimitet som fungerer for deg. Det kan også være lurt å prøve ulike former for stimulering og leke med teknikker og stillinger for å se om det finnes noen som fungerer bedre enn andre.

Så ja, jeg vil si at penetrerende sex kan være overvurdert for noen, men for meg er det fantastisk og jeg elsker det. Men husk at det viktigste er å finne en form for intimitet og nytelse som fungerer for begge parter.

• Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Her snakker vi om en mann som var veldig desperat etter å være i forhold altså

Anonymkode: 631a2...1e3

• Liker 3
Skrevet

Penetrering har ikke gitt meg noe særlig før jeg fant mannen min. Nå nyter jeg det på en helt annen måte😊 Penetrering sammen med stimuli av klitoris gir meg de beste orgasmene.

Anonymkode: c83f2...160

• Liker 2
Skrevet

Sex blir iallefall overvurdert med den idioten der.

Han er jo superkjip!

• Liker 1
Skrevet

Her har vi en mann som vi vet to ting om:

1. Han aksepterer at han lever i et han lever i et forhold hvor penetrerende sex ikke forekommer.

2. Han har sagt at om andre former for intimitet opphører så vil ikke forholdet fungere lengre.

Så blir han omtalt som idiot, superkjip og det kommer anbefalinger om å gå fra ham?

Greit nok at det ikke er bra at TS ofte kvier seg for sex, men det betyr ikke det samme som om mannen hennes er idiot og superkjip bare fordi han ikke tror at forholdet vil fungere uten noen former intimitet. De færreste forhold mellom unge mennesker funger uten intimitet. Om mannen hennes faktisk mente at forholde deres ville fungere helt fint uten intimitet måtte han enten være aseksuell eller ha en voldsom evne til selvoppofrelse, det motsatte gjør ham ikke til superkjip eller idiot bare til et normalt gjennomsittlig menneske.

Anonymkode: c4e82...938

• Liker 3
  • Nyttig 10
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

I det siste har jeg fått opp videoer på Tiktok om at penetrerende sex er overvurdert og at annen intimitet rundt penetreringen er mye bedre. Typ teasing, kyssing, fingring, slikking, Jeg snakket med ei venninne om dette og hun sa seg enig. Dette skuffet meg litt, for jeg håpet at når jeg en dag blir bedre, så kan jeg endelig få et bedre sexliv, ikke kvie meg og slappe av og nyte istedet.

Jeg er helt enig med de tik tok videoen du referer til.

Selve penetrasjonen/samleiet kommer langt ned på listen over hva som er best med sex. Selve penetrasjonen er mest for mannens nytelse.

Ikke misforstå. Penetrasjon/samleie er fint og godt, men laaaaangt i fra det beste innen sex. Om jeg av en eller annen grunn ikke kunne hatt samleie mer, så hadde ikke akkurat verden rast av den grunn😂

Anonymkode: 2a44b...6c1

• Liker 2
Skrevet

Tenker at det spørs VELDIG på hvem du spør jeg.

Jeg elsker å bli penetrert. Det å ha en penis inni meg samtidig som man kysser, beføler og stønner er ekstremt deilig.

Jeg er den som blir litt sur om mannen bare slikker meg den ene dagen, jeg har behov for mer.

Anonymkode: b90c8...b73

• Liker 2
  • Hjerte 3
Skrevet

Synes penetreringen er det beste med sex jeg. Føler meg aldri nærmere mannen min, og jeg får de sterkeste orgasmene av dette. Skal sies jeg er typen som KUN nyter sex med følelser involvert. Casual sex/ONS så er både penetrering og annen sex fullstendig uinteressant for meg. 

Anonymkode: 7d2de...6e7

• Liker 3
  • Hjerte 2
Skrevet
AprilLudgate skrev (3 timer siden):

Sex blir iallefall overvurdert med den idioten der.

Han er jo superkjip!

Ja hun får nok heller finne seg en munk

Anonymkode: d9a0c...574

• Liker 3
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...