AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #1 Skrevet 4. desember 2022 Vi har gått ifra hverandre på verst tenklige tidspunkt. Rett etter at vi kjøpte dyr bolig, nå må den selges over jul, sikkert med tap. Som alle er kjent med så nærmer det seg jul, vi skal feire med min familie i år. Barnet vårt er 2 år. Jeg utredes for en kronisk sykdom fysisk sykdom. Føler alt er så tungt for tiden. Jeg ser ikke lyset i enden av tunnelen. Hva gjør jeg? Føler ikke jeg fungerer på jobben. Er så redd for alle kommentarer jeg vil få fra de rundt meg når skilsmissen blir offisiell. Har dere noen gode råd? Anonymkode: fa106...988
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #2 Skrevet 4. desember 2022 Kjære deg, føler virkelig med deg! Samlivsbrudd kan være utrolig vondt ♥️ Men du, værsåsnill å drit i hva andre tenker og mener. Sannsynligvis vil de fleste være medfølende og synes det er trist, og alle andre skal du ikke bry deg om. Og du, akkurat nå føles det helt uoverkommelig ut, men det BLIR bedre! Anonymkode: bb960...86d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå