AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #1 Skrevet 4. desember 2022 Er det flere som har opplevd å bli rundere i kinnene under graviditeten? Er dette ødemer/vann i kroppen? Eller bare noe gravide kan få? Anonymkode: 3d630...733
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #2 Skrevet 4. desember 2022 Er definitivt rundere i ansiktet. 25 uker og har gått opp 5 kg ca totalt, ansiktet mitt har fått ei skikkelig god kjake 🥲 Anonymkode: a2490...5e1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #3 Skrevet 4. desember 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Er definitivt rundere i ansiktet. 25 uker og har gått opp 5 kg ca totalt, ansiktet mitt har fått ei skikkelig god kjake 🥲 Anonymkode: a2490...5e1 Jeg har også nesten gått opp 5 kg, føler meg som en flodhest allerede😒 men jeg var ganske tynn å høy fra før så forventet ikke at jeg skulle legge på meg i ansiktet.. Anonymkode: 3d630...733
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #4 Skrevet 4. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har også nesten gått opp 5 kg, føler meg som en flodhest allerede😒 men jeg var ganske tynn å høy fra før så forventet ikke at jeg skulle legge på meg i ansiktet.. Anonymkode: 3d630...733 Jeg er ikke så tynn fra før, men å bli rundere I dobbelthaka gjør meg ingen tjenester det heller 😂 Det går over, heldigvis. Før jeg fødte min første fikk jeg skikkelig fødeansikt, hovnet skikkelig i ansiktet. Så ikke ut. Leppene mine og alt 🥲 Anonymkode: a2490...5e1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #5 Skrevet 4. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har også nesten gått opp 5 kg, føler meg som en flodhest allerede😒 men jeg var ganske tynn å høy fra før så forventet ikke at jeg skulle legge på meg i ansiktet.. Anonymkode: 3d630...733 Ikke det mest morsomeste men du kan forvente at det ikke blir akkurat bedre, og kan bli «verre» en periode etter fødsel. Her fikk jeg skikkelige fillerslepper. Var faktisk bare der jeg så antydning til vann i kroppen. Normalt er det da. Anonymkode: f9fc0...8c9
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #6 Skrevet 4. desember 2022 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Ikke det mest morsomeste men du kan forvente at det ikke blir akkurat bedre, og kan bli «verre» en periode etter fødsel. Her fikk jeg skikkelige fillerslepper. Var faktisk bare der jeg så antydning til vann i kroppen. Normalt er det da. Anonymkode: f9fc0...8c9 Huff… får håpe det ikke kommer så mye mer!! Men er verdt det til slutt å det går jo bort❤️ Anonymkode: 3d630...733
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå