AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #1 Del Skrevet 4. desember 2022 Hvilken trening er best for å gå ned i vekt? Styrketrening eller kondisjon? Erfaringer? Anonymkode: f519c...35c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #2 Del Skrevet 4. desember 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvilken trening er best for å gå ned i vekt? Styrketrening eller kondisjon? Erfaringer? Anonymkode: f519c...35c Spiller ingen rolle, det er matinntaket som avgjør vektnedgang. Spise mindre enn du forbruker. Anonymkode: 107d7...750 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #3 Del Skrevet 4. desember 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Spiller ingen rolle, det er matinntaket som avgjør vektnedgang. Spise mindre enn du forbruker. Anonymkode: 107d7...750 Oppskriften på anoreksi. Anonymkode: 6f285...3a3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hottentått Skrevet 4. desember 2022 #4 Del Skrevet 4. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Oppskriften på anoreksi. Anonymkode: 6f285...3a3 Overhode ikke. Kiloene tar man av på kjøkkenet, grammene tar man av på trening. Er du klar over hvor sinnsykt mye man skal trene om man spiser "som man pleier"? Man kan spise ganske godt så lenge man er klar over hvor mye man får i seg. Så ingen fare for anoreksi 🙏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda Bailey Skrevet 4. desember 2022 #5 Del Skrevet 4. desember 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Oppskriften på anoreksi. Anonymkode: 6f285...3a3 Det er slik man går ned i vekt. Man må forbrenne mer kalorier enn man inntar. Dette kan gjøres enten ved å spise mindre eller å øke aktivitetsnivå, men de fleste vil nok oppleve at det tar mye lengre tid og energi å forbrenne 300 kalorier enn det gjør å bare spise 300 kalorier mindre. Best vil det jo være om du kan bli mer bevisst på kostholdet ditt samtidig som du begynner å bevege deg mer. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #6 Del Skrevet 4. desember 2022 Det er bevist at trening kun står for under 10% av vektnedgang. Tror det var under 5% til og med. Vektnedgang handler om å spise mindre enn man forbruker. Jeg har gått ned 7 kg på 4 mnd kun ved å kutte ut brus og kaker. Hvis jeg i tillegg hadde gått på diett med mindre middagsporsjoner hadde enda fler kilo forsvunnet. Mitt mål er 15 kg mindre enn jeg var så jeg har 8 kg igjen og mål om å nå det til sommeren - helt uten trening Anonymkode: 1e503...9d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 5. desember 2022 #7 Del Skrevet 5. desember 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Oppskriften på anoreksi. Anonymkode: 6f285...3a3 Eller på slanking, får ikke anoreksi av å spise mindre😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matas Skrevet 5. desember 2022 #8 Del Skrevet 5. desember 2022 (endret) Tråden er ryddet for avsporing og krenkende utsagn. - Matas, mod. Endret 5. desember 2022 av Matas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 5. desember 2022 #9 Del Skrevet 5. desember 2022 Man oppnår vektnedgang første og fremst ved kaloriUNDERSKUDD. Deretter ville jeg ha gradvis innført kondisjons- og styrketrening. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #10 Del Skrevet 5. desember 2022 Du må spise mindre porsjoner først og fremst. Trening vil jeg anbefale alt som gjør deg svett samt trening i vann, svømming o.l. Anonymkode: 54294...ef4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #11 Del Skrevet 5. desember 2022 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Oppskriften på anoreksi. Anonymkode: 6f285...3a3 Det er ikke normalt å få anoreksi. Og de færreste som har det, fikk det pga slanking av overvekt. Anonymkode: b0111...331 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå