AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #1 Skrevet 4. desember 2022 På en eller annen måte så syns jeg svigerfar er skikkelig sexy. Klarer ikke å forklare det, men det er bare et eller annet med han.. Han og min mann er veldig like på hverandre. Han er heller ikke kjempe gammel siden han var veldig ung da han ble far. Og hver gang vi møtes ender jeg opp med å tenke på sex. Forestiller meg svigerfar naken, tenker på om han likner på mannen min der også, om hvordan jeg tror han er i senga osv. Og dette er helt sykt!! Jeg ville jo absolutt aldri ha vært fysisk med han!!! Allikevel så ender jeg altså opp med å bli småkåt hver gang jeg møter han. Altså kåt i den forbindelse at jeg får ekstra lyst på mannen min. Føler meg helt syk som har disse tankene! Skammer meg skikkelig og tør jo ikke å fortelle det til noen, ikke vennindene mine en gang.. Har noen andre opplevd liknende? Eller er jeg bare rett og slett syk i hodet? Anonymkode: d139c...9c4
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #2 Skrevet 4. desember 2022 Ikke uvanlig i det hele tatt. Jeg er kåt som faen på min svigermor. Anonymkode: 8fe96...f3d 3
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #3 Skrevet 4. desember 2022 Noen svigerfedre kan jo faktisk være kjekke, og holde seg bra. Selv om de heldigvis ikke er så mange!! Forutsetningen er jo at de kanskje bare var 20 da de fikk sin sønn...🙂🙂 Hvor gammel er din svigerfar? Anonymkode: 4597d...c16
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #4 Skrevet 4. desember 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Ikke uvanlig i det hele tatt. Jeg er kåt som faen på min svigermor. Anonymkode: 8fe96...f3d Liker du eldre damer? Anonymkode: f2298...862
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #5 Skrevet 5. desember 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Noen svigerfedre kan jo faktisk være kjekke, og holde seg bra. Selv om de heldigvis ikke er så mange!! Forutsetningen er jo at de kanskje bare var 20 da de fikk sin sønn...🙂🙂 Hvor gammel er din svigerfar? Anonymkode: 4597d...c16 Han er 59 år, 19 år eldre enn meg... Hans nye kone er 42 år. Så han både ser ut og oppfører seg yngre enn snart 60 år. Ingen typisk bestefar liksom.. Er mye mer ute og fester og har det gøy enn han treffer barnebarna sine. TS Anonymkode: d139c...9c4
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #6 Skrevet 5. desember 2022 Kan du ikke bare akseptere de tankene da? Være glad for at mannen din sannsynligvis har genene hans og vil være like kjekk som 60åring? Så lenge mannen din nyter godt av de tankene, så er det jo ingen som tar skade av at du er litt ekstra lysten. Anonymkode: 8a1d9...74f 3 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #7 Skrevet 5. desember 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Han er 59 år, 19 år eldre enn meg... Hans nye kone er 42 år. Så han både ser ut og oppfører seg yngre enn snart 60 år. Ingen typisk bestefar liksom.. Er mye mer ute og fester og har det gøy enn han treffer barnebarna sine. TS Anonymkode: d139c...9c4 En mann på snart 60 har nok uansett begynnende gammelmannskropp, så om du hadde sett han naken, ville du nok ikke synes at det var så sexy. Men tanker og fantasier er helt lov å ha. Ingenting å skamme seg over. Disse fantasiene dine er jo egentlig helt harmløse, og jeg vil ikke betegne deg som syk i hodet av den grunn😅 Du er litt streng med deg selv, syns jeg. Anonymkode: 657d4...c57 2
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #8 Skrevet 5. desember 2022 Men så er det store spørsmålet. Hva om svigerfar har hengeballer? Anonymkode: a6308...537 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #9 Skrevet 5. desember 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Liker du eldre damer? Anonymkode: f2298...862 Ja, veldig. De som tar vare på seg selv og ser yngre ut en sin virkelige alder. Anonymkode: 8fe96...f3d 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #10 Skrevet 5. desember 2022 Jeg har det på samme måte. Svigerfar er 67. Absolutt ikke veldig attraktiv,men er noe med han. Lurer veldig på hvordan han er i senga og hvordan han ser ut naken😂Helt absurde tanker,spesielt ille under eggløsning. Men det er mannen som nyter godt av at jeg er kåt😆 Kanskje det ikke er så veldig uvanlig. Mulig det er mange svigerfedre som har disse tankene om svigerdøtrene også🫣 Anonymkode: 42dbb...018 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #11 Skrevet 5. desember 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Mulig det er mange svigerfedre som har disse tankene om svigerdøtrene også🫣 Nei, det er nok ingen menn som har slike tanker. Sa ingen. Anonymkode: ecc25...9b1 3
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #12 Skrevet 6. desember 2022 AnonymBruker skrev (På 4.12.2022 den 23.21): På en eller annen måte så syns jeg svigerfar er skikkelig sexy. Klarer ikke å forklare det, men det er bare et eller annet med han.. Han og min mann er veldig like på hverandre. Han er heller ikke kjempe gammel siden han var veldig ung da han ble far. Og hver gang vi møtes ender jeg opp med å tenke på sex. Forestiller meg svigerfar naken, tenker på om han likner på mannen min der også, om hvordan jeg tror han er i senga osv. Og dette er helt sykt!! Jeg ville jo absolutt aldri ha vært fysisk med han!!! Allikevel så ender jeg altså opp med å bli småkåt hver gang jeg møter han. Altså kåt i den forbindelse at jeg får ekstra lyst på mannen min. Føler meg helt syk som har disse tankene! Skammer meg skikkelig og tør jo ikke å fortelle det til noen, ikke vennindene mine en gang.. Har noen andre opplevd liknende? Eller er jeg bare rett og slett syk i hodet? Anonymkode: d139c...9c4 Tror ikke du bør fortelle dette til noen, ufarlig så lenge du holder det for deg selv😅 Anonymkode: 37a09...b37 1 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #13 Skrevet 6. desember 2022 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Jeg har det på samme måte. Svigerfar er 67. Absolutt ikke veldig attraktiv,men er noe med han. Lurer veldig på hvordan han er i senga og hvordan han ser ut naken😂Helt absurde tanker,spesielt ille under eggløsning. Men det er mannen som nyter godt av at jeg er kåt😆 Kanskje det ikke er så veldig uvanlig. Mulig det er mange svigerfedre som har disse tankene om svigerdøtrene også🫣 Anonymkode: 42dbb...018 TS her. Tusen takk for svar! Det var faktisk veldig godt å høre at det er flere som har det sånn. Føler meg jo helt tullerusk! 😅 Anonymkode: d139c...9c4
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #14 Skrevet 6. desember 2022 AnonymBruker skrev (På 5.12.2022 den 8.25): En mann på snart 60 har nok uansett begynnende gammelmannskropp, så om du hadde sett han naken, ville du nok ikke synes at det var så sexy. Men tanker og fantasier er helt lov å ha. Ingenting å skamme seg over. Disse fantasiene dine er jo egentlig helt harmløse, og jeg vil ikke betegne deg som syk i hodet av den grunn😅 Du er litt streng med deg selv, syns jeg. Anonymkode: 657d4...c57 TS her. Og jeg er helt sikker på at du har rett i det. At jeg nok ikke hadde syns han var så sexy uten klær mener jeg 😅🙈 Derfor jeg virkelig ikke skjønner noe av disse tankene. Men av en eller annen grunn så tenker jeg altså alltid på sex når jeg treffer han. Hadde mannen min tenkt noe sånt om min mor så hadde jeg jo daua 🙈🤮😅 Anonymkode: d139c...9c4
AnonymousBruker Skrevet 6. desember 2022 #15 Skrevet 6. desember 2022 Sikkert vanlig, og så lenge dere ikke gjør noe i praksis med det, så burde det vel gå bra...
Markus98 Skrevet 6. desember 2022 #16 Skrevet 6. desember 2022 Jeg kan bli tent av eldre damer men ikke av svigersiden.
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #17 Skrevet 7. desember 2022 Du er syk og bør skamme deg ja. Anonymkode: c8e29...172 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #18 Skrevet 7. desember 2022 Kjør på , sex er sex. Ha det gøy med alle du liker Anonymkode: 1faab...cdc 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå