Gå til innhold

Hva gjør at ditt forhold er bra eller dårlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva tenker du om ditt forhold til kjæresten din? Hvor lenge har dere vært sammen? Hva er bra og hva er dårlig? 

Anonymkode: c319b...f61

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vært sammen i 6 år.

Bra: mange interesser til felles, hobbyer, humor, trives i lag.

Dårlig: er ganske ulike på noen ting, kan kommunisere dårlig iblant. Han er sint og oppfarende, jeg trekker meg unna.

Anonymkode: 1ae19...848

• Hjerte 2
Skrevet

Vert sammen i 20 år. Tiden med små barn og sykdom i nær familie var tøff! Holdt på å ryke noen ganger da. Mest fordi jeg taklet kombinasjonen av lite søvn og psykisk stress dårlig.

Nå er forholdet utrolig bra. Kombinasjonen av store barn og mer tid til hverandre og venner er fantastisk. Plutselig har vi tid til å prioritere oss selv og fritidsinteresser mye mer. 

Anonymkode: 04a38...4f7

• Hjerte 2
Skrevet

Vi har vært sammen i 15 år (gift i 12). Vi møttes da vi var veldig unge (17 og 20)  og tror vi har en fordel av at vi på en måte har "vokst opp sammen". Han er min absolutt beste venn og vi unner hverandre bare godt. Tror det har gjort at vi har det så bra. Er veldig ulike i både personlighet og interesser, så har definitivt måtte jobbe oss gjennom en del. Men kunne aldri levd uten han. Deilig å ha noen som kjenner meg så godt og som alltid vil mitt beste! 

Anonymkode: 587f9...493

• Hjerte 2
Skrevet

Bra: sammen i 16 år , flink far  , handy,  mye felles interesser, trives i  hverandres selskap 

Dårlig: han er langsur  , tåler ikke at jeg fikk alvorlig sykdom  for noen år siden  - vil ikke snakke om negative  ting og syns  synd på seg selv siden han må nå dra det største økonomiske lasset. 

Anonymkode: 303f4...f34

• Hjerte 2
Skrevet

Veldig bra fordi vi prater om de vanskelige tingene, er ærlige med hverandre, setter både realistiske og langsiktige mål, og vi sier at vi elsker hverandre hver dag. 

Har ikke foreløpig noe dårlig, men kanskje ikke så rart når forholdet har kun vart i litt over en måned, men tror det for det kan holde, fordi vi var gode venner før forholdet i over to år. Siden har følelsene bare blitt sterkere og sterkere.❤️

• Hjerte 2
Skrevet

Vært sammen i snart seks år.. vi er flinke på å utforske sammen, generelt.. vi er flinke til å fokusere på det positive.

men vi kan fortsatt bli mue bedre på å snakke med hverandre om personlige utfordringer, og ikke dra hverandre sitt humør ned når vi er frustrerte over helt andre ting.

alt i alt vil jeg si vi er et fint par og har det bra. Det som er dårlig er det jo ikke så mue av, fa hadde vi ikke orket å være sammen så lenge..

Anonymkode: 9a243...7f8

• Hjerte 1
Skrevet

Vi har vært sammen snart 2 år og jeg vet at det ikke er lenge i den store sammenhengen. Men vi kommuniserer utrolig bra, vi er flinke til å gi hverandre plass og muligheter til å gjøre ting med venner. Han er ufattelig snill og setter verden på hodet for at jeg skal ha det bra. Krangler svært sjeldent. 

Er ikke noe som ikke er så bra, da hadde vi ikke vært sammen. Herregud som jeg elsker dette mennesket ❤️

• Hjerte 2
Skrevet

Forholdet er bra når logistikken flyter, og det blir godt med tid til overs for venner, hobbyer og andre interesser. 

Anonymkode: 2ce3b...beb

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 4.12.2022 den 23.20):

Hva tenker du om ditt forhold til kjæresten din? Hvor lenge har dere vært sammen? Hva er bra og hva er dårlig? 

Anonymkode: c319b...f61

Vi har vært sammen i snart 20 år

Bra: vi kommuniserer, gir hverandre egentid, vi støtter hverandre, vi ler mye sammen, vi er hverandres beste venner, vi viser tydelig at vi tenner på hverandre

Dårlig: vi er veldig forskjellige som personer. Jeg liker å planlegge, ha det ryddig, liker å være hjemme og pusle. Han er veldig spontan, elsker å reise, er en veldig rotete person (men så har jeg bodd med en mann som er veldig lik meg også, og det ble forferdelig kjedelig 😅)

Anonymkode: 23161...66f

• Hjerte 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...