AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #1 Del Skrevet 4. desember 2022 Har en venn jeg flørter med og vi har kysset og rotet litt men ingen har snakket om følelser. Vi har kun satt ord på at vi er en god match og at "dette kunne blitt bra", men ingen tar initiativ til noe forholds-prat, liksom. Men de siste ukene (vi har kjent hverandre i årevis, men har utviklet seg over tid) har han flere ganger sagt, feks: "så koselig, nå har vi pratet to timer på tlf, det er jo eksklusivt", "for en fin kveld, dette er jo eksklusivt", og han sender meldinger hvor han skriver "gleder meg til å se deg, det blir eksklusivt". Jeg skjønner ikke, driver han og hinter om at vi er eksklusive eller hva? Føler det er itt kleint å spørre.... Hvordan ville dere tolket dette? Anonymkode: 95da1...060 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #2 Del Skrevet 4. desember 2022 Kanskje han bruker ordet med denne betydningen: Anonymkode: 268ef...702 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #3 Del Skrevet 4. desember 2022 Det høres ikke ut som om han bruker ordet u den betydningen at dere er eksklusive. Anonymkode: 268ef...702 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tangent Skrevet 4. desember 2022 #4 Del Skrevet 4. desember 2022 Det høres ut som han ikke helt vet hva eksklusivt betyr. 15 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #5 Del Skrevet 4. desember 2022 Han er en smule tilbakestående eller er han en sarkastisk jævel. Anonymkode: 83332...768 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #6 Del Skrevet 4. desember 2022 tangent skrev (45 minutter siden): Det høres ut som han ikke helt vet hva eksklusivt betyr. Det kan jeg være enig i, skjønner ikke helt hva han mener....Må kanskje driste meg til å spørre, men føles bare litt kleint, da.. AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Han er en smule tilbakestående eller er han en sarkastisk jævel. Anonymkode: 83332...768 Eh nei, ingen av delene, utrolig nok AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Det høres ikke ut som om han bruker ordet u den betydningen at dere er eksklusive. Anonymkode: 268ef...702 Hvorfor ikke mener du? Anonymkode: 95da1...060 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #7 Del Skrevet 4. desember 2022 Høres ut som at han mener at dette er skikkelig fett/ spesielt/ diggbart. Litt sånn fjortis- hengivenhet 😍 Skjønner? Anonymkode: b634d...861 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #8 Del Skrevet 4. desember 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det kan jeg være enig i, skjønner ikke helt hva han mener....Må kanskje driste meg til å spørre, men føles bare litt kleint, da.. Eh nei, ingen av delene, utrolig nok Hvorfor ikke mener du? Anonymkode: 95da1...060 Fordi man er ikke eksklusive fordi man prater to timer i telefonen med en person. Da er jeg eksklusiv med flere. 😃 Ordet «eksklusiv» har to betydninger. Enten 1) at det kun er dere to eller 2) at noe er eksklusivt, som i «eksklusive viner». Han bruker ordet feil rett og slett. Og det virker ikke på meg som om han snakker om at dere er eksklusive. Men når det er sagt, så er det jo uansett bare å spørre han rett ut hva situasjonen deres er, hvis du lurer. Anonymkode: 268ef...702 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #9 Del Skrevet 4. desember 2022 Han misforstår ordet tror jeg. Han mener nok "bra/luksus". Det er ikke skummelt å ta praten så bare ta initiativet om du vil finne ut hva dere skal definere dere som Anonymkode: e3eaa...e67 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #10 Del Skrevet 4. desember 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Han misforstår ordet tror jeg. Han mener nok "bra/luksus". Det er ikke skummelt å ta praten så bare ta initiativet om du vil finne ut hva dere skal definere dere som Anonymkode: e3eaa...e67 Ja har tenkt det samme, at han misforstår eller ikke helt vet hva han selv mener....Men høres nok mer som ut om det er "luksus" på en måte. I går var vi sammen i 5 timer, på kvelden og når han gikk, sa han "dette er eksklusivt, veldig eksklusivt....5 timer med deg!" Ja, det må være at han mener det er bra eller "luksus" ....Hm... Anonymkode: 95da1...060 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #11 Del Skrevet 4. desember 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Fordi man er ikke eksklusive fordi man prater to timer i telefonen med en person. Da er jeg eksklusiv med flere. 😃 Ordet «eksklusiv» har to betydninger. Enten 1) at det kun er dere to eller 2) at noe er eksklusivt, som i «eksklusive viner». Han bruker ordet feil rett og slett. Og det virker ikke på meg som om han snakker om at dere er eksklusive. Men når det er sagt, så er det jo uansett bare å spørre han rett ut hva situasjonen deres er, hvis du lurer. Anonymkode: 268ef...702 Å ja sånn ja ja men han hentyder nok til veldig mange andre ganger også,som de gangene vi snakker hele natten på telefonen eller bruker uttallige timer sammen....Men ja, han ser ut til å ikke helt forstå meningen rett og slett. Jeg får kanskje bare driste meg til å spørre, tror jeg Anonymkode: 95da1...060 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #12 Del Skrevet 5. desember 2022 Man sier f.eks "eksluskiv restaurant". Det er garantert dette han prøver å få frem, at det er noe bra med dere. Anonymkode: d57c9...dc4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #13 Del Skrevet 5. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ja har tenkt det samme, at han misforstår eller ikke helt vet hva han selv mener....Men høres nok mer som ut om det er "luksus" på en måte. I går var vi sammen i 5 timer, på kvelden og når han gikk, sa han "dette er eksklusivt, veldig eksklusivt....5 timer med deg!" Ja, det må være at han mener det er bra eller "luksus" ....Hm... Anonymkode: 95da1...060 Haha høres egentlig ganske irriterende ut når han sier det hele tiden! Tror kanskje jeg hadde tøysa med han og spurt om han ikke visste hva ordet betydde eller om han hintet så intenst til å bli ekslusive 🤣 Anonymkode: e3eaa...e67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå