AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #1 Skrevet 4. desember 2022 Ser det er mange med dårligere råd i år. Mange sliter med å få endene til å møtes og mange føler på store krav ang julegaver. Jeg for min del synes det er gøy å få julegaver, men jeg trenger jo ingenting egentlig. Synes det er trist at folk må blakke seg til jul, og kanskje ikke har råd til regningene sine fordi julegaver er forventet. Greit å kjøpe til barna, for de gleder seg jo til gavene. Men oss voksne trenger jo ikke noe. hvis en absolutt føler for å gi noe til voksne er jo en flaske vin til 100 kr helt greit å gi. Hjemmestrikka labber eller rett og slett bare si at i år er økonomien ekstra trang og jeg kan rett og slett ikke prioritere gaver. De aller fleste forstår dette. Ingen ønsker å ta i mot gaver fra noen som har skrapa sammen alt de har for denne gava. Det er ikke det julen handler om i det hele tatt. Jul for meg er fri fra jobb og skole, pyntet hus, familien, god mat og julefilmer. Bare å ta en ekstra vask på badet og i huset føles forfriskende, for å få det koselig. i år har jeg gitt 2000 kr i gryta til Frelsesarmeen, og håper disse pengene kan glede mange barn til jul. Alle fortjener ei god jul ❤️ Anonymkode: 6bfef...7ea 2
Honey Dew Skrevet 5. desember 2022 #2 Skrevet 5. desember 2022 (endret) Feil tråd. Endret 5. desember 2022 av Honey Dew
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #3 Skrevet 7. desember 2022 AnonymBruker skrev (På 4.12.2022 den 22.37): Ser det er mange med dårligere råd i år. Mange sliter med å få endene til å møtes og mange føler på store krav ang julegaver. Jeg for min del synes det er gøy å få julegaver, men jeg trenger jo ingenting egentlig. Synes det er trist at folk må blakke seg til jul, og kanskje ikke har råd til regningene sine fordi julegaver er forventet. Greit å kjøpe til barna, for de gleder seg jo til gavene. Men oss voksne trenger jo ikke noe. hvis en absolutt føler for å gi noe til voksne er jo en flaske vin til 100 kr helt greit å gi. Hjemmestrikka labber eller rett og slett bare si at i år er økonomien ekstra trang og jeg kan rett og slett ikke prioritere gaver. De aller fleste forstår dette. Ingen ønsker å ta i mot gaver fra noen som har skrapa sammen alt de har for denne gava. Det er ikke det julen handler om i det hele tatt. Jul for meg er fri fra jobb og skole, pyntet hus, familien, god mat og julefilmer. Bare å ta en ekstra vask på badet og i huset føles forfriskende, for å få det koselig. i år har jeg gitt 2000 kr i gryta til Frelsesarmeen, og håper disse pengene kan glede mange barn til jul. Alle fortjener ei god jul ❤️ Anonymkode: 6bfef...7ea Jula er ikke kun for barn, det bør flere lære seg snart Anonymkode: e839e...c54
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå