AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #1 Skrevet 4. desember 2022 Synes du det ikke er flaut å omgås sånne folk? Anonymkode: 5d051...0ed
svartkatt Skrevet 4. desember 2022 #2 Skrevet 4. desember 2022 Flauere å være venn med noen som blir flau av andre. Hadde ikke vært venner med dem for å si det sånn. 5 4
Macro Skrevet 4. desember 2022 #3 Skrevet 4. desember 2022 En av mine nærmeste venner er totalt ulik meg, men han er det mange vil kalle Harry. Verdens snilleste fyr med en herlig familie. Nyter livet og gjør si greie, gjør aldri noen noe vondt. Finnes ikke flau over å omgås han, jeg ser faktisk opp til han. 1
NiceOrNothing Skrevet 4. desember 2022 #4 Skrevet 4. desember 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Synes du det ikke er flaut å omgås sånne folk? Anonymkode: 5d051...0ed Eneste hvis de er drita / utilregnelige 🙈😂. Men da trekker jeg meg bare bort .
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #5 Skrevet 4. desember 2022 Generelt ikke, men har en venninne som oppfører seg som en kåt gammel gris enkelte ganger i fylla og som da blir rimelig kjipt å bli assosiert med. Miljøet vårt er ganske lite så slikt gir også meg ufortjent dårlig rykte. Det er ikke høy. Bortsett fra mår hun blir slik er hun verdens skjønneste. Anonymkode: 6e1c9...ba9
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #6 Skrevet 4. desember 2022 Svigers går konsekvent med Rolex, det synes jeg er veldig Harry. Anonymkode: 0cbb3...cff
Amossa Skrevet 4. desember 2022 #7 Skrevet 4. desember 2022 Jeg trodde at å være "harry" hadde mest å gjøre med hvordan man kler seg, hva slags bil man har, bolig og sånne ytre ting? Kan man være "harry" i måten man er på? Bare lurer fordi min beste venninne, ytre sett, er "harry". Hun har sin egen stil. Men hun oppfører seg som folk flest. 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #8 Skrevet 5. desember 2022 Ja, venninna mu er blodharry. Drar på harrytur til Sverige helt uironisk. Ser på alle mulige realityshows. 100% uinteressert i samfunnet, politikk, musikk, kultur, psykologi etc. Det går liksom bare i enkel humor (med høy "høhø"- faktor). Hun er lite opptatt av etikk. En egentlig smart dame som liker å leve som en enkel person. Fester endel. Man snakker ikke om noe som helst alvorlig eller interessant. Alt er bare enkelt, jovial og overfladisk. Anonymkode: 0e723...626
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #9 Skrevet 5. desember 2022 Jeg håper virkelig at venner av meg kutter kontrakten med meg dersom de synes jeg er harry og/eller blir flau over å være med meg. Da kan de ryke og reise, jeg vil ikke ha så elendige venner. Jeg vil ha venner som er glade i meg, og som synes jeg er bra nok. Anonymkode: 728aa...a84 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #10 Skrevet 5. desember 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Generelt ikke, men har en venninne som oppfører seg som en kåt gammel gris enkelte ganger i fylla og som da blir rimelig kjipt å bli assosiert med. Miljøet vårt er ganske lite så slikt gir også meg ufortjent dårlig rykte. Det er ikke høy. Bortsett fra mår hun blir slik er hun verdens skjønneste. Anonymkode: 6e1c9...ba9 Jeg har også ei sånn vennnine. Men vi er sjelden på fest sammen, så hun får bare styre på. Ikke mitt problem. Anonymkode: 84db8...0d0
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #11 Skrevet 5. desember 2022 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Synes du det ikke er flaut å omgås sånne folk? Anonymkode: 5d051...0ed Nei, det er ikke flaut i det hele tatt. De er som folk flest, bare en særhet mer. Anonymkode: c90de...958
drue Skrevet 5. desember 2022 #12 Skrevet 5. desember 2022 Jeg syns egentlig det er mer flaut med folk som bruker tid på å tenke over hva andre måtte synes om vennene deres. Jeg er ikke flau over noen av mine venner, og det er absolutt noen "harry" folk blant dem. 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #13 Skrevet 5. desember 2022 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Generelt ikke, men har en venninne som oppfører seg som en kåt gammel gris enkelte ganger i fylla og som da blir rimelig kjipt å bli assosiert med. Miljøet vårt er ganske lite så slikt gir også meg ufortjent dårlig rykte. Det er ikke høy. Bortsett fra mår hun blir slik er hun verdens skjønneste. Anonymkode: 6e1c9...ba9 Har du vurdert bytte miljø, om de faktisk er så kjipe at du får dårlig rykte og blir dømt for noe andre gjør? Anonymkode: 728aa...a84
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå