AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #1 Skrevet 4. desember 2022 Jeg og eksen har slått opp, og jeg har kommet meg tilbake på tinder igjen siden jeg føler jeg er klar for det. Der matchet jeg med en fyr han kjente. Denne fyren drev av og tuller og gnir det inn i ansiktet hans på det og han blir forbanna. Hvorfor blir han forbanna? Eller reagerer sånn? Anonymkode: 2ef2f...d99
Mezzosoprena Skrevet 4. desember 2022 #2 Skrevet 4. desember 2022 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Jeg og eksen har slått opp, og jeg har kommet meg tilbake på tinder igjen siden jeg føler jeg er klar for det. Der matchet jeg med en fyr han kjente. Denne fyren drev av og tuller og gnir det inn i ansiktet hans på det og han blir forbanna. Hvorfor blir han forbanna? Eller reagerer sånn? Anonymkode: 2ef2f...d99 Eh, den nye fyren er jo en drittsekk da. Fullstendig unødvendig oppførsel! 7 3
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #3 Skrevet 4. desember 2022 Teatrica skrev (Akkurat nå): Eh, den nye fyren er jo en drittsekk da. Fullstendig unødvendig oppførsel! Var kompisen hans detta da Anonymkode: 2ef2f...d99
Mamajune11 Skrevet 4. desember 2022 #4 Skrevet 4. desember 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Var kompisen hans detta da Anonymkode: 2ef2f...d99 Fortsatt drittsekk. 1 1
Mamajune11 Skrevet 4. desember 2022 #5 Skrevet 4. desember 2022 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Jeg og eksen har slått opp, og jeg har kommet meg tilbake på tinder igjen siden jeg føler jeg er klar for det. Der matchet jeg med en fyr han kjente. Denne fyren drev av og tuller og gnir det inn i ansiktet hans på det og han blir forbanna. Hvorfor blir han forbanna? Eller reagerer sånn? Anonymkode: 2ef2f...d99 Hvorfor matcher du med kompisen til x’n? Er du ute etter hevn eller bare dum? 11 1
Mezzosoprena Skrevet 4. desember 2022 #6 Skrevet 4. desember 2022 (endret) AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Var kompisen hans detta da Anonymkode: 2ef2f...d99 Hæ? Dette skjønner jeg ingenting av - du må formulere deg bedre. "Denne fyren" måtte da være den fyren du matcha med, som er kompisen til eksen din? Og hvis "denne fyren" driver å gnir det i ansiktet hans, så er han jo en drittsekk! Dette kan jo være en grunn til at man ikke bør date kompiser av ekser? Endret 4. desember 2022 av Teatrica 1
Macro Skrevet 4. desember 2022 #7 Skrevet 4. desember 2022 (endret) Hadde du likt at en venninne matcha med din ex? Exer vil man ha ut av livet sitt, ikke ha vedkommende rekende rundt i vennegjengen. Endret 4. desember 2022 av Macro 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #8 Skrevet 4. desember 2022 Mamajune11 skrev (Akkurat nå): Fortsatt drittsekk. Ja, men jeg blåser i kompisen til eksen min er drittsekk. Jeg vil vite hvorfor han blir forbanna siden det er slutt Anonymkode: 2ef2f...d99
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #9 Skrevet 4. desember 2022 Teatrica skrev (Akkurat nå): Hæ? Dette skjønner jeg ingenting av - du må formulere deg bedre. Her om dagen matchet jeg med en kompisen av eksen min. Vi er ikke 100% ferdige med hverandre, så i går når jeg snakket med han på telefon sa han. Ja, inge skulle gni dette i trynet mitt og jeg blir så forbanna veit du Anonymkode: 2ef2f...d99
Macro Skrevet 4. desember 2022 #10 Skrevet 4. desember 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja, men jeg blåser i kompisen til eksen min er drittsekk. Jeg vil vite hvorfor han blir forbanna siden det er slutt Anonymkode: 2ef2f...d99 Fordi han har kvittet seg med deg og nå prøver du å egle deg innpå han igjen via kompisen. Du beviser jo for hele kompisgjengen at det var bra han kvitta seg med deg. 2
Mezzosoprena Skrevet 4. desember 2022 #11 Skrevet 4. desember 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Her om dagen matchet jeg med en kompisen av eksen min. Vi er ikke 100% ferdige med hverandre, så i går når jeg snakket med han på telefon sa han. Ja, inge skulle gni dette i trynet mitt og jeg blir så forbanna veit du Anonymkode: 2ef2f...d99 Ja, akkurat som jeg forsto da! Kompisen til eksen din/daten din er en drittsekk, eksen din er ikke ferdig med deg og reagerer selvfølgelig på at kompisen han gnir inn at han dater eksdama hans, og du er ganske kort hvis du tror at dette er en god ide! 2
svartkatt Skrevet 4. desember 2022 #12 Skrevet 4. desember 2022 Det er en uskreven regel mellom gutter og menn at de ikke dater hverandres ekser.
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #13 Skrevet 4. desember 2022 Teatrica skrev (Akkurat nå): Ja, akkurat som jeg forsto da! Kompisen til eksen din/daten din er en drittsekk, eksen din er ikke ferdig med deg og reagerer selvfølgelig på at kompisen han gnir inn at han dater eksdama hans, og du er ganske kort hvis du tror at dette er en god ide! Vi dater jo ikke😂det var kun en match på tinder for morsomt, og han reagerte at han ble forbanna. Er han ferdig da siden han blir forbanna er spørsmålet? Eller er det normalt og bli sur? Anonymkode: 2ef2f...d99
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #14 Skrevet 4. desember 2022 Den fyren hadde jeg droppa. Han høres ut som en umoden liten gutt. Det er forståelig at eksen din blir forbanna når "kameraten" hans matcher med deg, for så å gni det i trynet hans som om du er en lekebil han har stjålet. Hadde noen gjort det mot meg, så hadde jeg blitt forbanna jeg også, og hadde ikke ansett de som venner lenger. Hadde en venn derimot kommet til meg og spurt hva jeg ville følt dersom de gikk ut med eksen min, så hadde jeg sagt "takk for at du tar hensyn til mine følelser, og det er helt i orden at du går ut med x for min del, men ha det litt i bakhodet at det kanskje kan bli litt kleint i sosiale sammenheng med hele vennegjengen, siden bruddet vårt er ganske nylig." Anonymkode: 17284...58c 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #15 Skrevet 4. desember 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ja, men jeg blåser i kompisen til eksen min er drittsekk. Jeg vil vite hvorfor han blir forbanna siden det er slutt Anonymkode: 2ef2f...d99 Var målet med å matche med kompisen å få oppmerksomhet fra exen? Anonymkode: 14c34...d30 2
Mezzosoprena Skrevet 4. desember 2022 #16 Skrevet 4. desember 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Vi dater jo ikke😂det var kun en match på tinder for morsomt, og han reagerte at han ble forbanna. Er han ferdig da siden han blir forbanna er spørsmålet? Eller er det normalt og bli sur? Anonymkode: 2ef2f...d99 Han er jo åpenbart IKKE ferdig siden han reagerer på dette.
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #17 Skrevet 4. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Var målet med å matche med kompisen å få oppmerksomhet fra exen? Anonymkode: 14c34...d30 Ja, hadde aldri i livet datet kompisen til eksen min var kun for og gni det litt ekstra inn og fordi vi kjente hverandre. Men han ble tydeligvis forbanna. Er det et tegn på sjalusi? Han sa han ble sjalu skjønner du Anonymkode: 2ef2f...d99
Macro Skrevet 4. desember 2022 #18 Skrevet 4. desember 2022 Teatrica skrev (5 minutter siden): Han er jo åpenbart IKKE ferdig siden han reagerer på dette. Både TS om kompisen er jo sosialt uintelligente og begge VIL provosere han. Hvem faen gidder å høre om eksene sine uansett hvor ferdige eller ikke ferdige de er med vedkommende? 2 2
NiceOrNothing Skrevet 4. desember 2022 #19 Skrevet 4. desember 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ja, hadde aldri i livet datet kompisen til eksen min var kun for og gni det litt ekstra inn og fordi vi kjente hverandre. Men han ble tydeligvis forbanna. Er det et tegn på sjalusi? Han sa han ble sjalu skjønner du Anonymkode: 2ef2f...d99 Det trenger jo ikke være sant en gang . Folk som bevisst matcher med venners ekser , har ofte mer i bagasjen en bare manglende moral . Mulig han lyver i tillegg . For å gjøre seg interessant for deg.
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #20 Skrevet 4. desember 2022 Eksen din blir sur fordi kompisen hans er en dust og helt ærlig aldri stol på det opplegget der. Kompisen kan aldri bli sammen med deg pga eksen men de blir kanskje enige om at det er greit å playe deg og behandle deg som søppel eller noen runder med sex og uker med flørting så han sårer følelsene dine når han dumper deg som hevn for at du gikk etter kompisen og dumpa eksen Anonymkode: 616f5...f7c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå