AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #1 Skrevet 4. desember 2022 Hvis det klaffer? Anonymkode: 646c5...151
svartkatt Skrevet 4. desember 2022 #2 Skrevet 4. desember 2022 Hvis du er han jeg er interessert i så blir jeg veldig skuffa 🤪 Ellers bryr jeg meg ikke. 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #3 Skrevet 4. desember 2022 Ikke noe rart med det. Ca. samme aldersforskjell mellom meg og hun jeg dater nå. Anonymkode: 38a73...a59 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #4 Skrevet 4. desember 2022 Nei, er vel ok det Anonymkode: 039a5...08a 3
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #5 Skrevet 4. desember 2022 Ja du er gammel. Anonymkode: ed92a...a4e 5
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #6 Skrevet 4. desember 2022 Nei, det er ikke så stor forskjell. Det er ekkelt og patetisk med menn på din alder og eldre som synes at jenter i den alderen begynner å "dra på åra". Anonymkode: c0f31...e5a
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #7 Skrevet 4. desember 2022 Ja det er patetisk. Jeg er selv 35 og en på 23 er jo som et barn i forhold! Jeg mister respekten for menn som dater så unge jenter og syns det sier mye om hvor dårlig kar man er. Det blir et helt skjevt maktforhold og den du ligger med har ikke engang ferdig utviklet hjerne og følelsermønster Anonymkode: 27ea9...55e 9 5
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #8 Skrevet 5. desember 2022 Nei. Ikke patetisk. Når får man sjans som 35-åring å knulle en ung duggfrisk kvinne på 23? Ikke ofte. Det er også verdt å huske at mange jenter i den alderen ofte setter grensen til magiske 40 år. Siden menn begynner å få gammelmannssyndrom i 40-årene og 40 år høres gammelt ut. Så du kommer til å angre når du passerer 40 og aldri benyttet muligheten. Har selv vært i samme situasjon når jeg var 39. Hadde muligheten til å date en ung dame i begynnelsen 20-årene. Men trakk meg fordi jeg var redd for reaksjoner fra jevnaldrende sure megger. Ikke fra jevnaldrende karer. De vil hylle deg.. I dag er toget passert for min del, og har kun sjans på utgamle røyer Anonymkode: d33f0...355 3
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #9 Skrevet 5. desember 2022 Nei. Jeg var 24 da jeg traff min mann, som da var 35. Syntes han var litt gammel, men man kan jo ikke la sjansen til å møte mannen/kvinnen i sitt liv bare fordi man er født med litt langt mellomrom. Vi datet lenge før vi ble kjærester, men jeg angret aldri og vi fikk tre barn sammen og et fantastisk ekteskap, med mye humor, kjærlighet og raushet. Anonymkode: 17135...1e4 3
norw Skrevet 5. desember 2022 #10 Skrevet 5. desember 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Ja det er patetisk. Jeg er selv 35 og en på 23 er jo som et barn i forhold! Jeg mister respekten for menn som dater så unge jenter og syns det sier mye om hvor dårlig kar man er. Det blir et helt skjevt maktforhold og den du ligger med har ikke engang ferdig utviklet hjerne og følelsermønster Anonymkode: 27ea9...55e Heller patetisk med slike holdninger. 23-åringer kan være svært forskjellige, noen er langt mer modne enn mange 35-åringer, uavhengig av kjønn. Aldersforskjellen er litt i største laget, men holdninger som ovenfor er verre. 2 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #11 Skrevet 5. desember 2022 Synes det et litt på grensen med tanke på at hun er såpasss ung enda og ikke fullt utviklet mentalt. Samtidig ville dette kanskje vært bedre om et par år. Det er ikke så ille som hvis du hadde datet ei som var enda yngre enn henne, men jeg tror helt ærlig jeg ville unngått dette fram til hun i alle fall var litt eldre. Og så håper jeg du ikke velger kvinner på grunn av at de er mye yngre enn deg, men fordi du føler at dere passer sammen generelt. Anonymkode: fee77...fb2 2
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #12 Skrevet 5. desember 2022 Jeg syns at når den yngste er over 25 så er det fritt spill. Er den yngste under 25 så er det Max 5 år opp. Man er fortsatt ungdom til man er 25. Anonymkode: ae078...f23 4
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #13 Skrevet 5. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Nei. Ikke patetisk. Når får man sjans som 35-åring å knulle en ung duggfrisk kvinne på 23? Ikke ofte. Det er også verdt å huske at mange jenter i den alderen ofte setter grensen til magiske 40 år. Siden menn begynner å få gammelmannssyndrom i 40-årene og 40 år høres gammelt ut. Så du kommer til å angre når du passerer 40 og aldri benyttet muligheten. Har selv vært i samme situasjon når jeg var 39. Hadde muligheten til å date en ung dame i begynnelsen 20-årene. Men trakk meg fordi jeg var redd for reaksjoner fra jevnaldrende sure megger. Ikke fra jevnaldrende karer. De vil hylle deg.. I dag er toget passert for min del, og har kun sjans på utgamle røyer Anonymkode: d33f0...355 Dette er ikke noe å hylle hverandre for. Liker ikke det kvinnesynet du viser her. Anonymkode: fee77...fb2 4 1
Leeloo Skrevet 5. desember 2022 #14 Skrevet 5. desember 2022 Tenker det mest kommer an på 23-åringen. Det er vel kanskje den alderen det er størst forskjell på folk. Enkelte er ferdig utdannet, jobber og eier egen bolig, andre bor fortsatt hjemme og er så vidt i gang med masteren. Hvis det er veldig forskjell i livssituasjon kan det være for stor aldersforskjell, men er begge ca. på samme sted i livet kan det gå helt fint. Om hun f.eks. ønsker å bli mor om et par år er det noe annet enn om hun vil vente minst 10 år. Jeg synes det er litt sent å bli far første gang som 45-åring, men det går jo. 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #16 Skrevet 5. desember 2022 Litt patetisk å stille spørsmålet, kanskje, men ellers problemløst. Anonymkode: cacb5...cc7 1
Aoo19 Skrevet 5. desember 2022 #17 Skrevet 5. desember 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Ja det er patetisk. Jeg er selv 35 og en på 23 er jo som et barn i forhold! Jeg mister respekten for menn som dater så unge jenter og syns det sier mye om hvor dårlig kar man er. Det blir et helt skjevt maktforhold og den du ligger med har ikke engang ferdig utviklet hjerne og følelsermønster Anonymkode: 27ea9...55e nei, tro meg menn 35 kan være mere barnslig enn en 23 åring. Ikke utviklet hjerne og følelsemønster?? Lol😅 en 23 åring har snart fullført master og skal ute i arbeidslivet, da er man jo ferdig utviklet i hjernen. Man er smart og flink. Og mange 23 åringer er utdannet Politi, hva om de stopper deg fordi du kjørte for fort på E18?? Kommer du til å si nei jeg godtar ikke boten fordi du er 23 år og ikke godt utviklet, så den boten gir jeg blaffen i. De kommer til å le av deg. Helt idiotisk hvordan du tenker. 4
mannemannen Skrevet 5. desember 2022 #18 Skrevet 5. desember 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Ja det er patetisk. Jeg er selv 35 og en på 23 er jo som et barn i forhold! Jeg mister respekten for menn som dater så unge jenter og syns det sier mye om hvor dårlig kar man er. Det blir et helt skjevt maktforhold og den du ligger med har ikke engang ferdig utviklet hjerne og følelsermønster Anonymkode: 27ea9...55e Jeg har ikke tall på hvor mange jenter tidlig i tjueårene jeg har møtt på som er mer moden og mer i stand til å reflektere enn damer jeg har møtt som er i 30 årene. Sorry men du er ikke smart bare fordi du er gammel. Du har bare hatt mer tid til å bygge din feilaktige forståelse av virkeligheten, og mer bagasje. Når det kommer til skjevt maktforhold er det ikke noe galt i det. Og det er akkurat det kvinner vil ha. De vil ha menn som er bedre enn seg selv. Det kalles hypergami og det er forsket mye på. Ingen som kommer og klager om en butikkdame på 30 blir sammen med en Mangemillionær på 30. Selv om maktforholdet der er langt større enn du får fra alder. 2
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #19 Skrevet 5. desember 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Nei. Ikke patetisk. Når får man sjans som 35-åring å knulle en ung duggfrisk kvinne på 23? Ikke ofte. Det er også verdt å huske at mange jenter i den alderen ofte setter grensen til magiske 40 år. Siden menn begynner å få gammelmannssyndrom i 40-årene og 40 år høres gammelt ut. Så du kommer til å angre når du passerer 40 og aldri benyttet muligheten. Har selv vært i samme situasjon når jeg var 39. Hadde muligheten til å date en ung dame i begynnelsen 20-årene. Men trakk meg fordi jeg var redd for reaksjoner fra jevnaldrende sure megger. Ikke fra jevnaldrende karer. De vil hylle deg.. I dag er toget passert for min del, og har kun sjans på utgamle røyer Anonymkode: d33f0...355 Det han mest sannsynlig vil angre på, er at han har passert 40 år og verken har kone, barn eller familie. Ingen vil hylle ham da. Og med "utgamle røyer" mener du da kvinner på din egen alder? Det betyr vel at du er like "utgammel"? Anonymkode: de417...25a 2
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #20 Skrevet 5. desember 2022 49 minutter siden, Aoo19 said: nei, tro meg menn 35 kan være mere barnslig enn en 23 åring. Ikke utviklet hjerne og følelsemønster?? Lol😅 en 23 åring har snart fullført master og skal ute i arbeidslivet, da er man jo ferdig utviklet i hjernen. Man er smart og flink. Og mange 23 åringer er utdannet Politi, hva om de stopper deg fordi du kjørte for fort på E18?? Kommer du til å si nei jeg godtar ikke boten fordi du er 23 år og ikke godt utviklet, så den boten gir jeg blaffen i. De kommer til å le av deg. Helt idiotisk hvordan du tenker. AB sikter nok til at frontallappen ikke er ferdig utviklet før rundt fylte 25 år. Dette er et argument som trekkes frem til stadighet her inne for å underbygge at alle under 25 er «barn», og at dersom du som voksen involverer deg med noen under den alderen, så er du uansvarlig, pervers eller i verste fall «pedofil». Dette er selvfølgelig en helt vanvittig måte å tenke på, men den er utbredt nok til å være bekymringsverdig. De unges psykiske helse blir stadig dårligere. Mon tro om ikke det er en sammenheng mellom det og at de aldri får lov til å bli voksne. Anonymkode: cacb5...cc7 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå