Gå til innhold

Dere i forhold med hemmelige elsker

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dere som er i forhold og har elskere partneren ikke vet om, hvor fant dere dem? Hvor ofte og hvordan møtes dere?

Anonymkode: d7b91...bd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fant han i nærheten (typ nabo, kollega, felles fritidsinteresse, velg det som passer). Det første året traff vi hverandre ukentlig sånn mer eller mindre. Så var det et langt opphold da vi nesten ble oppdaget.
Da meldte vi bare dann og vann. Så gikk det faktisk nesten tre år uten annet enn vanlig hei når vi møttes. Nå har vi tatt opp kontakten, treffes av og til, melder av og til. Var sammen sist i sommer, skal møtes igjen rett over nyttår. Nå møtes vi bare utenbys, derfor lang tid imellom. 
Hvis det finnes sjelevenner er han min. Og til dere som helt sikkert kommer til å si at vi må slippe våre stakkars ektemenn og koner fri så kan jeg love at de har det helt fint.

Anonymkode: b18dc...03c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare ett svar ??  Ingen kan få meg til å tro at det ikke er flere på KG som har hemmelige elskere. 🤣

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle ønske jeg hadde. Han jeg vil ha er opptatt og jeg aner ikke om han vil ha meg. 

Anonymkode: 079df...a9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg skulle ønske jeg hadde. Han jeg vil ha er opptatt og jeg aner ikke om han vil ha meg. 

Vakkert! Spør, kanskje han vil ha deg og. ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Vakkert! Spør, kanskje han vil ha deg og. ☺️

Neh! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Fant han i nærheten (typ nabo, kollega, felles fritidsinteresse, velg det som passer). Det første året traff vi hverandre ukentlig sånn mer eller mindre. Så var det et langt opphold da vi nesten ble oppdaget.
Da meldte vi bare dann og vann. Så gikk det faktisk nesten tre år uten annet enn vanlig hei når vi møttes. Nå har vi tatt opp kontakten, treffes av og til, melder av og til. Var sammen sist i sommer, skal møtes igjen rett over nyttår. Nå møtes vi bare utenbys, derfor lang tid imellom. 
Hvis det finnes sjelevenner er han min. Og til dere som helt sikkert kommer til å si at vi må slippe våre stakkars ektemenn og koner fri så kan jeg love at de har det helt fint.

Anonymkode: b18dc...03c

Hvordan kan de ha det fint med en partner som fører de bak lyset og er utro bak deres rygg? Slike unnskyldninger er slikt som psykopater bruker for å stille seg i et bedre lys. Dere burde oppsøke en psykolog og finne ut hvor det gikk galt på veien og hvorfor dere ikke har naturlige instinkter mot å behandle deres partnere/folk som søppel.

Anonymkode: f1a8a...445

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha hvertfall respekt nok for partneren deres til på gjøre det slutt før dere holder på slik.. blir kvalm av å tenkte at voksne mennesker kan få seg til å gjøre noe slikt mot et annet menneske de er / var en gang glad i... 

slike mennesker som dere må være noe av der værste som finnes i ett samfunn.. tenk å kunne stikke noen som stoler på deg slik i ryggen... forkastelig! 

Anonymkode: 428b4...10e

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ha hvertfall respekt nok for partneren deres til på gjøre det slutt før dere holder på slik.. blir kvalm av å tenkte at voksne mennesker kan få seg til å gjøre noe slikt mot et annet menneske de er / var en gang glad i... 

slike mennesker som dere må være noe av der værste som finnes i ett samfunn.. tenk å kunne stikke noen som stoler på deg slik i ryggen... forkastelig! 

Anonymkode: 428b4...10e

Jeg spurte ikke om det er forkastelig eller ikke. Jeg spurte om hvordan folk møtes. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var singel, han gift. 
Traff han på en fest der kona ikke var invitert. Han la meg til på snap i løpet av kvelden, og slik begynte det. 

Anonymkode: 61b9f...e2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Bare ett svar ??  Ingen kan få meg til å tro at det ikke er flere på KG som har hemmelige elskere. 🤣

Mennesker som sviker sine aller nærmeste er nok oftest så skamfulle over det har gjort/gjør at de ikke ønsker å bekjenne noe selv i anonym tilstand.

Anonymkode: bc21f...27f

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjent ham i mange år, en god venn av mannen. Det utviklet seg i en periode hvor vi hadde det litt... komplisert. Vi møtes sjelden, 2-3 ganger i året, men de stundene gir meg energi og inspirasjon på hjemmebane, noe mannen nyter godt av.

Anonymkode: 36709...c96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Er ikke sikkert vi/de vil fortelle deg det. Da kommer bare PK-gjengen med en gang og fordømmer, folk som tror alt er svart/hvitt.  Du ser jo hvordan de holder på her i tråden.

Anonymkode: 2937d...1c4

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 4.12.2022 den 21.41):

Dere som er i forhold og har elskere partneren ikke vet om, hvor fant dere dem? Hvor ofte og hvordan møtes dere?

Traff hverandre gjennom Tinder. Møtes så ofte som det lar seg gjøre med tanke på overnatting i forbindelse med jobb fra 3 ganger i uken til et par uker i mellom.

Anonymkode: 15b4f...a84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Men hva har dette med seksualitet å gjøre?

Anonymkode: af845...b70

Alt. Eller? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...