Gå til innhold

Venninne som ble sur da jeg sa at jeg ble små skuffet over «jule agramentet» deres..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klart det var kjempe koseligt å se dem igjen! Men det var snakk om at vi skulle bake pepperkaker og lage julepynt og ha på oss juleklær var det snakk om i gruppa. Hadde jeg vist hvordan det var hadde jeg heller blitt hjemme..

ingen av de 4 der hadde på seg juleklær og var helt dau trøtt i sofaen og så barneserie så ble skuffet da det ikke var noe «julestemming» som det vat snakk om i gruppa.. jeg var klar til pepperkake og hadde tatt med men endte med å det med meg hjem igjen. Så var jeg ærlig med hun som lagte dette agramenten at jeg ble skuffet da det ikke var snakk om noe «julestemmning»  som jeg hadde gledet meg til

og nå er hun sur og ikke vil snakke med meg..

Anonymkode: a0d92...032

• Liker 1
  • Hjerte 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde sagt noe til de alle der og da. Men.. drit i hu der da. Hu kan bare være sur. Neste gang kan du arrangere noe og få det som du vil, hvis du gidder. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Du bør lære deg en ting.

Å holde kjeft.

Greit så ble du skuffa, men du traff hvertfall venninnene dine?

Hva hjelper det å si etterpå at du er misfornøyd? Ikke får de spolt tilbake tiden?

Hva oppnår du annet enn dårlig stemning og stempelet krevende?

Anonymkode: c7329...97b

• Liker 6
  • Nyttig 16
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du bør lære deg en ting.

Å holde kjeft.

Hva hjelper det å si etterpå at du er misfornøyd? Ikke får de spolt tilbake tiden?

Det kommer i såfall an på hvordan det blir sagt. Selvfølgelig skal man kunne si i fra.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Hvorfor sa du ikke noe der og da? Som «nei, skal vi ikke begynne å bake pepperkaker nå?». Om de da sa at de ikke ønsket å bake likevel, kunne du sagt at da drar du hjem og baker ut deigen du har. 

Litt teit å si at du er skuffet i etterkant, om du selv ikke gjorde noe for å skape julestemningen du var ute etter.

Anonymkode: 21d0c...2cc

• Liker 23
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
Skrevet

Jeg skjønner godt at du ble skuffetnår forventningene var høye på grunn av vordan hun hadde fremstilt at det skullebli. Kjipt å love både pepperkakelaging og juleverksted dersom det kun ble sløving i sofaen.

Anonymkode: addd1...dc2

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Du bør lære deg en ting.

Å holde kjeft.

Ja men jeg sa det ikke ikke på en drittsekk måte men mer på da jeg trodde det var jule aktiviteter vi skulle og ikke komme bort til halvvåkne folk som skal sette på et disney barne serie.. og ligge bare der i sofaen. Da hadde jeg jo blitt hjemme

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvorfor sa du ikke noe der og da? Som «nei, skal vi ikke begynne å bake pepperkaker nå?». Om de da sa at de ikke ønsket å bake likevel, kunne du sagt at da drar du hjem og baker ut deigen du har. 

Litt teit å si at du er skuffet i etterkant, om du selv ikke gjorde noe for å skape julestemningen du var ute etter.

Anonymkode: 21d0c...2cc

Jeg sa fra men da sa hun etterpå og etterpå begynte klokka å nærme seg 11 og jeg ville hjem..

Skrevet

Høres rart ut at voksne damer sitter å ser på en tegnefilm for barn og ikke gidder noe. Skulle trodd det var giddalause tenåringer det var snakk om. Du kunne kansje invitert til julebord? Pepperkakebaking er kansje noe barnslig eller. Noe man gjør sammen med barn. Hvor gamle er dere egentlig?

• Liker 12
  • Nyttig 3
Skrevet

Høres dødskjedelig ut. hadde de vært på fest dagen før?

Anonymkode: 52013...b68

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Høres dødskjedelig ut. hadde de vært på fest dagen før?

Anonymkode: 52013...b68

Litt på en annen julefeiring uten alkohol

Gjest Athena Catalina
Skrevet

Noen ganger er det best å bare tie still,  dette var et slikt tilfelle. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Ja men jeg sa det ikke ikke på en drittsekk måte men mer på da jeg trodde det var jule aktiviteter vi skulle og ikke komme bort til halvvåkne folk som skal sette på et disney barne serie.. og ligge bare der i sofaen. Da hadde jeg jo blitt hjemme

Hvor gamle er dere? Høres helt fjortis ut. Hadde bare gått hjem å bakt hjemme . Å ikke blitt med på neste arrangement . De virker useriøse 

• Liker 5
Skrevet
NiceOrNothing skrev (1 time siden):

Hvor gamle er dere? Høres helt fjortis ut. Hadde bare gått hjem å bakt hjemme . Å ikke blitt med på neste arrangement . De virker useriøse 

Vi er i 20 årene, ja jeg gikk hjem å baket noe, da stemmingen var kjedelig. 

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Du bør lære deg en ting.

Å holde kjeft.

Jeg har lovt å være ærlig å si i fra 

er jo lite vits a lage ei gruppe og lage arrangament om hele planen var bare å sitte me ræva i sofaen, det kunne jeg heller gjøre hjemme..

• Liker 2
Skrevet

Tror egentlig du troller, men hvis ikke er det jo opplagt at du ikke burde vært bedt. Du er ikke interessert i å være sammen med disse folka, hvis du hadde visst dere skulle bare være sammen uten baking kunne du like gjerne vært hjemme, sier du jo.
Kanskje det med juleverksted og pepperkaker var litt på fleip? Kanskje ingen gadd når det kom til stykket, var mer deilig å bare chille på sofaen med en barndomsminnefilm på tv og kose seg i avslappa stemning?

Så kommer du stressende med pepperkakedeigen din, og etterpå skal du «si fra» fordi de andre hadde lyst til å gjøre noe annet enn deg. Tror ikke venninna di er sur, hun synes nok bare du er slitsom med så lite utvikla sosiale antenner…

Anonymkode: 92fea...c86

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet

Så leit. Du får lage et eget arament og vise de hvordan julen skal ringes inn på skikkelig vis. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Tror egentlig du troller, men hvis ikke er det jo opplagt at du ikke burde vært bedt. Du er ikke interessert i å være sammen med disse folka, hvis du hadde visst dere skulle bare være sammen uten baking kunne du like gjerne vært hjemme, sier du jo.
Kanskje det med juleverksted og pepperkaker var litt på fleip? Kanskje ingen gadd når det kom til stykket, var mer deilig å bare chille på sofaen med en barndomsminnefilm på tv og kose seg i avslappa stemning?

Så kommer du stressende med pepperkakedeigen din, og etterpå skal du «si fra» fordi de andre hadde lyst til å gjøre noe annet enn deg. Tror ikke venninna di er sur, hun synes nok bare du er slitsom med så lite utvikla sosiale antenner…

Anonymkode: 92fea...c86

Hadde ikke orket og skrive om det bare var «troll» 

jeg bor også et stykke unna som er snakk om 1 time så viste jeg at de bare skulle sitte ræva forran tv’n og holdt på å sovne så ville jeg heller vært hjemme.. 

og det med at jeg kommer med «pepperkake deigen min» er fordi det va dette vi hadde planlagt og snakt om  i ca 3 uker i gruppa.. så nei tror ikke det var fleip når gruppa het «juleverksted for jentene🎄❤️» og var snakk om å lage ting og bake..

og da burde hun ha sakt at de bare tenkte å chille å se på tv..

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

jeg bor også et stykke unna som er snakk om 1 time så viste jeg at de bare skulle sitte ræva forran tv’n og holdt på å sovne så ville jeg heller vært hjemme.. 

og det med at jeg kommer med «pepperkake deigen min» er fordi det va dette vi hadde planlagt og snakt om  i ca 3 uker i gruppa.. så nei tror ikke det var fleip når gruppa het «juleverksted for jentene🎄❤️» og var snakk om å lage ting og bake..

Da skjønner jeg at du klagde. De holdt jo ikke til avtalen så det var kjipt. Livet går videre. Neste gang kan du si at du ikke gidder å ta med deig eller ting hvis det ikke er seriøst. Eller så kan du bare drite i dem og ikke dra. 

Anonymkode: dfc14...15c

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Skjønner at du ble skuffet, men synes ikke dette er så "big deal". Dere er bare rundt 20, og det kommer mange nye muligheter. Av og til kan det være hyggelig bare å sløve litt og se på film også.

Nå får bare venninnen din være sur en stund, og så får dere skvære opp. Kanskje dere kan avtale et nytt juleverksted når de er mer opplagte til det.

Anonymkode: d42d4...9fb

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...