AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #1 Skrevet 4. desember 2022 Jeg har midtskill og mitt litt tynne hår henger rett ned. Jeg vil gjerne kunne gre alt bakover og få det til å kunne ligge der (som om en står i motvind), men uten å se ut som at jeg har "vått hår", eller andre fettete ting i det, så har du et råd om noe som er litt nøytralt i konsistensen og som holder hår på plass? Gjerne frisørprodukt, men også noe som selges i matbutikker også. Anonymkode: a7b81...7ba
CrazyCatLady2500 Skrevet 4. desember 2022 #2 Skrevet 4. desember 2022 Hva om du føner det til den fasongen? 😊
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #3 Skrevet 7. desember 2022 Hjelper ikke. Håret er veldig rett uansett og jeg er ikke en som kan mye om hår og produkter. Anonymkode: a7b81...7ba
CrazyCatLady2500 Skrevet 7. desember 2022 #4 Skrevet 7. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hjelper ikke. Håret er veldig rett uansett og jeg er ikke en som kan mye om hår og produkter. Anonymkode: a7b81...7ba Ja, men mente ar du føner det på rundbørste til ønsket fasong.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå