Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette virker å være utbredt. Er bare nysgjerrig,

Hvordan skjedde det?

Hvem var det med?

Ditt kjønn og alder.

Anonymkode: 9ce33...620

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det vanlig? Har aldri hørt om det

• Liker 3
Skrevet
solflekken skrev (1 minutt siden):

Er det vanlig? Har aldri hørt om det

Alle sier at det skjer 🤷‍♂️

Skrevet

Dette virker å være utbredt. Er bare nysgjerrig, Ja hvert år.

Hvordan skjedde det? Litt flørt igennom året og så kommer denne årstiden og bamm!

Hvem var det med? Sjeffen 

Ditt kjønn og alder. Kvinne som ikke tar ansvar for noen ting.

Anonymkode: 80806...5c3

Skrevet

Man kan ha sex så mye man vil og med så mange man vil for meg, men hold dere unna  kolleger. Du treffer dem på mandag, uansett hvordan det gikk. Kolleger får også med seg slike ting. 

Anonymkode: 4898c...4b9

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Man kan ha sex så mye man vil og med så mange man vil for meg, men hold dere unna  kolleger. Du treffer dem på mandag, uansett hvordan det gikk. Kolleger får også med seg slike ting. 

Anonymkode: 4898c...4b9

Hadde et forhold til en kollega i 3 år, ingen fikk med seg det. 

Anonymkode: d3bd2...6e4

• Liker 1
Skrevet

Kvinne 30+, bare én erfaring med det. For noen år siden jobbet jeg et års vikariat, med en kvinnelig kollega som alltid var syrlig og krass mot meg, liksom hang meg ut "tilfeldig" foran andre i lunsjen og sånn. Skjønte aldri hvorfor, jeg gjorde mitt beste for å være høflig og grei. Hun gjorde virkelig arbeidsdagen kjip. Hun begynte så å date en mann i en annen avdeling. På julebordet, som var hotellovernatting, kom jeg i prat med han (hun var syk eller noe, og måtte bli hjemme). Endte opp med at vi lå sammen på mitt rom. Noe jeg ikke la skjul på overfor et par kollegaer ved frokosten, så nyheten nådde henne allerede på mandagen. 

Jeg skulle uansett slutte i vikariatet etter jul og hadde fått fast jobb et annet sted, så jeg ga blanke :) 

Anonymkode: 39414...b7b

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Det pinligste med dette må jo være at man på julebord mest sannsynligvis ligger med noen som ikke er pen. Med mindre man er på julebord i SATS Elixia eller på 3 avd jusstudie ved UiO. 

Anonymkode: b7435...499

• Liker 1
Skrevet

På julebordet hadde jeg sex med min kollega som hadde på seg en pen juledress. Vi endte opp med å gå inn på kopirommet, og vi hadde sex der. Etterpå trakk han seg ut av fitta mi og sprutet i munnen min.

Da vi kom tilbake til de andre, oppdaget jeg plutselig at jeg hadde en sædflekk på kjolen over brystene. Det var fordi litt sæd hadde rent ut, og jeg ble veldig flau. Jeg visste ikke hva jeg skulle gjøre, så jeg prøvde å skjule sædflekken med hendene mine.

Da noen andre la merke til flekken, lo de og begynte å lete etter en forklaring. Jeg ble veldig flau, men jeg klarte ikke å si noe. Til slutt ble det en slags vits på kontoret, og jeg ble bare mer og mer flau.

Men til tross for at det var litt pinlig, så hadde jeg en veldig morsom kveld på julebordet. Jeg hadde det gøy med kollegaene mine, og jeg fikk også litt spenning og moro på kjøpet.

• Hjerte 1
Skrevet
Rebecca30 skrev (13 minutter siden):

På julebordet hadde jeg sex med min kollega som hadde på seg en pen juledress. Vi endte opp med å gå inn på kopirommet, og vi hadde sex der. Etterpå trakk han seg ut av fitta mi og sprutet i munnen min.

Da vi kom tilbake til de andre, oppdaget jeg plutselig at jeg hadde en sædflekk på kjolen over brystene. Det var fordi litt sæd hadde rent ut, og jeg ble veldig flau. Jeg visste ikke hva jeg skulle gjøre, så jeg prøvde å skjule sædflekken med hendene mine.

Da noen andre la merke til flekken, lo de og begynte å lete etter en forklaring. Jeg ble veldig flau, men jeg klarte ikke å si noe. Til slutt ble det en slags vits på kontoret, og jeg ble bare mer og mer flau.

Men til tross for at det var litt pinlig, så hadde jeg en veldig morsom kveld på julebordet. Jeg hadde det gøy med kollegaene mine, og jeg fikk også litt spenning og moro på kjøpet.

Hilsen Ronny 23

🤣

Anonymkode: 0becb...160

• Liker 18
  • Nyttig 5
Skrevet

Hørt om det, aldri vært borti det. 

Anonymkode: 5fad9...15e

Skrevet

Har nesten hatt sex på julebord. En sjef på mellomledernivå satte seg på fanget mitt hvor hun hadde en lårkort kjole på seg. Og det var ingen innsyn fra sidene blant kolleger. Fikk selvfølgelig ståpikk der hun satt. Istedet for å reise seg og trekke unna trakk hun kjolen diskre opp nok til at jeg enkelt kunne ha åpnet smekken og lirket den inn. Men jeg feiget ut. 😫 Etter at hun hadde reist seg kjente jeg buksa mi var fuktig. Og den fuktigheten kom fra henne..

Anonymkode: bf008...f04

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Alle sier at det skjer 🤷‍♂️

«Alle» sier nok ikke det, og jeg har i løpet av 20 år i arbeidslivet ikke opplevd det, men har hørt rykter om andre et par ganger. 
Jeg kan tro at i visse miljøer så kan det gjerne være utbredt, men det er overhodet ikke normalen, tvert om. 

Anonymkode: ddcf0...cb5

• Liker 2
Skrevet

Har hatt meg på julebord 3 ganger.

Hun første dro meg hjem til seg selv et par timer før det festen på månefisken var ferdig. Hun visste at jeg var i et forhold men hun brydde seg ikke. Vi var begge i midten av tyveårene. 

Den andre gangen feiret vi julebord i utlandet, alle ansatte bodde på hotell. Det endte opp med et privat nachspill hos en av topplederne for EMEA. Hun var betydelig eldre enn meg, cirka 20 år. Jeg var da i begynnelsen av 30 årene. 

Tredje gangen jeg var utro skjedde med en kvinne som var 20 år yngre enn meg. Julebordet ble feiret på et hotell i fjellet. 

Tror ikke det blir noen fjerde gang, men har i opplevd nok utroskap på julebord til å bekrefte den slags skjer. 

Anonymkode: 97b1f...1cf

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Det pinligste med dette må jo være at man på julebord mest sannsynligvis ligger med noen som ikke er pen. Med mindre man er på julebord i SATS Elixia eller på 3 avd jusstudie ved UiO. 

Det er da pene og mindre pene mennesker overalt. En snekker kan være pen, det samme kan en ingeniør, en lærer eller en arkitekt. Ser ikke helt logikken din?

Anonymkode: 39414...b7b

• Liker 4
Skrevet

Jeg er sekstiårene og har vært på mange julebord med tung drikking. Det var mer utbredt før, tenker jeg av og til. På en eller annen måte har jeg unngått sex, bare flaks, ikke pga skamvett. Jeg var heldig med utseende da jeg var yngre. Mange som pulte kollegaer, bare pinlig, glad jeg har unngått det og nå avslutter jeg på julebordet før midnatt. 

Samme hva du gjør: bruk kondom. God jul.

Anonymkode: 02464...6c9

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Ja de pene sitter jo som regel hjemme på stas og legger ut bilder på sosialemedia, de kan jo ikke jobbe med den lave hjernekapasiteten sin.

Anonymkode: ba35c...a48

• Liker 1
Skrevet

Litt usikker om jeg har hatt det, med min kone. Det at det i så fall var med henne, er vel grunnen til at jeg er usikker på hukommelsen.

Mitt inntrykk er at det er svære variasjoner mellom ulike virksomheter. Har vært på en del julebord der det er opplagt helt uaktuelt, og andre der jeg vet at folk har hatt seg. Utagerende grisefyll til langt på natten, med mye utvalg og hotell som bonus... er vel det som gir størst risiko/mulighet. 

• Liker 2
Skrevet

Er ikke så lett å ha sex på selve julebordet, om man så vil prøve. Er jo bare rart om man forsvinner sammen. Men noen har kanskje sex på hotell eller på kontoret etterpå. 

Anonymkode: 63324...848

Skrevet

Aldri opplevd, eller hørt om, tross 20 år i arbeidslivet.

Hvorfor gir dere TS "underholdningen" han ønsker seg? 

Anonymkode: 02d6b...900

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...