AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #1 Del Skrevet 4. desember 2022 Jeg og en kollega hadde sex på julebordet denne helgen. Begge er single. Han vil gjerne treffes mer. Kom innom kontoret på jobben og spurte om vi skulle ta en tur ut neste helg, spise middag, se på kino, kanskje være på hotell en natt. Problemet er at jeg ikke er særlig interessert. Han er 58 år, jeg 32. Har virkelig ikke lyst til å date. Slo opp med ex-samboer i sommer og har 2 barn. Vil egentlig bare være alene. Åssen skal jeg si dette til han? Blir sikkert sykt dårlig stemning på jobben. Noen tips? Anonymkode: 6d1f1...daf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #2 Del Skrevet 4. desember 2022 Bare si det som det er, at kino og ut å spise sikkert ville vært veldig hyggelig men at du ikke ønsker å gi han feil inntrykk siden du ikke er på jakt etter noe fast forhold nå. Anonymkode: 0eba4...e11 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #3 Del Skrevet 4. desember 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Åssen skal jeg si dette til han? Noen tips? Anonymkode: 6d1f1...daf 1 minutt siden, AnonymBruker said: Problemet er at jeg ikke er særlig interessert. Slo opp med ex-samboer i sommer og har 2 barn. Vil egentlig bare være alene. Anonymkode: 6d1f1...daf Anonymkode: 3fec9...df9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dævendøtte Skrevet 4. desember 2022 #4 Del Skrevet 4. desember 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Blir sikkert sykt dårlig stemning på jobben. Derfor er det greit å ikke knulle kolleger på julebord. Men vær ærlig og si det direkte. Det var hyggelig så lenge det varte, men du er ikke interessert i noe mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #5 Del Skrevet 4. desember 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg og en kollega hadde sex på julebordet denne helgen. Begge er single. Han vil gjerne treffes mer. Kom innom kontoret på jobben og spurte om vi skulle ta en tur ut neste helg, spise middag, se på kino, kanskje være på hotell en natt. Problemet er at jeg ikke er særlig interessert. Han er 58 år, jeg 32. Har virkelig ikke lyst til å date. Slo opp med ex-samboer i sommer og har 2 barn. Vil egentlig bare være alene. Åssen skal jeg si dette til han? Blir sikkert sykt dårlig stemning på jobben. Noen tips? Anonymkode: 6d1f1...daf Hvordan endte du til sengs med han da? Siden du ikke er interessert. Fylla har skylda? 🤷♂️ Anonymkode: b609d...8c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåjojo Skrevet 4. desember 2022 #6 Del Skrevet 4. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Bare si det som det er, at kino og ut å spise sikkert ville vært veldig hyggelig men at du ikke ønsker å gi han feil inntrykk siden du ikke er på jakt etter noe fast forhold nå. Anonymkode: 0eba4...e11 Ville ikke brukt ord som fast forhold, da det kan misforstås. Si at det som skjedde i helga ikke burde skjedd, og du er ikke ute etter noe type forhold. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #7 Del Skrevet 4. desember 2022 Ikke mega-lurt å ha sex med han når du egentlig ikke vil noe mer.. Og kollega attpåtil, se han hver dag.. herregud. Han blir nok passe muggen nå, uansett hva slags historie du går for. Beklager. Anonymkode: 1933b...595 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #8 Del Skrevet 4. desember 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvordan endte du til sengs med han da? Siden du ikke er interessert. Fylla har skylda? 🤷♂️ Anonymkode: b609d...8c5 Fylla ja. -TS Anonymkode: 6d1f1...daf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #9 Del Skrevet 4. desember 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Fylla ja. -TS Anonymkode: 6d1f1...daf Hvem foreslo sex, du? Virker som du bør ligge unna alkohol. Anonymkode: b609d...8c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antiviruset Skrevet 4. desember 2022 #10 Del Skrevet 4. desember 2022 Ikke gjør slikt, bare ikke gjør det uansett hva som skjer. Skygge unna! Selv om det der og da og kanskje noen ganger etterpå ser lovende ut og det kan bli noe ? Når det så skjærer seg og man må treffes hver eneste dag og det oppstår såre følelser så ender det ofte med at en av dere må bytte jobb! Noe som faktisk er en stor endring i livet som kom ut av hva ? Alkohol og dårlige bedømmelse på et julebord! Det er ikke bra for noen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #11 Del Skrevet 4. desember 2022 Du kunne bare gjort det kjipere for deg selv om han var sjefen din. Ugg, du må avvise han fint. Don't shit where you eat.. Anonymkode: 3c245...dd7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #12 Del Skrevet 4. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg og en kollega hadde sex på julebordet denne helgen. Begge er single. Han vil gjerne treffes mer. Kom innom kontoret på jobben og spurte om vi skulle ta en tur ut neste helg, spise middag, se på kino, kanskje være på hotell en natt. Problemet er at jeg ikke er særlig interessert. Han er 58 år, jeg 32. Har virkelig ikke lyst til å date. Slo opp med ex-samboer i sommer og har 2 barn. Vil egentlig bare være alene. Åssen skal jeg si dette til han? Blir sikkert sykt dårlig stemning på jobben. Noen tips? Anonymkode: 6d1f1...daf Du må si det ble en fatal dårlig handling av deg med sex på julebord. Og si du ikke vil ha sexuell kontakt mer med han. Men kun profesjonelle holdninger med hverandre i jobben. Anonymkode: d5002...6b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiuren Skrevet 4. desember 2022 #13 Del Skrevet 4. desember 2022 Det er da ikke noe stress, ikke gjør mer drama ut av det en nødvendig. Oppgjennom tiden er det masse kollegaer som har pult litt, og ikke gjort mer ut av det en det... Si at det føltes rett der og da, men at du ikke ønsker mer en det som var. Du avsluttet et forhold i sommer, og har nok med å få livet ditt inn i en god rutine nå og derfor er ikke dating eller "ff forhold" noe du vil ha. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #14 Del Skrevet 4. desember 2022 9 minutter siden, AnonymBruker said: Du må si det ble en fatal dårlig handling av deg med sex på julebord. Og si du ikke vil ha sexuell kontakt mer med han. Men kun profesjonelle holdninger med hverandre i jobben. Anonymkode: d5002...6b8 "fatal" (antar du mener fatalt) er vel en smule dramatisk... Anonymkode: 219cc...5ef 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #15 Del Skrevet 4. desember 2022 Du lå men 60-åring på julebordet. Haha, goals 😂 Anonymkode: f7baa...475 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #16 Del Skrevet 4. desember 2022 1 minutt siden, Faiserdo said: Og dette kommer fra henet som ikke vet hvilket hen henet hener seg hen! Merker at jeg har bodd utenlands i årevis, for denne setningen gir bare ingen mening. Anonymkode: 3fec9...df9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #17 Del Skrevet 4. desember 2022 Det er ikke noe stress, det er bare å si nei, som jeg regner med du gjorde? Bare si det var hyggelig, men det var bare en engangsgreie i fylla, og du er ikke interessert i noe mer. Eller du kan skylde på at du ikke vil ha noe sånt med kolleger. En ting er jo et fylleknull, men å begynne med å knulle fast kan bli rotete. Bare å si du har en regel med at du ikke driter der du spiser. Det er så utrolig lite artig om det skulle skjære seg på den ene eller andre måten. Anonymkode: 0579d...021 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leselusa Skrevet 4. desember 2022 #18 Del Skrevet 4. desember 2022 Tråden er ryddet for brukerangrep, nedsettende innhold og avsporinger. Mvh. Leselusa, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #19 Del Skrevet 5. desember 2022 Da jeg var 27 lå jeg med en på 55 på jobben. Shit happens. Bare si du var full og at dette var en engangshendelse. Anonymkode: 63221...e54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #20 Del Skrevet 5. desember 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Da jeg var 27 lå jeg med en på 55 på jobben. Shit happens. Bare si du var full og at dette var en engangshendelse. Anonymkode: 63221...e54 Ble det flere ligg med mannen på 55? Regner med du elsket hvert sekund dere lå sammen. Anonymkode: d5002...6b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå