AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #1 Skrevet 4. desember 2022 Har trent styrke der i et par år, og er ei dame der som kun løper på tredemølle. Har også gått forbi henne ute om sommeren, mens hun har vært ute og jogget. Hun viser ikke interesse for å snakke med noen på gymmen, og det er greit nok. Men jeg syns det blir så kleint da vi passerer hverandre flere ganger i uken, uten å si hei eller smile. En dag gikk plutselig brannalarmen, og da måtte alle ut. Vi var vel kun 7-8 stykker tilstede, og hun tok da plutselig kontakt med meg om avbrutt trening og hvor irriterende det var. Jeg var enig og samtalen varte i 3-4 minutter. Etter det er hun tilbake i det gamle sporet, går rett forbi meg og hilser ikke. Jeg er ikke betatt av henne, ønsker heller ikke å sjekke henne opp. Syns bare det er så rart å ha sett noen på gymmen nesten daglig i 2 år, uten at man anerkjenner hverandres eksistens. Som dere forstår så er jeg litt klein sosialt sett, og forsøker bare å forstå de sosiale kodene. Anonymkode: e0fbe...883 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #2 Skrevet 4. desember 2022 Om hun, nesten daglig i to år, har gitt uttrykk for at hun ikke ønsker kontakt, så bør man respektere det. Anonymkode: a82b3...ac5 5 2 11
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #3 Skrevet 4. desember 2022 Jeg tenker at når hun ikke en gang hilser, så lar du henne være i fred. Det finnes sikkert par som har møtt hverandre på treningsstudioet, men da er det gjensidig interesse over tid. Typ holde hverandres blikk og smile, småprating i døra, nettopp slike signaler som hun overhodet ikke sender ut. Jeg er litt lik henne, og grunnen er at jeg går på trening for å sone helt ut og ta vare på helsa mi i en travel hverdag hvor jeg ellers er imøtekommende 99% av tiden. På senteret hører jeg podkast eller bare tenker mens jeg er konsentrert om øvelsene. Jeg vil helst være så anonym som mulig og hadde blitt frustrert om noen sjekket meg opp i en slik boble. Hadde alarmen gått hadde jeg sikkert vekslet noen ord, men det er jo nettopp fordi treningen ble avbrutt. Anonymkode: ece98...089 2 4
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #4 Skrevet 4. desember 2022 Er lov å si hei, men ikke treng deg på mennesker. Uansett hvem det er. Jeg selv er på trening KUN for å trene, det er mitt fristed. Der jeg kobler ut alt annet i livet, 100% fokus på treninga. Der søker jeg ikke noe vennskap, sorry. Ingen problem med å si hei til hvem som helst, men orker ikke prate. Jeg er i bobblen min Anonymkode: 7d36c...d43 2 2
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #5 Skrevet 4. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg tenker at når hun ikke en gang hilser, så lar du henne være i fred. Anonymkode: ece98...089 Ikke sant. Anonymkode: 7d36c...d43 2
Gjest Vitalogy Skrevet 4. desember 2022 #6 Skrevet 4. desember 2022 Hvorfor er dette i det hele tatt en problemstilling? Jeg skjønner ikke "greia", du ønsker jo ikke å sjekke henne opp. Greit, så bare tren.
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #7 Skrevet 4. desember 2022 TS her, da alarmen gikk så var det andre der som sto nærmere henne, hvorfor single meg ut da? Har ingen ønske om å sjekke henne opp, men alle andre (4-5 stykker) som kommer så ofte som meg smiler/nikker eller sier hei. Dette er da både damer og menn. Syns bare det blir kleint å møte blikket hennes så ofte også er hun helt borte. Deretter kontakter hun meg som om jeg er en bekjent når alarmen går. 🤷♂️ Anonymkode: e0fbe...883 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #8 Skrevet 4. desember 2022 Vitalogy skrev (6 minutter siden): Hvorfor er dette i det hele tatt en problemstilling? Jeg skjønner ikke "greia", du ønsker jo ikke å sjekke henne opp. Greit, så bare tren. Fordi vi har gått forbi hverandre minst 10-15 ganger i uka, i over to år. Blir nesten som perifere kolleger som bare går forbi deg, uten å nikke eller si hei 🤷♂️ Anonymkode: e0fbe...883 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #9 Skrevet 4. desember 2022 Det er jo en drøm å kunne være på hilsern med noen, men når det ses på som innledning til et opplegg en mann ønsker å utføre, så har jeg lært at jeg ikke bør oppmuntre menn. Det forblir liksom ikke på hilsern. Det er trist. At man må dodge kulene som kommer. Jaja. Anonymkode: 12d02...816 1 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #10 Skrevet 4. desember 2022 Jeg tenker at det går an at du smiler og sier hei. Du kan ta iniativ til det, du trenger ikke "vente" på at hun skal gjøre det. Anonymkode: 5213b...a58 3
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #11 Skrevet 4. desember 2022 Skjønner ikke disse folkene som sier de zoner ut når de trener. Jeg elsker å være sosial på treningssenter, mest med menn siden jeg er mann, men jeg kan også ta prat med damer hvis jeg har god pump. Jeg bruker for eksempel aldri airpods, trist at 99% av alle de andre gjør det. Anonymkode: c370c...30a 2
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #12 Skrevet 4. desember 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Skjønner ikke disse folkene som sier de zoner ut når de trener. Jeg elsker å være sosial på treningssenter, mest med menn siden jeg er mann, men jeg kan også ta prat med damer hvis jeg har god pump. Jeg bruker for eksempel aldri airpods, trist at 99% av alle de andre gjør det. Anonymkode: c370c...30a Jeg er motsatt. Bruker store «øreklokker» og vil være helt i fred. Treningen min er eneste tingen jeg har hvor jeg kun har meg selv. Ingen kollegaer, venner, familie. Kun meg og «sonen» som gjelder. Noe av det værste jeg vet er folk som forstyrrer meg på trening, fordi de «bare vil snakke litt». Oftest får jeg trent helt alene, da jeg hr funnet noen tidspunkt sent på kveld/natt, eller veldig tidlig når nesten ingen andre er der. Beste jeg vet er å komme til en mørklagt gym. Anonymkode: cd7ba...64e 6
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #13 Skrevet 4. desember 2022 Vær så snill, ikke plag de som trener og virkelig viser at de vil være i fred. Får sjekke opp folk på tinder. Fy faen så irritert jeg blir hvis noen pirker på meg mens jeg trener hører på musikk og er i min egen verden. Anonymkode: c5a5f...33d 2 4
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #14 Skrevet 4. desember 2022 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Skjønner ikke disse folkene som sier de zoner ut når de trener. Jeg elsker å være sosial på treningssenter, mest med menn siden jeg er mann, men jeg kan også ta prat med damer hvis jeg har god pump. Jeg bruker for eksempel aldri airpods, trist at 99% av alle de andre gjør det. Anonymkode: c370c...30a Veldig mange kvinner har yrker i sektorer hvor man må være blid, imøtekommende og sosialt engasjert hele dagen, type omsorgsyrker, helsevesen, lærer, kommunale hjelpetjenester, service... I tillegg er man den som tar mest ansvar for barn eller gamle familiemedlemmer når man kommer hjem fra jobb. Da er det ikke rart at man craver de få timene i uka hvor man kan være taus og konsentrere seg om noe som gjør godt for kropp og sjel, f.eks. på et treningssenter. Anonymkode: ece98...089 5 5
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #15 Skrevet 4. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Om hun, nesten daglig i to år, har gitt uttrykk for at hun ikke ønsker kontakt, så bør man respektere det. Anonymkode: a82b3...ac5 Herregud, er da bare hyggelig å snakke litt. Anonymkode: cf9b7...e58
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #16 Skrevet 4. desember 2022 Kan du ikke begynne å si hei/smile når du ser henne, også ser du an videre kontakt ut fra responsen du får? Anonymkode: adb0b...805 1
svartkatt Skrevet 4. desember 2022 #17 Skrevet 4. desember 2022 Er det ikke bare å si hei iblant? Skjønt, hva er vitsen hvis du ikke er interessert i kontakt...? 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #18 Skrevet 4. desember 2022 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Herregud, er da bare hyggelig å snakke litt. Anonymkode: cf9b7...e58 Ikke når man trener. Da er det forstyrrende. Anonymkode: cd7ba...64e 2 2
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #19 Skrevet 4. desember 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ikke når man trener. Da er det forstyrrende. Anonymkode: cd7ba...64e Da kan man trene hjemme? 🤷🏽♀️ Anonymkode: cf9b7...e58
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #20 Skrevet 4. desember 2022 Kommer til å se TS når han tørr å prate med hun dama. Ville bare snakke litt ikke sant. Håper du er kjekk TS, ellers havner du på forsiden. Anonymkode: c370c...30a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå