AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #1 Skrevet 4. desember 2022 Dere andre som har vært/er i dårlige forhold, blir du trist og nedfor av andres bryllup? Spesielt som gjest? Anonymkode: ebd6a...40b
Snok1 Skrevet 4. desember 2022 #2 Skrevet 4. desember 2022 Jeg tar ansvar for egen situasjon og er glad på andres vegne. 1 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #3 Skrevet 4. desember 2022 Jeg ble det i et bryllup ja. Men satte masken på. Anonymkode: 7a371...7e7 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #4 Skrevet 4. desember 2022 Snok1 skrev (3 minutter siden): Jeg tar ansvar for egen situasjon og er glad på andres vegne. Så bra. Selv ble jeg bare utrolig nedstemt, først etterpå skjønte jeg hvorfor. Anonymkode: ebd6a...40b
Snok1 Skrevet 4. desember 2022 #5 Skrevet 4. desember 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Så bra. Selv ble jeg bare utrolig nedstemt, først etterpå skjønte jeg hvorfor. Anonymkode: ebd6a...40b Det er trist. Det er viktig å ta del i andres lykke. Jeg mener at lykke avler lykke, og slik vil alle få det bedre…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #6 Skrevet 4. desember 2022 Kan kjenne litt på misunnelsen i blant ja, og føle meg litt sørgmodig for å ikke ha funnet det samme som det lykkelige paret. Tenker det er en ærlig, menneskelig følelse som alle kjenner på i blant. Det betyr ikke at jeg sitter der og surmuler og lager dårlig stemning. Er med på festen og er glad på deres vegne selvfølgelig. Anonymkode: 8d130...cff
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #7 Skrevet 4. desember 2022 Nei, jeg blir glad på andres vegne selv om jeg ikke klarer/får det samme. Anonymkode: ce238...a6f
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #8 Skrevet 4. desember 2022 du kan slutte med å tro at alle de som gifter seg har et perfekte og lykkelige forhold. Spill for galleriet Anonymkode: 2e1fa...016
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #9 Skrevet 4. desember 2022 Jeg tror jeg blir litt trist og kjenner et savn inni meg, om jeg ikke føler meg elsket mens jeg ser at noen feirer kjærligheten og har et nært og godt forhold, er lojale og trygge sammen Det beste jeg vet er å bli elsket og satt pris på. Men jeg blir jo glad også, og rørt, så klart. Tror det er mange som kjenner på det samme i et bryllup, spesielt ugifte og single på min alder ( 40 ) og så synes jeg det er trist om jeg ser at noen ikke har det bra sammen også. Anonymkode: 931b2...c7d
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #10 Skrevet 4. desember 2022 Når jeg var i et dårlig forhold ble jeg sterkere av andres gode forhold og forlovelser osv. Det hjalp meg å innse at det fantes bedre der ute for meg også, så jeg til slutt kom meg ut av det dårlige forholdet. Gjør det du også❤️ Anonymkode: 21a70...d30
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #11 Skrevet 4. desember 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Når jeg var i et dårlig forhold ble jeg sterkere av andres gode forhold og forlovelser osv. Det hjalp meg å innse at det fantes bedre der ute for meg også, så jeg til slutt kom meg ut av det dårlige forholdet. Gjør det du også❤️ Anonymkode: 21a70...d30 Jeg er ikke lenger i det dårlige forholdet, men tror dessverre ikke at romantisk kjærlighet eksisterer. I alle fall ikke for meg. Anonymkode: ebd6a...40b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå