AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #1 Skrevet 4. desember 2022 Jente (19) og gutt (20). Lurer på om dere lar kjæresten dra på fest? Vi går skole begge enda og møtes bare i helgene. Men nå vil han på fest i helgen og jeg er lei meg mens han ikke kjønner hvorfor. Vil jo være med han og redd han kommer til å være borti andre jenter. Anonymkode: 839e5...571 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #2 Skrevet 4. desember 2022 Du står fritt til å like og mislike ting kjæresten din gjør, men ingen av dere kan bestemme hva den andre gjør og ikke gjør. Selv om dere er kjærester er ikke han et barn du kan bestemme over. Han er en ung mann som gjør som han selv vil. Der vil alltid finnes andre kvinner, og mange av dem vil være mye mer attraktiv enn deg. Men du kan ikke sperre kjæresten din inne av den grunn. Du må bare stole på at han har valgt deg. Anonymkode: f891d...bb9 7 1 5
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #3 Skrevet 4. desember 2022 Da jeg var på deres alder, dro kjæresten min og jeg på fest sammen, og hver for oss. Jeg ville ikke akseptert om han ikke ville «latt» meg dra på fest uten ham, så det ville ikke falt meg inn å nekte ham å gjøre det samme. Han kan treffe andre jenter hvor som helst, og du kan ikke fotfølge ham over alt. Anonymkode: 13d6d...46b 4 6
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #4 Skrevet 4. desember 2022 LAR!? Er da ikke i posisjon til å "la" han gjøre noe som helst, jeg er ikke mora hans og han er ikke under 18. Han er en voksen mann som kan bestemme 100% fritt hva han ønsker å gjøre selv og trenger ingen tillatelse fra kjæresten sin eller noen andre. Hva slags holdning er dette? Anonymkode: 2d100...721 9 2
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #5 Skrevet 4. desember 2022 Du virker sjalu og kontrollerende. Selvsagt skal du la kjæresten din dra på fest alene. Selv om dere er sammen, så eier du ikke han. Du har ingen rett til å bestemme over han, da han er et selvstendig individ med sine egne meninger og ønsker. Anonymkode: 8493c...aab 7
Gjest _Falkor_ Skrevet 4. desember 2022 #6 Skrevet 4. desember 2022 Så klart drar kjæresten min på fest, av og til drar han alene, av og til drar jeg alene og noen ganger drar vi sammen Slike kontrolerende holdninger kan ødelegge et forhold, prøv heller å bygge opp tilitt til han. For vil han være utro så er han utro hvor som helst, når som helst. Det er ikke verdens undergang om dere ikke møtes en helg!😊
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #7 Skrevet 4. desember 2022 Man "lar" ikke andre gjøre noe. De velger selv hva de vil gjøre. Du høres litt kontrollerende ut på måten du skriver på. Hvis ikke du stoler på kjæresten din er det ikke vits i å være sammen. Han må kunne bruke tid med sine venner også. Anonymkode: 2e1d8...07f 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #8 Skrevet 4. desember 2022 Vi bor sammen. Jeg har et lite kott i kjelleren jeg låser han inn i hvis han hinter om at han har lyst til å gjøre noe annet enn å være sammen med meg. Vi har det bare helt fantastisk! Anonymkode: 51f6a...d81 9 1 3
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #9 Skrevet 4. desember 2022 Den absolutt beste måten å sikre at dere IKKE har noe fremtid er å nekte han være sosial. Hadde kjæresten min nektet meg dra på fest, så hadde jeg dratt på festen, som nysingel. Anonymkode: d2b08...576 2
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #10 Skrevet 4. desember 2022 Du virker ikke moden nok til å ha kjæreste. Anonymkode: e088a...392 4 2
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #11 Skrevet 4. desember 2022 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Jente (19) og gutt (20). Lurer på om dere lar kjæresten dra på fest? Vi går skole begge enda og møtes bare i helgene. Men nå vil han på fest i helgen og jeg er lei meg mens han ikke kjønner hvorfor. Vil jo være med han og redd han kommer til å være borti andre jenter. Anonymkode: 839e5...571 Han er ung og må få feste. Hva med å invitere deg med? Er det en skikkelig kar så vil han ikke bry seg om andre jenter! Anonymkode: e3152...a2a
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #12 Skrevet 4. desember 2022 Hvis han var interessert i å flørte med andre jenter så ville han gjort det uansett om det er fest eller ei. Man må bare stole på hverandre. Et forhold må baseres på tillit, selv om det er skummelt. Det skal ikke være et fengsel og man skal ikke begrenses på den måten. Du vil sikkert også gjerne på en fest en gang i fremtiden, selv om du er i et forhold. La han dra og kose seg på fest, så kan vel du kanskje finne på noe med venninner samme kvelden? Eller ha litt egentid med ting du liker å gjøre alene. Anonymkode: e68fc...dce 1 2
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #13 Skrevet 4. desember 2022 Lar? Det er ikke slik man forholder seg til voksne mennesker på. Anonymkode: 87521...494 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #14 Skrevet 4. desember 2022 Jeg har valgt meg en kjæreste som ikke drikker fordi jeg har problemer med om han hadde dratt på fest og flørtet med andre. Men man kan ikke nekte partneren sin noen ting, å dra på fest er normalt i deres alder så enten kan du be om å få bli med eller så må du prøve å stole på han og ønske han en god kveld. Anonymkode: a90a3...45d
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #15 Skrevet 4. desember 2022 Skjønte ikke spørsmålet. Anonymkode: 4bfd8...c89
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #16 Skrevet 4. desember 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jente (19) og gutt (20). Lurer på om dere lar kjæresten dra på fest? Vi går skole begge enda og møtes bare i helgene. Men nå vil han på fest i helgen og jeg er lei meg mens han ikke kjønner hvorfor. Vil jo være med han og redd han kommer til å være borti andre jenter. Anonymkode: 839e5...571 Altså… Ingen lar meg gjøre noe som helst. Vi er voksne og gjør akkurat som vi vil. Anonymkode: 613e6...ba2
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #17 Skrevet 4. desember 2022 Har du kjæresten låst inn i kjelleren siden han må spørre deg om lov for å gå på fest? Anonymkode: 4bfd8...c89
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #18 Skrevet 4. desember 2022 Skjønner dette er nytt og uvant for deg. Og at verden er litt usikker. Mam kan aldri ha noen garanti for noe som helst iht en partner. Og jeg skjønner frykten du føler på. Det tror jeg de fleste har gjort pluss minus din/deres alder. Greit å huske på at det er to som har valgt å være sammen. Og at man ikke eier hverandre. Så man kan ikke i bunn og grunn nekte en partner noe som helst. Men spm er jo hvir grenser går og om det er tung man kan leve med. Og man skal ha gode grunner for å si nei at en partner ikke skal gå ut med venner. Egentlig bare bra for forholdet ihtå savne hverandre, og teste ut om man faktisk kan stole på hverandre. Finn på noe med noen veninder , så du ikke surrer seg helt inn i eget hode , når han er ute. Klem❤ Anonymkode: 6e795...5f7 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #19 Skrevet 4. desember 2022 Du er 19! Vær singel! Ikke kast bort de beste årene av livet på forhold. Det har du masse tid til når du passerer 35 og livet er kjipt uansett Anonymkode: e99fb...f02
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #20 Skrevet 4. desember 2022 3 hours ago, AnonymBruker said: Lurer på om dere lar kjæresten dra på fest? Anonymkode: 839e5...571 "Lar"?? Haha da hadde hun blitt singel rimelig hurtig. Anonymkode: a9877...c4e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå