Gå til innhold

I iran gjennomgår mange homoseksuelle menn kjønnsskifte operasjon for å få elske den de vil.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
GrønnNellik68 skrev (2 minutter siden):

https://www.lgbtqnation.com/2020/03/iran-forcing-gay-men-gender-transition-surgeries-make-straight/

Det er jo helt forferdelig. Det skrives ikke akkurat så mye om dette i media??

Nå leste jeg idag at moralpolitiet er forsvunnet i Iran, det må da være en gedigen seier for folket der???

Moralpolitiet forsvinner ikke. De får bare et nytt navn. I følge de iranere jeg har pratet med som kjenner til hvordan politikk i Iran fungerer.

Anonymkode: 731f1...f91

• Liker 4
  • Hjerte 1
Skrevet
Zeruda skrev (1 minutt siden):

Dette er allment kjent. Om man leter på rett sted. De kan slippe straff (dvs. dødsstraff) hvis de lar seg operere.
Grusomt. 😢

ja fy faan det er så mye fælt i verden og alt vi ikke vet om tenker jeg???

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Moralpolitiet forsvinner ikke. De får bare et nytt navn. I følge de iranere jeg har pratet med som kjenner til hvordan politikk i Iran fungerer.

Anonymkode: 731f1...f91

Gjør de ikke? Hvorfor skriver vg at de forsvinner? Vg sjekker dårlig da syns jeg

Skrevet
Zeruda skrev (8 timer siden):

Dette er allment kjent. Om man leter på rett sted. De kan slippe straff (dvs. dødsstraff) hvis de lar seg operere.
Grusomt. 😢

Er ikke det i grunn litt merkelig? Hvis homoseksualitet er forbudt, hvorfor er transseksualisme da tillatt? 

Skrevet

Dette er jo gammelt nytt. Det henger sammen med at ayatollah khomeini anså transkjønnede som personer "født i feil kropp", i motsetning til homoseksualitet - som er ekstremt haram i islam.

Skrevet
GrønnNellik68 skrev (10 timer siden):

https://www.lgbtqnation.com/2020/03/iran-forcing-gay-men-gender-transition-surgeries-make-straight/

Det er jo helt forferdelig. Det skrives ikke akkurat så mye om dette i media??

Nå leste jeg idag at moralpolitiet er forsvunnet i Iran, det må da være en gedigen seier for folket der???

Moral politiet forsvinner som navn, ikke praksisen. De fortsetter å henrette folk, så nei vods regimet er ikke over. Men det er vel det de ønsker vi skal tro når de fjerner navnet. Holdningene er der fortsatt 

Hva sier det egentlig om om moralen til Moral politiet når, folket blir nødt til å rette peke finger på Moral politiet.  Et umoralsk moralpoliti,  høres i bunn og grunn veldig dysfunksjonelt ut

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...