AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #1 Skrevet 4. desember 2022 Hei, For 4 mnd siden fødte jeg mitt første barn. Det var en heftig igangsatt fødsel, som endte med stormrier og påfølgende styrtfødsel. Ble lagt klipp også. i etterkant av fødselen fikk jeg fremfall av blære og livmor. Fremfallet er veldig plagsomt og skjedeveggen glir ut av skjedeåpningen og jeg kan fysisk dytte den tilbake. Mannen min og jeg har hatt et godt sexliv, men nå etter fødselen tørr jeg ikke jeg er livredd for at det skal kjennes helt totalt annerledes ut, og at det er vondt. Noen med erfaringer her? Bør jeg bare hoppe i det? Anonymkode: e56f8...10c
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #2 Skrevet 4. desember 2022 Noen stillinger gjør vondere. Som f.eks. å være på topp og doggy. Misjonær funker fint. Anonymkode: 6fa26...fe0
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2023 #3 Skrevet 14. januar 2023 Anbefaler deg å gå til lege. Be om henvisning til gynekologisk for å få informasjon om hvilke muligheter som finnes for hjelp. Er sikkert lang ventetid, så du kan like så godt få henvisningen nå og få time til når det er fått ett år etter fødsel. Hvis du skal ha flere barn, så kanskje ks? Anonymkode: ab38d...6ba
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2023 #4 Skrevet 14. januar 2023 Er jeg som skrev over her: Jeg hadde blærefremfall grad to og slet med lekkasjer. Penis ble «dyttet» ut og blærefremfallet stengte for inngangen slik at det ble vanskelig/klønete å komme inn. Kom ofte luftlyder under selve *~*~*. Det var ikke vondt å ha sex, men følte meg lite sexy. Operasjon ble løsningen og resultatet ble topp på alle måter:-) Anonymkode: ab38d...6ba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå