AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #1 Skrevet 4. desember 2022 Begynte å få mildere nyresteinanfall etter nyrebekkenbetennelse, fått bekreftet at jeg har nyrestein. Disse anfallene stråler nedover til hofte og lysken. Flere som har opplevd dette? Anonymkode: afae7...3e9
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #2 Skrevet 4. desember 2022 Jeg trodde jeg hadde fått blindtarmbetennelse første gang jeg fikk et mildt nyresteinsanfall. Hos meg varierer det, noen ganger kjennes det som sterke luftsmerter som sitter rundt ribbeina til smerter ned mot lysken. Anonymkode: 7c630...c86
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2022 #3 Skrevet 18. desember 2022 Ville anbefalt boken Kinastudien .Er noe kontroversiell,men mange som ser mye bra i den.Les boken og avgjør selv.Er verdens største mat forsknings undersøkelse ,hvor ikke bare enkelt varer testes,men hele kostholdet.Er glad for at jeg følger boken mye,og ser alle de jævlige sykdommene man får mye mindre sjans for å få.Grundig forskning.En av sykdommene en får mye mindre sjanse for er nyrestein,i tilegg mange andre. Anonymkode: 5c097...71e 1
Nattens rytter Skrevet 18. desember 2022 #4 Skrevet 18. desember 2022 Tak profylaktisk kaliumcitrat er mitt råd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå