Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet det er galt det vi driver med. Jeg har prøvd å stoppe det tidligere, men så fort jeg møter han er det ikke så lett. Han sa til meg i sommer at han skulle gå i fra kona, og nå er vi i desember. Er alltid en ny forklaring om hvorfor han ikke har gått fra henne. Jeg elsker han høyt, og har ikke lyst til å dele han med henne. Blir jeg også lurt eller er det normalt at det kan ta så lang tid? Jeg vet han elsker meg, Kanskje han elsker oss begge? Bør jeg fortsette å vente? Mitt liv er miserabelt uten han, så det er ikke et alternativ med mindre han selv sier han ikke vil mer (og tviler på det vil skje). Gjerne svar meg dere som har vært/ er i samme situasjon.

Anonymkode: 75080...183

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har vært i, vi hadde et forhold lenge, han gikk fra kona, vi var sammen 2 år så gjorde han det samme mot meg og flyttet rett inn til ei ny.

Tenk litt på den. 

Anonymkode: df8d3...295

• Liker 17
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Skrevet

Han vil aldri gå fra henne. Når unnskyldning på unnskyldning kommer etter hverandre så bruker han deg bare.

Anonymkode: f600c...253

• Liker 13
Skrevet

Nei, jeg har aldri vært i en slik situasjon. Er de gifte, så går jeg min vei. Ikke noe mere kontakt. Han er nok gift og han vil ha deg også, altså i pose og sekk. Da går du ut av relasjonen og viser at du har ryggrad. Sender han melding og ringer, du svarer ikke. Egentlig er dette enkelt og du vet selv hva som er riktig å gjøre. Lykke til og god jul.

Anonymkode: 5a2be...bc6

• Liker 10
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Vil du ha han? Vil du ha en mann som er utro? Han gjør dette mot konen, han kan lett gjøre det mot deg. 

• Liker 15
Skrevet

Han vil ha meg, står det i overskriften. Nei, han vil ikke det. 

• Liker 17
  • Nyttig 7
Skrevet

Jeg har ventet på to menn. Den første ventet jeg på i ca 2 år, han skilte seg ikke. Den andre mannen, ventet jeg på i 4 år, han skilte seg ikke. Dette er noen år siden  nå. De bor sammen med kjerringene sine fremdeles. Så, slutt å håp! Det blir ingen skillsmisse, så lenge de har barn sammen. Du gir han kjærestefordeler, så han trenger ikke skille seg. 

Anonymkode: da05b...d40

• Liker 9
Skrevet
Hannah80 skrev (1 minutt siden):

Han vil ha meg, står det i overskriften. Nei, han vil ikke det. 

Ja det er nok det viktigste her...

• Liker 3
Skrevet

Han trenger jo ikke gå fra kona, han vet at han har deg uansett.

Anonymkode: bb9b5...794

• Liker 10
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Jeg vet det er galt det vi driver med. Jeg har prøvd å stoppe det tidligere, men så fort jeg møter han er det ikke så lett. Han sa til meg i sommer at han skulle gå i fra kona, og nå er vi i desember. Er alltid en ny forklaring om hvorfor han ikke har gått fra henne. Jeg elsker han høyt, og har ikke lyst til å dele han med henne. Blir jeg også lurt eller er det normalt at det kan ta så lang tid? Jeg vet han elsker meg, Kanskje han elsker oss begge? Bør jeg fortsette å vente? Mitt liv er miserabelt uten han, så det er ikke et alternativ med mindre han selv sier han ikke vil mer (og tviler på det vil skje). Gjerne svar meg dere som har vært/ er i samme situasjon.

Anonymkode: 75080...183

Herregud, enda en slik her tråd? 🙄 

Trolleri trollera… 😴🥱

Anonymkode: a1bb0...8c7

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg har vært ham.

Vi elsket hverandre i skjul. Kona var jeg bare gift med.

Jeg kunne ikke love henne å gå fra kona, så jeg gjorde det slutt.

Mange år senere møtte v hverandre, og da var kjærligheten like varm og ekte.

Skrevet

Hvis det er sant, så holder han deg på gress.

Anonymkode: cc164...2e6

Skrevet

Ja, jeg var i to like situasjon. Her er alder rellevant, er han eldre er sjansen større at han aldri går fra henne av vane. Hvor gammel er han/dere TS?

Den ene mannen var 39,han gikk aldri fra sin kone og jeg ventet i ett år. Han sa han hadde det fint med henne av ren vane da jeg gjorde det slutt.

Den andre var 28 og jeg ventet i 2 måneder, han gjorde det slutt og vi er sammen enda den dagen i dag, 9 år senere. Han giftet seg for tidlig sa han, og stresset med livet, kone og barn tok knekken på han da.

Anonymkode: 642a7...8c5

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

.

Den andre var 28 og jeg ventet i 2 måneder, han gjorde det slutt og vi er sammen enda den dagen i dag, 9 år senere. Han giftet seg for tidlig sa han, og stresset med livet, kone og barn tok knekken på han da.

Anonymkode: 642a7...8c5

Hæ, dette skjønner jeg ikke helt. Må da være mye mer stress å være alenefar og skulle prøve å introdusere ny kjæreste oppi det heler??

Eller mener du at han stakk av og dyttet sin del av jobben over på eksen så hun fikk dobbelt opp…??

Anonymkode: a4853...cdd

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Han vil ha deg, han bare velger ikke deg? :skuldre: Han vil ha deg, men bare som noe "ekstra attåt".

Men du kan jo si det til kona, så skal du se at han kommer løpende samme kveld. Så får du ha han til han finner seg noen som er bedre. Han sier jo tydelig at du er andrevalget, så du bør absolutt være forberedt på at du blir byttet ut.

Du blir aldri førstevalget, så lenge du bare er den han kryper til når førstevalget ikke vil ha han.

Anonymkode: 03c01...ee3

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Har vært i, vi hadde et forhold lenge, han gikk fra kona, vi var sammen 2 år så gjorde han det samme mot meg og flyttet rett inn til ei ny.

Tenk litt på den. 

'When a man marries his mistress, he creates a vacancy'

• Liker 1
Skrevet
Alice123 skrev (5 minutter siden):

'When a man marries his mistress, he creates a vacancy'

Ja. Jeg var ung og dum, og det er en feil jeg kun gjør én gang. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Hvorfor faller dere for gifte menn, og gjerne flere gifte menn etter hverandre? 
Møter en en mann som forteller at han er gift så snur en og går sin vei, rett og slett fordi han er opptatt. 
Jeg synes dette er helt logisk , men jeg antar at de som legger seg etter gifte menn ikke er de smarteste på markedet. 
En må ha litt integritet i livet sitt 

Anonymkode: f24fa...4aa

• Liker 8
  • Nyttig 4
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvorfor faller dere for gifte menn

Akkurat det kan skje for alle

Anonymkode: cb4d2...450

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Akkurat det kan skje for alle

Anonymkode: cb4d2...450

Ja, en kan kan møte på en kjekk og hyggelig kar, men i det øyeblikket han forteller at han er gift så synker han i kurs .. nettopp fordi han er en upålitelig flørt som er villig til å sende ekteskapet sitt på søppeldynga.
Og det er tiltrekkende, eller ????  

Anonymkode: f24fa...4aa

• Liker 16
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...