Anonymbruker*** Skrevet 4. desember 2022 #1 Skrevet 4. desember 2022 Kom hjem kl 18 igår etter en lang, men rolig utflukt. Droppet en fest fordi jeg følte behov for hvile resten av dagen. La meg kl 22. Var litt våken rundt 07 idag, men tenkte jeg skullle sove litt til og våknet kl 13.30! Kveldens hyggelige planer ble også avlyst. Har ikke energi til mer enn en kort spasertur, kanskje litt lett husarbeid. Generellt har jeg et unormalt høyt behov for ro og hvile. Slik har jeg vært i perioder lenge, så har derfor en hverdag hvor det er rom for å ta det rolig, men det kan være demoraliserende å tenke på hvor mye tid som går bort til ingenting. Klarer meg greit i fulltidsjobb noe jeg er veldig takknemlig for. Andre som har det slik? 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #2 Skrevet 4. desember 2022 Ja, jeg har det sånn nå. Har også hanglet med noe i en hel måned. Litt hoste, har litt munnsår av og på, sliten. plutselig tett i nesa, så går det bort i noen dager før det kommer tilbake. Har liksom alltid litt slim i luftveiene. Var på julebord på fredag, og dro hjem klokka 22, da var jeg utrolig sliten. Helt gåen klokka 23 de siste dagene. Merker at jeg blir kjempesliten om jeg drar på senteret for å handle gaver, da orker jeg bare 40 min i butikker før jeg drar hjem. Anonymkode: 58869...b3d
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #3 Skrevet 4. desember 2022 Anonymbruker*** skrev (11 minutter siden): Kom hjem kl 18 igår etter en lang, men rolig utflukt. Droppet en fest fordi jeg følte behov for hvile resten av dagen. La meg kl 22. Var litt våken rundt 07 idag, men tenkte jeg skullle sove litt til og våknet kl 13.30! Kveldens hyggelige planer ble også avlyst. Har ikke energi til mer enn en kort spasertur, kanskje litt lett husarbeid. Generellt har jeg et unormalt høyt behov for ro og hvile. Slik har jeg vært i perioder lenge, så har derfor en hverdag hvor det er rom for å ta det rolig, men det kan være demoraliserende å tenke på hvor mye tid som går bort til ingenting. Klarer meg greit i fulltidsjobb noe jeg er veldig takknemlig for. Andre som har det slik? Hvis jeg er fullstendig utmattet gidder jeg ikke å løfte telefonen engang. Bare sovner fordi jeg er så utmattet, hehe. Anonymkode: cb437...ec5
Anonymbruker*** Skrevet 4. desember 2022 Forfatter #4 Skrevet 4. desember 2022 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Hvis jeg er fullstendig utmattet gidder jeg ikke å løfte telefonen engang. Bare sovner fordi jeg er så utmattet, hehe. Anonymkode: cb437...ec5 Skjønner hva du mener. Ordlyden i tittel er noe overdrevet, har nok blitt litt KG preget 😆
Anonymbruker*** Skrevet 4. desember 2022 Forfatter #5 Skrevet 4. desember 2022 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Ja, jeg har det sånn nå. Har også hanglet med noe i en hel måned. Litt hoste, har litt munnsår av og på, sliten. plutselig tett i nesa, så går det bort i noen dager før det kommer tilbake. Har liksom alltid litt slim i luftveiene. Var på julebord på fredag, og dro hjem klokka 22, da var jeg utrolig sliten. Helt gåen klokka 23 de siste dagene. Merker at jeg blir kjempesliten om jeg drar på senteret for å handle gaver, da orker jeg bare 40 min i butikker før jeg drar hjem. Anonymkode: 58869...b3d Huff, mye som går i høst. Ser det blant kolleger, har hatt to runder med omgangssyken siste par mnd selv. For min del kan jeg være slik som jeg er denne helgen når som helst på året, men tror heller ikke tåke/regn/gjørme/mørke opplegget hele november hjalp. Satser på at det hjelper når virussesongen er forbi nyårets lysere tider banker på døren!
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #6 Skrevet 4. desember 2022 ja, jeg har også inntrykk av at jeg trenger unormalt mye hvile og søvn. Det er helt merkelig - kan fort sove 10 timer pr natt, og alikevel være trøtt både morgen og kveld ..burde vel sjekke for diverse mangler Anonymkode: 9811d...420
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #7 Skrevet 4. desember 2022 Sånn har jeg det fra slutten av oktober begynnelsen av november til nærmere mars. Sliten, alt er ett ork og ikke noe energi. Anonymkode: 155b4...8c5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå