AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #1 Skrevet 4. desember 2022 Ja, ikke at dette er en spesiell stor hendelse, men det er ikk første gangen jeg har en litt rar opplevelse i denne butikken. Jeg dro på plantasjen i dag og kjøpte et juletre, og plukket med meg litt julepynt. Jeg stod i kassa, og når jeg hadde betalt, så sier jeg at jeg tar gjerne en pose. Så skal de ha 6 kroner for en papirpose for en håndfull julepynt. Synes det tar av litt, eller? Jeg sier oi, ja jeg trenger ikke en så stor pose. Og så tar jeg en mindre, og drar kortet, men betaler 6 kroner alikevel. Da ler den ansatte bare litt hånling og nesten godter seg. Er det virkelig nødvendig? 6 kr per pose? Det var ikke stor heller. den som ikke koster så mye, er en bitte liten en altså. Anonymkode: 1ab20...0ef 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #2 Skrevet 4. desember 2022 Veldig mange sier de skal ha pose ETTER at de har betalt for å få den gratis, så den skjønner jeg, altså. Men det var dyre poser. Anonymkode: 7c38d...ac1 19
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #3 Skrevet 4. desember 2022 Er jo meget spesielt å spørre om pose ETTER at du har betalt siden man er fullstendig klar over om det er nødvendig med pose FØR man betaler, folk som gjør dette er enten veldig vimsete eller så er de sylfrekke og prøver på å få en pose gratis med fult overlegg. Poser koster penger og det er en selvfølge å betale, er som å gå i butikken å forvente å få noe til 5 kr gratis fordi det er så billig. Anonymkode: 98a82...911 23 8
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #4 Skrevet 4. desember 2022 Plantasjen må som alle andre butikker kjøpe inn poser. De må også som alle andre betale poseavgift pr.pose. Plantasjen er sikkert også som alle andre dritt lei av de som forsøker å snylte seg til en pose ved å be om det etter betaling. Ta lærdom av det til neste gang, det var kun du som gjorde noe teit der. Anonymkode: e066c...5b8 20 3
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #5 Skrevet 4. desember 2022 Det er ikke rar kundebehandling, det har vært dyrere med poser veldig lenge nå Anonymkode: a1e21...14f 6 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #6 Skrevet 4. desember 2022 Det er du som er rar, TS. Anonymkode: ba68a...74d 16 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #7 Skrevet 4. desember 2022 Ja jeg er kansje rar, men var dritsliten. Tenker liksom de kunne spurt om jeg ville ha pose eller? og så går dama for papirpose til 6 kr. Forstår de ikke spør folk om de vil ha pose da, og ler seg skakk når folk kjøper. Man er jo utrolig dum som kjøper papirpose til 6 kr. Anonymkode: 1ab20...0ef 1 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #8 Skrevet 4. desember 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ja jeg er kansje rar, men var dritsliten. Tenker liksom de kunne spurt om jeg ville ha pose eller? og så går dama for papirpose til 6 kr. Forstår de ikke spør folk om de vil ha pose da, og ler seg skakk når folk kjøper. Man er jo utrolig dum som kjøper papirpose til 6 kr. Anonymkode: 1ab20...0ef … men du kjøpte jo en pose selv? Og du trengte åpenbart en pose? Skjønner godt de tar betalt, mange snyltere som «husker» at de trenger en pose etter at de har betalt. Anonymkode: 735af...695 8 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #9 Skrevet 4. desember 2022 Posene på Plantasjen ligger tilgjengelig for selvplukk når du legger på båndet, og der står også pris. Alle vet at poser koster penger i dag, syns det er du som er frekk som forventer å få det gratis. Anonymkode: 2336a...373 12 3
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #10 Skrevet 4. desember 2022 Der jeg jobber (stor interiørbutikk) har posene eget artikkelnummer etter prisøkningen, så selvom det «bare» er en pose gir man faktisk bort en vare til 4kr hver gang noen spør om å få en pose etter at de har betalt. Skulle gjerne gitt bort poser men det er pr definisjon tyveri å gi bort for oss ansatte. Og svinn på poser funker akkurat på samme måte som de andre varene vi har ved varetelling Anonymkode: e711c...d36 6 2
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #11 Skrevet 4. desember 2022 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Posene på Plantasjen ligger tilgjengelig for selvplukk når du legger på båndet, og der står også pris. Alle vet at poser koster penger i dag, syns det er du som er frekk som forventer å få det gratis. Anonymkode: 2336a...373 hoho.😂 Ja akkurat sånn er jeg, går å forventer at alt er gratis. 🤪Bra analysert. Anonymkode: 1ab20...0ef 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #12 Skrevet 4. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): hoho.😂 Ja akkurat sånn er jeg, går å forventer at alt er gratis. 🤪Bra analysert. Anonymkode: 1ab20...0ef Det kan jo virke sånn, da. Noen steder ligger posene bak kassa, og da er jeg enig i at de ansatte skal spørre om du trenger pose. Men alle Plantasjens butikker (i alle fall alle jeg har vært på) har posene på din side av kassa, med tydelig pris, så du kan forsyne deg selv som med alle andre varer. Så hvorfor ventet du med å be om pose til du hadde betalt for det andre? Du snubler jo omtrent i posene for å komme frem til kassa. Anonymkode: 34eed...aef 7 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #13 Skrevet 4. desember 2022 Du handler tydeligvis ikke i Sverige. Der koster vanlig bærepose 6 kroner. Storhandel en gang mnd kommer fort på 60 kroner bare i poser. Jeg sparer inn de posene kjapt uansett. Anonymkode: 0c383...7bc 1
Mezzosoprena Skrevet 4. desember 2022 #14 Skrevet 4. desember 2022 Dette er da ikke rar kundeservice? 5
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #15 Skrevet 4. desember 2022 Teatrica skrev (5 minutter siden): Dette er da ikke rar kundeservice? Det normale er å tilby meg varen som jeg egentlig ville ha, tenker jeg. Men forstår de ønser å selge de dyreste posene, blir jo bra butikk av det. Så ja, sikkert normal kundeservice. Anonymkode: 1ab20...0ef
Mezzosoprena Skrevet 4. desember 2022 #16 Skrevet 4. desember 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det normale er å tilby meg varen som jeg egentlig ville ha, tenker jeg. Men forstår de ønser å selge de dyreste posene, blir jo bra butikk av det. Så ja, sikkert normal kundeservice. Anonymkode: 1ab20...0ef Du ba om en pose. 6
Drizzt Skrevet 4. desember 2022 #17 Skrevet 4. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ja, ikke at dette er en spesiell stor hendelse, men det er ikk første gangen jeg har en litt rar opplevelse i denne butikken. Jeg dro på plantasjen i dag og kjøpte et juletre, og plukket med meg litt julepynt. Jeg stod i kassa, og når jeg hadde betalt, så sier jeg at jeg tar gjerne en pose. Så skal de ha 6 kroner for en papirpose for en håndfull julepynt. Synes det tar av litt, eller? Jeg sier oi, ja jeg trenger ikke en så stor pose. Og så tar jeg en mindre, og drar kortet, men betaler 6 kroner alikevel. Da ler den ansatte bare litt hånling og nesten godter seg. Er det virkelig nødvendig? 6 kr per pose? Det var ikke stor heller. den som ikke koster så mye, er en bitte liten en altså. Anonymkode: 1ab20...0ef Papirpose for 6 kroner? Det var en veldig stiv pris. Da ville jeg heller tatt med egen pose neste gang.
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #18 Skrevet 4. desember 2022 Papir eller plast koster likt hos oss.Vi må også huske på og spørre om kunden skal ha pose eller ikk pga at dem koster så mye nå. Anonymkode: 87d41...8fd
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #19 Skrevet 4. desember 2022 Om du så bare skal ha en tyggis,så må vi spørre om dem skal ha pose. Anonymkode: 87d41...8fd
Drizzt Skrevet 4. desember 2022 #20 Skrevet 4. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Papir eller plast koster likt hos oss.Vi må også huske på og spørre om kunden skal ha pose eller ikk pga at dem koster så mye nå. Anonymkode: 87d41...8fd Hvorfor koster papir og plast likt? Er ikke poenget at folk velger miljøvennlig papir istedet for plast?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå