Gå til innhold

Brutt Situationship 6 mnd senere bli seriøst?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært venner med en i over 10 år, vi har holdt på en gang for 10 år siden og for 1 år siden begynte vi med situationship(jeg ville mere og sa jeg var blitt betatt av han) . Vært gode venner i mellomtiden i juni i år skulle jeg sove hos han da vi skulle i bryllup sammen. Da snakket han ufint om meg til noen felles venner og jeg hørte hva han sa, at han bare var med meg for å være hyggelig osv... 

Da hentet jeg tingene mine og dro.. Og sa vi var ferdig, men fant ut at vennskapet ikke er verdt å ødelegge så vi forble venner. I helgen sendte han meg mange rare meldinger om at han var deprimert og måtte snakke med noen, gjerne meg. 

Jeg kommer dit og han sier han har noen undertrykkende følelsene for meg.. Jeg ble tatt på senga da han aldri har sagt det til meg.. Så nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre.. 

Skal jeg gi han en sjanse? 

Har dere vært borti lignende? 

Hva ville dere gjort? 

Anonymkode: 2cb87...516

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette forstod jeg ingenting av. Situationship? Undertrykkende følelser? 

Skrevet

Jo her skal du høre hva du skal gjøre, ta rennafart og løpe så fort du kan i MOTSATT retning! 

Anonymkode: 79713...e7b

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Og ja, jeg har vært borti samme ulla. Dette er folk som ikke klarer å binde seg til en annen person, de er utilgjengelige samtidig som de ikke vil miste deg helt. Dette vil bli vondt for deg. 

Anonymkode: 79713...e7b

Skrevet

Sånne mennesker som han er kun ute etter å bruke mennesker alt etter hva behovet er om dagene. 
Akkurat nå er det synd i han, og da vil han ha din oppmerksomhet. 
Du kan be han ganske direkte om å fortelle hva som er problemet. 
Spør han rett om alt som du lurer på, og da vil det vise seg hva som bor i den mannen. 
Han er en som snur kappen etter vinden 

Anonymkode: d01bf...2f4

• Nyttig 1
Skrevet

Nei vet du hva, nå kommer han krypende fordi han savner å ha noen som gir han omsorg, oppmerksomhet, bekreftelser og sex. Han snakket stygt om deg når dere holdt på og hadde åpenbart ikke følelser for deg når han kan si noe så frekt! Da er det ikke ekte følelser nå heller. 

Jeg hadde bare sagt at jeg ikke var rette person han kan lene seg på nå ettersom du har gått videre og ikke vil tilbake til han. Ha litt ryggrad nå! 

Anonymkode: 6e003...580

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...