Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Hva ville dere tenkt? Dårlig magefølelse fikk meg til å snoke på mobilen til min samboer gjennom 5år. Fant ingen snusk før jeg så tinder i søkeloggen på appstor. Han har en falsk profil mrd falskt bilde. Og snakke med mange jenter. Hva gjør jeg og hvordan skal jeg reagere?

Hilsen fortvilt...

Anonymkode: 61664...843

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lag egen falsk Tinderprofil og matche med han.

• Liker 1
Skrevet
Fremmed fugl skrev (2 minutter siden):

Lag egen falsk Tinderprofil og matche med han.

Tenkte å gjøre det. Men jeg er tydelig utestengt fra tinder. Vet ikke hvorfor,har ikke brukt tinder siden før vi ble sammen.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Tenkte å gjøre det. Men jeg er tydelig utestengt fra tinder. Vet ikke hvorfor,har ikke brukt tinder siden før vi ble sammen.

Få en venn å gjøre det da. Så avtale møte på hotellrom, der gubben din møter deg...

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Tenk også etter hva du gjør feil. Han hadde ikke gjort dette hvis han hadde det bra med deg. Snakk med han, og ikke vær for opptatt av å avsløre. Husk at du ikke eier han. 

Anonymkode: 97ecf...878

• Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Tenk også etter hva du gjør feil. Han hadde ikke gjort dette hvis han hadde det bra med deg. Snakk med han, og ikke vær for opptatt av å avsløre. Husk at du ikke eier han. 

Du er enten naiv eller blottet for moral og empati... 

Anonymkode: 1cce4...b66

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Om TS gjør noe feil, som hun ikke er bevisst om, så må han si fra - ikke ty til utroskap. 
Han er utro, det kan ikke TS få skylden for

Anonymkode: c9766...92d

• Liker 7
Skrevet

Dette er jo utroskap så jeg hadde ikke vært i tvil om at å slå opp er det jeg måtte gjøre. Uansett hvordan han ville prøvd å ro seg vekk og forsvare seg så er tilliten brutt for alltid.

Anonymkode: 4c003...961

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Bare nevn det også forlater du han. Det er ikke verdt det. Fokuser på deg selv og bli din beste versjon. 
Du trenger ikke han. 

Anonymkode: df49a...89e

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Tenk også etter hva du gjør feil. Han hadde ikke gjort dette hvis han hadde det bra med deg.

Dette her er så bullshitt. Selv de perfekte konene som gir mannen alt han vil ha og han elsker over alt på jord blir bedratt. Å være utro handler om umoral og egoisme, om seksuelle drifter og manglende respekt for forholdet, og ikke om den bedratte er bra nok eller ikke!

Anonymkode: 4c003...961

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

T.s her. 

Jeg er langt ifra perfekt, og har vell på ingen måte gitt utrykk for det. Ja my mulig du har rett. Kanskje han ikke har det bra med meg. Umulig for meg å vite når jeg ikke leser tanker. 

Noen eier vell ikke kjæresten sin? Å bli og være sammen er helt frivillig. Å gå bak ryggen på noen å utføre handlinger som ikke er ok i et forhold er også frivillig, men er det riktig å gjøre fordi man ikke er fornøyd med forholdet sitt?

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Det handler ikke om TS. Det handler om at han har lav selvfølelse kombinert med lav moral, og søker derfor bekreftelse fra andre kvinner. Hverken TS eller andre kvinner kan fikse selvfølelsen hans, så han burde heller »matche» med en psykolog.

Anonymkode: c5d06...4c3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...