AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #1 Skrevet 4. desember 2022 Spiste idag 2stk pannekaker med sukker å syltetøy å måtte akutt på toalettet etterpå. Melk eller egg jeg ikke tåler kanskje? Når jeg spiser brødskiver, pizza f.eks går det fint. Er det noe annet med pannekakerøre? Anonymkode: aa9c3...9be
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #2 Skrevet 4. desember 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Spiste idag 2stk pannekaker med sukker å syltetøy å måtte akutt på toalettet etterpå. Melk eller egg jeg ikke tåler kanskje? Når jeg spiser brødskiver, pizza f.eks går det fint. Er det noe annet med pannekakerøre? Anonymkode: aa9c3...9be Må du alltid løpe på do etter du har spist noen av ingrediensene i pannekake? Du spør om du ikke tåler melk eller egg, vil det si at du ikke spiser det til vanlig? Anonymkode: 554ef...016
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #3 Skrevet 4. desember 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Må du alltid løpe på do etter du har spist noen av ingrediensene i pannekake? Du spør om du ikke tåler melk eller egg, vil det si at du ikke spiser det til vanlig? Anonymkode: 554ef...016 Spiser brødskiver til vanlig, baguetter etc å der er det jo melk å egg. Dette uten problem:) Anonymkode: aa9c3...9be
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #4 Skrevet 5. desember 2022 Mat er flertals timer om å komme gjennom fordøyelsessystemet, så med mindre du mener du måtte på toalettet for å spy, tror jeg ikke på de to ting er relatert. Anonymkode: 1ce49...412
Ellah Skrevet 6. desember 2022 #5 Skrevet 6. desember 2022 (endret) AnonymBruker skrev (På 4.12.2022 den 21.13): Spiser brødskiver til vanlig, baguetter etc å der er det jo melk å egg. Dette uten problem:) Anonymkode: aa9c3...9be Det er sjelden melk og egg i brød og baguetter kjøpt i butikk. Men som en bruker over her sier går ikke mat så fort gjennom systemet ditt. Endret 6. desember 2022 av Ellah
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå