AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #1 Skrevet 4. desember 2022 Tidligere i høst datet jeg en voksen mann på 37, avsluttet av forskjellige grunner. Han var mye av og på, ble fort oppgitt om jeg ikke ville ha sex med en gang, han kunne mase, var veldig sånn dårlig på meldinger, han lovte mye på 1.date og ville ta med meg på tur til Syden osv, planla kino, overnatting, middag ute alt i løpet av 5-6 timer ville han gjøre, jeg sa dette blir å gå for fort fram, da ble han litt kald, vi tok bare en drink og spiste middag ute, men ville ta med meg på kino etterpå også overnatte og spise frokost sammen og. Når jeg spurte han hvor lenge har vært singel, sa han har vært singel i 4 år, men ikke hadde han hatt samboer heller. Han fortalte lite uansett, men at de var sammen i noen år, noen år kan være 2-3 år, eller mere.😊så da tenkte jeg han har et langt forhold Nå nylig møtte jeg en mann gjennom ei vennine på byen, da snakket vi litt og dro på nach ilag.Det viste seg sånn at denne mannen da kjente denne fyren jeg datet, samme sted osv. så fortalte jeg litt om relasjonen osv. så sa jeg sånn til han fyren: vet du noe om hans tidligere relasjoner, han virket ganske off når han var med meg, skiftet fort humør. Da svarte han: han har vært singel hele livet , har kjent hverandre i 15-16 år. Og møtes ca 3-4 ganger i mnd da vi har fellesvenner. Jeg ble veldig overrasket, at en mann på 37 ikke hadde hatt forhold, men så løy han om det til meg, at han hadde hatt dame, men fullt forståelig at man kan være litt flau over det i en alder av 37.😌 ville dere ha jugd om sånt for å fremstå som bedre? Anonymkode: d0879...716
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #2 Skrevet 4. desember 2022 Eller så løy kompisen. Vanskelig å vite Anonymkode: 7bf73...5e6 3
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #3 Skrevet 4. desember 2022 Jeg kjenner en mann som lyver til andre om forhold. Greien med han er at han har vært svært psykisk syk og ikke stand til å ha kjæreste men syns dette er flaut så han har diktet opp to forhold. Han løy til meg også men innrømte noen år senere at det ikke var sant og sa jeg måtte love å ikke si noe til andre. Hemmeligheten er fortsatt mellom oss og nå kg da Uansett er det grunn til å bli skeptisk til en som aldri har hatt forhold i den alderen OG til en som lyver. Anonymkode: 361ba...9e4 2
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #4 Skrevet 4. desember 2022 Det kan jo hende han har hatt et forhold til en dame en periode uten at den andre mannen vet det. Kanskje en hemmelig elskerinne gjennom noen år. Selv om han per def. har vært singel så kan han jo ha hatt et forhold av noe slag, uten at han vil utdype det nærmere. Anonymkode: 30db2...dec
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #5 Skrevet 4. desember 2022 7 hours ago, AnonymBruker said: ville dere ha jugd om sånt for å fremstå som bedre? Anonymkode: d0879...716 Ja, det er ganske pinlig å være 40+/-, og ha nada erfaring med kvinner, så jeg forstår den sabla godt. Anonymkode: b24e1...76b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå