Gå til innhold

Coop kjøpeutbytte- tilgjengelig først i januar?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dagbladet har hatt to artikler om dette de siste to dagene, der forbrukerøkonom anbefaler at man tar ut disse pengene nå før jul.

Jeg får ikke gjort det før i januar? I fjor hadde jeg vel 4 kroner tilgjengelig å ta ut i desember, og først litt i ut i januar hadde jeg 800. 

Gjør jeg noe feil?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pleier ikke få tilgang til de pengene før året etter, nei. Tror jeg har ventet til februar noen ganger også. Men man trenger jo penger på nyåret også, så greit nok det. Jeg foretrekker uansett Trumf som kan tas ut fortløpende om man vil.

Anonymkode: 3a9e5...35d

• Liker 1
Skrevet
Galanga skrev (1 minutt siden):

Dagbladet har hatt to artikler om dette de siste to dagene, der forbrukerøkonom anbefaler at man tar ut disse pengene nå før jul.

Jeg får ikke gjort det før i januar? I fjor hadde jeg vel 4 kroner tilgjengelig å ta ut i desember, og først litt i ut i januar hadde jeg 800. 

Gjør jeg noe feil?

Nei, du gjør ikke noe feil. Pengene kommer inn månedsskiftet januar / februar. Men hvis folk ikke har tatt ut fra tidligere år, så er det kanskje de pengene som er anbefalt å ta ut før nyttår?

• Liker 2
Skrevet

Må evt være penger fra i fjor de mener, pengene fra coop er ikke tilgjengelige for uttak før 1. februar året etter opptjening.

Anonymkode: 0db7f...71a

• Liker 1
Skrevet

Nei, årets kjøpeutbytte (det du har opparbeidet deg for det du har kjøpt i år) utbetales ikke før året etter.

Jeg husker ikke hvilken måned de legger det ut slik at man kan overføre til bankkonto. Mulig det var i januar som du skriver, ev i februar.

Skrevet

Er nok mer beregna på sosemikler som meg, som ikke har tenkt på å sjekke Coop-kontoen på årevis. Gikk helt i glemmeboka når de sluttet å sende ut månedlig saldo med kuponger som brev.

Har visst plutselig godt over 10 000 kr stående der 😲

Kommer jo godt med nå mot jula, dyr-tid og alt det der. :) 

Anonymkode: 22b9b...cfd

• Liker 2
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...