AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #1 Skrevet 4. desember 2022 Jeg har ikke mulighet for å en dyrere kjøkkenrenovering nå, og vurderer derfor Norema siden de har samme mål på frontene jeg allerede har (og da kommer jeg unna med å bare bytte fronter og benkeplate). Ja jeg kan spraymale, men jeg ønsker å endre stilen på kjøkkenet. Men, jeg leser mye dårlig omtalelse, og lurer på om det er noen som har noe positvt å si. Både om kvalitet og selve prosessen? Hvis dere ikke var fornøye med kvaliteten, hviken av frontene hadde dere? Anonymkode: eb834...39c
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #2 Skrevet 4. desember 2022 Marbodal og Norema er det samme. Er fornøyd med kvaliteten👍🏼 Anonymkode: 401ca...02c
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #3 Skrevet 4. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Marbodal og Norema er det samme. Er fornøyd med kvaliteten👍🏼 Anonymkode: 401ca...02c Har ikke kjennskap til Marbodal, hvilke fronter har dusom du er fornøyd med? Jeg må evnt handle via Power, som er nærmeste forhandler. Noe jeg også er skeptisk til er at de bruker montera for levering/montering. Jeg hører ekstremt mye negativt der. Anonymkode: eb834...39c
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #4 Skrevet 4. desember 2022 Noen flere med erfaringer? Anonymkode: eb834...39c
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #5 Skrevet 4. desember 2022 Jeg hadde Norema i min forrige leilighet, vi hadde både kjøkkeninnredning og baderomsinnredning fra Norema og var kjempefornøyd. Nå har vi fra Ikea, og er også fornøyd. Vi ville ikke ha noen fra Ikea sine montører så vi fant en flink og hyggelig mann på Finn faktisk som monterte kjøkkenet for oss, han var vant med Ikea sine kjøkken så det gikk fort. Anonymkode: 37879...07a
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #6 Skrevet 4. desember 2022 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Jeg hadde Norema i min forrige leilighet, vi hadde både kjøkkeninnredning og baderomsinnredning fra Norema og var kjempefornøyd. Nå har vi fra Ikea, og er også fornøyd. Vi ville ikke ha noen fra Ikea sine montører så vi fant en flink og hyggelig mann på Finn faktisk som monterte kjøkkenet for oss, han var vant med Ikea sine kjøkken så det gikk fort. Anonymkode: 37879...07a Husker du hvilket norema kjøkken dere hadde? Ja enig, har hørt mye tull om Montera som monterer både for Norema og Ikea. Anonymkode: eb834...39c
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #7 Skrevet 6. desember 2022 AnonymBruker skrev (På 4.12.2022 den 20.47): Husker du hvilket norema kjøkken dere hadde? Ja enig, har hørt mye tull om Montera som monterer både for Norema og Ikea. Anonymkode: eb834...39c Husker dessverre ikke, da det er en del år siden. Dørene var profilerte og hvite, ihvertfall, ikke noe mer eksklusivt enn det. Anonymkode: 37879...07a
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #8 Skrevet 6. desember 2022 AnonymBruker skrev (På 4.12.2022 den 14.48): Jeg har ikke mulighet for å en dyrere kjøkkenrenovering nå, og vurderer derfor Norema siden de har samme mål på frontene jeg allerede har (og da kommer jeg unna med å bare bytte fronter og benkeplate). Ja jeg kan spraymale, men jeg ønsker å endre stilen på kjøkkenet. Men, jeg leser mye dårlig omtalelse, og lurer på om det er noen som har noe positvt å si. Både om kvalitet og selve prosessen? Hvis dere ikke var fornøye med kvaliteten, hviken av frontene hadde dere? Anonymkode: eb834...39c Du kan sjekke ut Herjedalskjøkken også. De leverer fronter, benkeplater etc. til alle typer kjøkken for en rimelig penge. Anonymkode: 348b4...aae
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #9 Skrevet 6. desember 2022 AnonymBruker skrev (På 4.12.2022 den 20.47): Husker du hvilket norema kjøkken dere hadde? Ja enig, har hørt mye tull om Montera som monterer både for Norema og Ikea. Anonymkode: eb834...39c Montera er grusomme. I hvert fall de jeg fikk "tildelt" fra Ikea. Ikke nøye på noen ting. Følte nesten jeg kunne mer enn de. Anonymkode: 348b4...aae
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #10 Skrevet 6. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Montera er grusomme. I hvert fall de jeg fikk "tildelt" fra Ikea. Ikke nøye på noen ting. Følte nesten jeg kunne mer enn de. Anonymkode: 348b4...aae Huff, så dumt at de bruker et sånt selskap når så mange klager på dem 😕 Anonymkode: eb834...39c
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #11 Skrevet 6. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Du kan sjekke ut Herjedalskjøkken også. De leverer fronter, benkeplater etc. til alle typer kjøkken for en rimelig penge. Anonymkode: 348b4...aae De holder dessverre ikke til i nærheten av meg. Men har Kjøkkenfornyeren her, så skal ta en prat med de også Anonymkode: eb834...39c
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #12 Skrevet 6. desember 2022 Flere erfaringer med Norema kjøkken? Anonymkode: eb834...39c
AnonymBruker Skrevet 22. august 2023 #13 Skrevet 22. august 2023 Lurer også på erfaringer her. Ser det er 40% på Norema fra Power og det hjelper på budsjettet. Og hvordan gikk det, TS, om du skulle se dette? Anonymkode: 59674...5d3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå