AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #1 Skrevet 4. desember 2022 Jeg trenger ymse kosttilskudd. Jeg vet at jeg må betale mva ved bestilling. Hva når varene kommer inn i Norge. Toll? Andre avgifter? Beløpsgrense? Anonymkode: e3fc6...a04
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #2 Skrevet 4. desember 2022 Mener å huske de er VOEC-registerert, så alt skal være i orden ved betaling... Men dobbeltsjekk det. Jeg slutta å handle der etter de endret fraktsystemet. var ikke så mye å spare i forhold til å handle her hjemme. Anonymkode: bd495...593 1
Maddy25 Skrevet 4. desember 2022 #3 Skrevet 4. desember 2022 3 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg trenger ymse kosttilskudd. Jeg vet at jeg må betale mva ved bestilling. Hva når varene kommer inn i Norge. Toll? Andre avgifter? Beløpsgrense? Anonymkode: e3fc6...a04 Iherb har en avtale med DHL om å kreve inn alle avgifter når du handler. Ingen ekstra kostnader når pakken kommer til Norge😊 Handler fra Iherb støtt og stadig og har aldri hatt noen problemer.
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #4 Skrevet 4. desember 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Mener å huske de er VOEC-registerert, så alt skal være i orden ved betaling... Men dobbeltsjekk det. Jeg slutta å handle der etter de endret fraktsystemet. var ikke så mye å spare i forhold til å handle her hjemme. Anonymkode: bd495...593 Jeg kjøper styrke/type vitaminer/mineraler som jeg ikke finner i Norge, så pris er ikke viktigst. Maddy25 skrev (3 timer siden): Iherb har en avtale med DHL om å kreve inn alle avgifter når du handler. Ingen ekstra kostnader når pakken kommer til Norge😊 Handler fra Iherb støtt og stadig og har aldri hatt noen problemer. Flott. Må få inn en bestilling. Holder du deg innen en beløpsgrense? Anonymkode: e3fc6...a04
Maddy25 Skrevet 5. desember 2022 #5 Skrevet 5. desember 2022 11 hours ago, AnonymBruker said: Jeg kjøper styrke/type vitaminer/mineraler som jeg ikke finner i Norge, så pris er ikke viktigst. Flott. Må få inn en bestilling. Holder du deg innen en beløpsgrense? Anonymkode: e3fc6...a04 Tror ikke beløpet har noe å si, jeg bestiller typisk for 2-3 tusen pr. gang🙂
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå