Gå til innhold

Kommer ikke varmt vann i springen.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skulle ta meg en dusj før i dag, vannet ble ikke skikkelig varmt. Testet vannet i kranen på kjøkkenet, det ble bare lunket. Kan det være pga kulden? Er ca -10 her nå. Eller kan det være at varmtvannsberederen har tatt kveld? Har akkurat flyttet inn i en leiebolig, så hadde tenkt å ta kontakt med husvert i morgen om det ikke har blitt bedre til da. 

Anonymkode: 6eea0...7f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Skulle ta meg en dusj før i dag, vannet ble ikke skikkelig varmt. Testet vannet i kranen på kjøkkenet, det ble bare lunket. Kan det være pga kulden? Er ca -10 her nå. Eller kan det være at varmtvannsberederen har tatt kveld? Har akkurat flyttet inn i en leiebolig, så hadde tenkt å ta kontakt med husvert i morgen om det ikke har blitt bedre til da. 

Da virker det å være noe feil med varmtvannsberederen ja, kontakt huseier.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bedre å ringe husverten nå med en gang, sånn i tilfelle noe har gått lekk.

Vann og sånn er det dumt å vente og se med.

Da har du gitt beskjed, og det er opp til husvert å sjekke eller ei.

Anonymkode: 14f4f...0bc

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar. Lite han får sjekket nå uansett, da han er bortreist på reise. Er det noe jeg evt kan sjekke selv? Kan ikke se at den lekker vann. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette skjer rett som det er hos meg i blokk også. Ikke egen varmtvannstank. Iskaldt vann i dusj og spring. Tar minst 20 min rennende vann før det blir noe lunka så blir det iskaldt så glovarmt et minutt så kaldt igjen. Noen som vet hva det kan skyldes? 

Anonymkode: 324e9...a60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...