Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Nei, det er ikke normalen, men det betyr ikke at det ikke skjer. Og jeg syns man kan snakke om de som reagerer også. For jeg hadde ikke hørt om en eneste som hadde hatt reaksjon og vi skjønte ingenting. På helsestasjonen sa de kun de kunne bli bittelitt pjuske. Hadde jeg visst de kan reagere såpass mye, så hadde perioden vært mye enklere for oss alle :) 

Anonymkode: eb6c3...31e

Selfølgelig skal man snakke om det, men ut fra hva jeg ser så er det jo de som har voldsomme reaksjoner som blir snakket mest om?🙈 det er bare et raskt søk på google så får du jo opp både den ene og den andre dårlige erfaringen med vaksinen. I forkant av at jenta vår skulle ha vaksinen så hadde jeg nesten ikke lest en eneste kommentar fra noen som ikke fikk reaksjon. Der førte til at jeg grudde meg, var engstelig og bruke unødvendig mye energi på dette, helt uten grunn😊

Anonymkode: 32e97...8c0

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Selfølgelig skal man snakke om det, men ut fra hva jeg ser så er det jo de som har voldsomme reaksjoner som blir snakket mest om?🙈 det er bare et raskt søk på google så får du jo opp både den ene og den andre dårlige erfaringen med vaksinen. I forkant av at jenta vår skulle ha vaksinen så hadde jeg nesten ikke lest en eneste kommentar fra noen som ikke fikk reaksjon. Der førte til at jeg grudde meg, var engstelig og bruke unødvendig mye energi på dette, helt uten grunn😊

Anonymkode: 32e97...8c0

Jeg var ikke forberedt på at reaksjonen kunne bli så ille. Hadde ikke søkt på forum i forkant, men spurte legen som ga vaksinen som sa at det ikke var bivirkninger annet enn løs mage. For min del angret jeg på at jeg ikke sjekket opp andre steder I forkant for da hadde jeg vært mer forberedt. Så der er man forskjellig. Nå har jeg stålsett meg for 5-månederen, skulle det ikke bli bivirkninger vil jeg bare bli letta og glad.

Anonymkode: 54208...c2c

• 1 år senere...
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 4.12.2022 den 12.28):

For vår del ble det stor forandring til det verre. Han var veldig urolig den første uka etter vaksinen og nattesøvnen som hadde vært ganske bra endret seg til det verre og har ikke blitt bedre 2 måneder senere. Vi hadde også reaksjon på rotavaksinen ved seksukerskontrollen. Da har han urolig i et par uker. Masse hyling og sutring.

Når det er sagt har jeg inntrykket av at de fleste ikke har så mange plager, kun feber og mer trøtt unge 

Anonymkode: 54208...c2c

Mistenker at det har skjedd her også … Baby fikk vaksine på torsdag, og har knapt smilt til oss etter det (noe hun vanligvis gjør mye ila dagen). Hun har tidligere sovet mange timer i strekk om natten, men nå våkner hun og hylgriner annenhver time. Slitsomt. Håper det går over snart.

Anonymkode: 5b690...68f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...