Gå til innhold

Kommenterte på kroppen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun jeg dater sa ut av det blå at "kroppen din er som en langrennsløpers". Er det et kompliment eller ikke på en mann?

(Ja, jeg har små komplekser og er noe usikker på meg selv.)

Anonymkode: e51d0...d45

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høy, trent, slank? Vet ikke

Anonymkode: f69e3...d9b

• Liker 1
Skrevet

Det må vel være bra? Tenker det må betyr du ser trent ut. Spør henne.

• Liker 4
Skrevet
svartkatt skrev (8 minutter siden):

Det må vel være bra? Tenker det må betyr du ser trent ut. Spør henne.

Takk for svar. Er bare redd for at når jeg spør henne, så skremmer jeg henne vekk med at jeg har komplekser. Strever med å holde det for meg selv.

Skrevet

Hun sammenligner deg med en idrettsutøver. Det er positivt. 

Anonymkode: 4f22a...329

• Liker 1
Skrevet

Det er definitivt et kompliment.

Skrevet (endret)

Konfronter henne rett før du går ved neste date og spør henne hva hun mente. Gjør henne ukonfertabel og så gi henne et tvetydig kompliment tilbake. Da setter du deg i respekt.

Endret av sokrat
Skrevet

Sporty og atletisk mener ho kanskje, spør:" mener du at den er slank og trent"?

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Takk for svar. Er bare redd for at når jeg spør henne, så skremmer jeg henne vekk med at jeg har komplekser. Strever med å holde det for meg selv.

Det er ikke negativt å spørre. Du kan si "haha hva mente du med det?" og trenger ikke si "kan du forklare hva du mente med det for jeg har skikkelig komplekser for kroppen min og ble veldig usikker"

men helt ærlig er det bare søtt å være åpen om usikkerheter også syns jeg. Vi har dem alle sammen og å fortelle om noe som er vanskelig og privat kan føre dere nærmere sammen. Da tenker jeg under ekte dating og ikke under chat 

Anonymkode: 0d4e0...0c5

• Liker 2
Gjest AprilRyan
Skrevet

Det må vel være positivt ment tenker jeg :) At du er trent og stram i kroppen.

Jeg synes også at det er fint om en mann er åpen om usikkerheter. Det gjør han mer menneskelig eller hva jeg skal si og jeg får lyst til å få han til å føle seg bra med seg selv.

Gjest AprilRyan
Skrevet
sokrat skrev (23 minutter siden):

Konfronter henne rett før du går ved neste date og spør henne hva hun mente. Gjør henne ukonfertabel og så gi henne et tvetydig kompliment tilbake. Da setter du deg i respekt.

Eller så kan man bare spørre på en helt vanlig måte. Ingen grunn til å skremme vekk en dame man liker ved å oppføre seg som hun har fornærmet en.

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Det er ikke negativt å spørre. Du kan si "haha hva mente du med det?" og trenger ikke si "kan du forklare hva du mente med det for jeg har skikkelig komplekser for kroppen min og ble veldig usikker"

men helt ærlig er det bare søtt å være åpen om usikkerheter også syns jeg. Vi har dem alle sammen og å fortelle om noe som er vanskelig og privat kan føre dere nærmere sammen. Da tenker jeg under ekte dating og ikke under chat 

Takk for fint svar, det gir jo mening. Jeg ville selv tenkt noe liknende andre veien, men menn skal liksom ikke ha komplekser, føler jeg.

Takk til alle andre svarere også.

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Takk for fint svar, det gir jo mening. Jeg ville selv tenkt noe liknende andre veien, men menn skal liksom ikke ha komplekser, føler jeg.

Takk til alle andre svarere også.

Vet du.. det er helt menneskelig å ga komplekser. Alle har dem på et eller annet og i større eller mindre grad så det skal du ikke skamme deg over :) Sårbarhet og åpenhet er veldig attraktivt syns jeg, så lenge det ikke går over i ekstremvarianten som er selvmedlidenhet og "stakkars meg". 

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...