AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #1 Skrevet 4. desember 2022 Hadde en veldig rar og skummel drøm, drømte at jeg ble overfalt i Oslo, klarte å vri meg unna. Jeg begynte å løpe etter denne mannen, da han løp fort unna etter å ha forsøkt å tvinge seg på meg, men klarte ikke å få tak i han.... han løp unna. Jeg snudde og gikk tilbake, dette var da nærme en matbutikk. Etterpå kjører det forbi en politibil og ser meg gråte på en benk, så de stopper og spør hva som har skjedd. Jeg forklarer alt hva som skjedde. Oppi det hele var d litt morsomt på slutten, fordi politimennene hadde på seg sportstøy, og var svette og varme. Jeg hadde skjørt og topp, men leggene var ikke barberte, så følte meg flau av å sitte på en benk ute med 3 politimenn, og jeg med litt hårete legger.😅🤣alarmen ringte til slutt Våknet opp fra drømmen, nå våknet jeg opp med angst. Og har fått i tankene at om går jeg ut nå i Oslo etter det blir mørkt, så blir jeg overfalt. At jg bare skal holde meg hjemme. Jeg har fått en ekkel følelse i kroppen. Ikke klare å gå ut døra, og det var pga drømmen. Men jeg har og opplevd i virkeligheten, tidligere å bli utsatt for spytting og bruk av skjellsord av en tilfeldig mann i Oslo før, fordi jeg ikke ville prate med han. Det gjorde meg sykt redd. Men håper den ekle følelsen går snart bort, har noen opplevd sånt før?😳🥺 Anonymkode: 7e665...2c3
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #2 Skrevet 4. desember 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Hadde en veldig rar og skummel drøm, drømte at jeg ble overfalt i Oslo, klarte å vri meg unna. Jeg begynte å løpe etter denne mannen, da han løp fort unna etter å ha forsøkt å tvinge seg på meg, men klarte ikke å få tak i han.... han løp unna. Jeg snudde og gikk tilbake, dette var da nærme en matbutikk. Etterpå kjører det forbi en politibil og ser meg gråte på en benk, så de stopper og spør hva som har skjedd. Jeg forklarer alt hva som skjedde. Oppi det hele var d litt morsomt på slutten, fordi politimennene hadde på seg sportstøy, og var svette og varme. Jeg hadde skjørt og topp, men leggene var ikke barberte, så følte meg flau av å sitte på en benk ute med 3 politimenn, og jeg med litt hårete legger.😅🤣alarmen ringte til slutt Våknet opp fra drømmen, nå våknet jeg opp med angst. Og har fått i tankene at om går jeg ut nå i Oslo etter det blir mørkt, så blir jeg overfalt. At jg bare skal holde meg hjemme. Jeg har fått en ekkel følelse i kroppen. Ikke klare å gå ut døra, og det var pga drømmen. Men jeg har og opplevd i virkeligheten, tidligere å bli utsatt for spytting og bruk av skjellsord av en tilfeldig mann i Oslo før, fordi jeg ikke ville prate med han. Det gjorde meg sykt redd. Men håper den ekle følelsen går snart bort, har noen opplevd sånt før?😳🥺 Anonymkode: 7e665...2c3 Det var en drøm. Få tankene over på noe annet! Les en koselig bok, se et par episoder av en harmløs komedie, avtal møte med en venninne for å skravle litt. Anonymkode: 2fffd...123
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå