Gå til innhold

Dere som har barn og det ble brudd, hvordan reagerte barnefar da dere fikk ny type?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså, vi var sammen i 6 år, han fikk ny dame etter 1 måned etter det ble brudd. For min del brydde jeg meg ingenting og var overlykkelig,  fordi jeg hadde ikke lenger noen følelser da det ble slutt.

Så var det min tur, møtte første gang en i sommer 1 år etter bruddet. 

Eksmannen klikka helt i vinkler, fordi jeg og barna ble med han på tur i båt og på camping. Av visse grunner har han ikke barna på overnatting, og mente det var urettferdig at barna sov med annen mann.

Igjennom hele sommeren maste han og spurte om vi var sammen. 

Til slutt spurte jeg hvorfor i allverden han lurer på det. 

Da viste det seg at de mente han hadde lagt til dama hans på snapchat , spurt om hun ville bli med ut og spise, og skrev at dattra hans var redd for barna. (De vridde om på hele historien av hva som skjedde.)

At de hadde fulgt med på han på snapchat hele sommeren for å se om han holdt på med noen andre enn meg. 

Ja hele greia er helt syyyk,  jeg har totalt gitt opp både eksmannen og dama hans, for å få et eget privatliv 😅

Hele greia resulterte jo i at inni hodet mitt ble jeg helt fra meg, itillegg at jeg hadde fått så mye følelser for han, at jeg oppførte meg veldig rart og det ble ikke noe av. Noe som er synd. 

Er det andre ekser som har reagert på denne måten?

Anonymkode: d0631...edc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ble bare glad da hun fikk kjæreste. Hun er en bedre versjon av seg selv når hun ikke står helt alene.

• Hjerte 3
Skrevet
Snok1 skrev (1 minutt siden):

Jeg ble bare glad da hun fikk kjæreste. Hun er en bedre versjon av seg selv når hun ikke står helt alene.

Så fint å høre 🥰 det er sånn det burde vært for alle:) virker som en god støttespiller🤗

Anonymkode: d0631...edc

• Liker 1
Skrevet

Fremdeles singel men han reagerte rart da han fikk ny dame, skulle kose og kysse meg konstant og strøk meg seksuelt på kroppen ved hvert møte. Han som slo opp med meg og. Han sier at han unner meg en snill og god mann og skal være respektfull, men at han egentlig håper jeg er singel for alltid

Anonymkode: c766d...f90

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...